Az időjárás-jelentés a legtöbbet szponzorált műsortípus

Az év első felében a legtöbbet szponzorált műsortípus az időjárás-jelentés volt a televízióknál - derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) vizsgálatából, amelynek eredményét az NMHH Kommunikációs Igazgatósága közölte szombaton az MTI-vel.

Az időjárás-jelentés a legtöbbet szponzorált műsortípus

Mint írták, összesen ötödével nőtt a támogatói üzenetek száma 2017 azonos időszakával egybevetve az év első felében: a TV2-n 32,2 ezerről 44,1 ezerre, a Duna TV-n 4285-ről 5520-ra. Az RTL Klubnál némi visszaesés volt kimutatható, az üzenetek száma 19,9 ezerről 18,5 ezerre csökkent.
   
A vizsgált időszakban 1772-féle támogatói üzenet 77 637 alkalommal jelent meg.
   
A felmérés szerint féléves összesítésben a legtöbbet szponzorált műsortípus az időjárás-jelentés volt: a naponta többször is jelentkező szegmenshez a TV2-nél 15,4 ezer, az RTL Klub esetében 1712 támogatói üzenet kapcsolódott.
   
A három legtöbb szponzorüzenet a TV2 műsorában jelent meg, ezek az időjárás-jelentés (15,4 ezer üzenet), a Mokka (1995 üzenet) című reggeli műsor és A piramis (1972 üzenet) című vetélkedők voltak. Az RTL Klub időjárás-jelentése összességében a negyedik, A Konyhafőnök című műsora a nyolcadik legtöbbet támogatott műsor volt. A Duna TV műsorpalettájáról a Család-barát magazin emelkedett ki, amelyhez 1428 támogatás fűződött.
   
A leggyakrabban előforduló támogató cég a Fundamenta Lakáskassza Zrt. volt 2120 megjelenéssel, ezt követte a Terrán Tetőcserépgyártó Kft. 2072 szpottal és a Leier Hungária Kft. 1829 üzenettel.
 

Tudta, hogy bankbetétben romlik a pénze?
A csökkenő kamatkörnyezetben egyre nehezebb jó hozamú befektetést találni. A banki betéti kamatok általában 0-1% közötti éves hozamot fizetnek, miközben az infláció 3,1% (KSH, 2018. június). Így az Ön pénze reálértéken romlik, hiszen az infláció nagyobb, mint a kapott kamat. Mi a teendő ilyen helyzetben?

Töltse ki kalkulátorunkat és megoldást találhat pénzügyeire!
Milyen távra fektet be általában?
   
Mekkora éves kamatot kap jelenleg?
   
Milyen kockázat mellett fektet be Ön?
   
Milyen befektetésben gondolkodik?
 
Milyen éves hozammal lenne Ön elégedett?
   
Szeretne adómentes befektetést?
 
Pénzügyi megoldásunk:
Ahhoz, hogy testreszabott ajánlattal tudjuk Önt felkeresni, kérjük, töltse ki a következő adatokat:
Név:
Irányítószám:
Telefon:
E-mail:
Miért édemes Önnek regisztrálni, és mi fog történni?
  • Mi a pénzhez értünk, segítünk Önnek pénzügyeiben.
  • A megadott elérhetőségeken szakértőink megkeresik Önt.
  • Kollégáink válaszolnak pénzügyi kérdéseire.
  • Szakértőink segítenek Önnek befektetési döntéseiben, információt adunk döntéseihez.
  • Segítségünkkel számos pénzügyi konstrukciót elérhet (állampapírok, deviza, hazai- és külföldi részvénypiacok, befektetési alapok stb).
  • A tanácsadás díjmentes.
Különös tekintettel az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 Rendeletében („Általános Adatvédelmi Rendelet” vagy „GDPR”) foglaltakra valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény („Infotv.”) szerint személyes adataim jelen weboldalon történő megadásával hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat a ProfitLine.hu kezelje. Továbbá hozzájárulok ahhoz, hogy megadott személyes adataimat a ProfitLine.hu a Partnereink menüpontban feltüntetett szolgáltató partnerei részére továbbítsa további egyeztetés, tájékoztatás, kapcsolatfelvétel céljából.
Köszönjük megkeresését
Köszönjük megkeresését, kollégáink hamarosan felkeresik a megadott elérhetőségek egyikén.
 
