Waberer’s: Profitálhatnak a közúti fuvarozók a Shell LNG kúthálózatának terjeszkedéséből

A közúti áruszállítás környezeti terhelésének csökkentése alapvető célkitűzés az iparágban, ennek elérésére pedig már elindult több olyan előremutató folyamat, amelynek célja, hogy fenntarthatóbbá tegye nagymennyiségű áru közúti mozgatását.
A fuvarozó cégek egyre inkább az LNG-t választják a hagyományos dízel üzemanyaggal szemben, hiszen versenyképes megoldást jelenthet a teherautók számára. Ez az üzemanyag tisztább, mint a dízel, ha figyelembe vesszük a kén-dioxid, a nitrogén-oxid és szilárd részecske kibocsátást, és az üvegházhatást okozó gázok kibocsátásának csökkentését is támogathatja. A Waberer’s szerint mindenképpen üdvözlendő a Shell törekvése, hogy kiterjesszék az LNG töltőállomások hálózatát, hiszen az LNG alkalmas, hogy gazdaságos és környezetkímélő megoldásokat biztosítson a nehéz tehergépkocsiknak a közlekedésben.
Jogosan van jogosítványod? - KRESZ és autóvezetési ismeretek kalkulátor
„Noha számos meghajtási forma létezik a piacon, ezek bevezetése sok esetben komoly nehézséget jelent a közúti fuvarozók számára, hiszen a motoroknak meg kell felelniük a hatótávval kapcsolatos elvárásoknak, továbbá megfelelően kiterjedt infrastruktúrát is igényelnek” – mondta Erdélyi Barna, a Waberer’s International Nyrt. általános vezérigazgató-helyettese. „Ebből adódóan örömmel fogadtuk a Shell bejelentését, hiszen az LNG járművek költséghatékonyak, és kevésbé terhelik a környezetet. Az LNG kutak számának dinamikus növekedése segítheti ennek a meghajtási láncnak nagyszámban való bevetését, amelynek tesztelése napokon belül elindul vállalatunknál, és várhatóan 2019-től már LNG-meghajtású kamionokat is használhatunk majd Európa útjain.”
Veér Lajos, a Shell Hungary zRt. a Shell üzemanyagkártyák értékesítési vezetője szerint a Shell azért fektet a nehéz tehergépkocsik közlekedésébe, így az LNG-be, mivel szeretne olyan költséghatékony és tisztábban égő üzemanyagokat biztosítani ügyfeleinek, amelyek megfelelnek a kibocsátási szabályozásoknak anélkül, hogy utókezelő rendszert kelljen használni, mint a dízel motorok esetében. A Shell elkötelezett egy európai LNG kúthálózat kiépítése iránt, amihez hamarosan – a már üzemelő holland LNG kúthálózat után - az első német töltőpont is csatlakozik még idén.
Hozzászólások
A McDonald’s üzletrész-adásvételi szerződést írt alá
Megállapodást kötött az SZTE és a Pfizer
Újabb átlagosan 15%-kal emeli dolgozóinak bérét a Lidl Magyarország
Nevet váltott a Takarékbank
Ismét osztalékot fizethet a Commerzbank
Új gumiipari technológiát dolgoztak ki a kecskeméti Kereken-Pálya Kft.-nél
Jön a gyógynövényes sertéshús
Sztrájkolnak egy miskolci autóipari cég dolgozói
Stabil növekedés az Assist-Trendnél
A 4iG 900 milliós megbízáshoz jutott a MÁV INKA2 projektjében
Getronics-Intersnack: nagy értékű globális szerződéskötés
Egy új iparág költözött Debrecenbe
Újabb csúcson az RSM nemzetközi tanácsadói hálózat árbevétele
Tovább terjeszkedik a Huawei Magyarországon
Árfolyamok
BÉT | Ár | % Változás |
---|