A közlemény kitér arra is, hogy a támogatás egy speciális formája, amikor rövid ismertetés mellett egy díj vagy nyeremény jelenik meg. A felmérés szerint ezek száma összességében nagyot emelkedett 2017 azonos időszakához képest, ugyanis az első félévben 11 273 ilyen szpot jelent meg a vizsgált csatornákon, míg egy évvel korábban ez a szám 7349 volt.
   
A TV2-n az ilyen üzenetek az összes szponzori kommunikáció több mint felét - 50,5 százalékát - tették ki (5698 eset). A Duna TV-n ez az arány 18 százalék volt (1846 ilyen üzenet), az RTL Klubon 21, 7 százalék (2450 eset). A közleményben felidézték: 2017 első félévében a nyereményjátékkal összekapcsolt szponzorációk száma a Duna Televízión 797, az RTL Klubon 2332, a TV2-n pedig 3209 volt. Idén az első félévben az M4 Sport 99, a Sport2 462, a SuperTV2 194, a Viasat3 pedig 524 díj- és nyereményüzenetet tett közzé.
   
Az NMHH 2018 első félévében összesen nyolc csatornán, a legtöbb nézőt elérő országos kereskedelmi televíziók, az RTL Klub és a TV2, valamint a közszolgálati Duna TV műsoraiban vizsgálta a támogatói üzeneteket, egy-egy hónapig pedig helyet kapott a mintában az M4 Sport, a Sport2, a Super TV2, a TV4 és a Viasat3 csatorna is. A teljes tanulmány elolvasható az NMHH honlapján.


Kalkulátor ajánlónk:

Fix számokkal lottózol? Akkor ez neked való kalkulátor

Összeilletek-e a pároddal? Párkapcsolati kalkulátor

Mekkora az agyam a magyar átlaghoz képest?

Hozzászólások

Ennyit tévézik a magyar - ábrán mutatjuk

főre jutó napi tévénézési idő (perc/fő/nap), egész nap, Total TV, Live+Playback
2018. 11. 19. 17:30
Megosztás:
Hozzászólások:

A Ruben és a Napszállta is díjat kapott a sevillai filmfesztiválon

Milorad Krstic akció-thrillere a legjobb forgatókönyv, a legjobb elsőfilm és az andalúz forgatókönyvíró szövetség díját is elnyerte a sevillai filmfesztiválon, Nemes Jeles László filmjét pedig a legjobb európai koprodukciót megillető Eurimages-díjjal tüntették ki - közölte a Magyar Nemzeti Filmalap szombaton az MTI-vel.
2018. 11. 17. 23:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Médiatanács-támogatás nyolc magyar animációs sorozat bővítésére és egy új önálló filmre

Több mint 60 millió forintból készülhet egy önálló animációs kisfilm és nyolc új sorozatepizód a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa támogatásával. A testület ezen kívül huszonnyolc helyi és körzeti rádiónak ítélt meg összesen 75,3 millió forintot rendszeresen jelentkező magazinműsorok, valamint hírműsorok készítésére. A Nyíregyháza 103,9 MHz helyi rádiós pályázati eljárásában a Médiatanács a Center-Rádió Kft.-t nyilvánította nyertessé. A tanács további öt évre megújítja a Rádió Szarvas és a Mustár FM Rádió szolgáltatóinak jogosultságait. Visszaesett a gyermekeket célzó reklámok száma – derül ki a Médiatanács által elfogadott NMHH-s kutatásból.
2018. 11. 16. 18:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Orosz lap írt az ukrán-magyar viszonyról

A kárpátaljai kisebbség ügyében tett magyar lépésekről közölt cikket szerdán a Nyezaviszimaja Gazeta című orosz napilap, a román jobboldali ellenzékhez közel álló Adevarulban pedig azt elemezték, hogy Románia és Magyarország nézetei Európáról közel kerültek egymáshoz.
2018. 11. 14. 15:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Médiatanács: kétszázmillió forint kortárs animációs sorozatok további fejlesztésére

December 6-ig lehet jelentkezni a 200 millió forint keretösszegű Dargay Attila-pályázatra, amelyből a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa korábban támogatott animációs sorozatok bővítését, illetve ilyen sorozatok egész estés animációs filmmé alakítását finanszírozza. A grémium döntése alapján az Ember Judit-pályázat keretéből tizenhárom új dokumentum-, a Kollányi Ágoston-pályázat támogatásából pedig kilenc ismeretterjesztő film, illetve sorozatrész készül. A testület pénzdíjakat ajánlott fel a Budapesti Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztivál legjobb alkotóinak, és elfogadta a legfrissebb hatósági vizsgálatot a televízióműsorok akadálymentesítéséről: a csatornák továbbra is közel 100 százalékban tettek eleget a törvényi előírásoknak.
2018. 11. 13. 04:05
Megosztás:
Hozzászólások:

Depressziósak lehetünk a közösségi médiától

A különböző közösségi platformokon töltött idő növelheti a depresszió és a magányosság érzését az emberben - derült ki a Facebook, a Snapchat és az Instagram használatát vizsgáló első kísérleti tanulmányból, amelyet a Journal of Social and Clinical Psychology című folyóirat közölt.
2018. 11. 12. 14:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Már a második a régióban a magyar reklámpiac

A közép-és kelet-európai reklámpiac rohamléptekkel nőtt az elmúlt évben is. Bár a televízió maradt a legjelentősebb hirdetési felület a térség legtöbb országában, az online platformok szinte mindenütt egyre jobban felzárkóztak mögötte – derül ki az idei CANnual Reportból. A Café Communications és a weCAN szakemberei által szerkesztett kiadvány arra is rámutat, hogy a reklámozók 2 milliárd euróval költöttek többet 2017-ben, mint az azt megelőző esztendőben, így a közép-és kelet-európai hirdetési piac értéke elérte a nettó 13 milliárd eurót.
2018. 11. 10. 03:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Magyarországon naponta hatmillióan hallgatnak rádiót

Továbbra is naponta mintegy hatmillióan, hetente több mint 7,2 millióan hallgatnak rádiót - ez derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legújabb júliustól szeptemberig tartó időszakra vonatkozó országos és budapesti hallgatottsági adataiból.
2018. 11. 07. 22:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Ezekről a bírságokról és pályázatokról döntött az NMHH Médiatanácsa

Bírságról, illetve pályázatok elbírálásáról is döntött legutóbbi ülésén a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa.
2018. 11. 06. 05:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Jogerős ítélet: milliós bírságot kapott az RTL Klub a Való Világ 4 perben

A Fővárosi Törvényszék helybenhagyta azt az elsőfokú bírósági ítéletet, amely a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa javára döntött a Való Világ negyedik szériájának elmarasztalásában. A vitatott bírságot huszonegy műsorszám és azok előzeteseinek hibás korhatár-besorolása, valamint burkolt reklámozás miatt kapta a szolgáltató, így az RTL Klub közel 143 millió forintot köteles kifizetni bírságként. A bíróság jogerős döntése hét éve húzódó bírósági procedúra után született meg, és a Médiatanács határozatán csak minimális mértékben változtatott.
2018. 11. 01. 04:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Milliós bírságot kapott az RTL Klub

A Fővárosi Törvényszék helybenhagyta azt az elsőfokú bírósági ítéletet, amely a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa javára döntött a Való Világ negyedik szériájának elmarasztalásában, és az RTL Klubnak csaknem 143 millió forint bírságot kell fizetnie - közölte az NMHH Kommunikációs Igazgatósága szerdán az MTI-vel.
2018. 10. 31. 15:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Új műsorok indulnak az M5 csatornán

Az Operaház felújításával, aktuális közéleti kérdésekkel és tudományos eredményekkel foglalkozó új műsorok indulnak az M5 kulturális csatornán októberben - mondta el Siklósi Beatrix csatornaigazgató az MTI-nek.
2018. 10. 22. 22:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Szankciókat sürget az ukrán parlament két ellenzéki hírtévével szemben

A kijevi törvényhozás a befolyásos Nemzetbiztonsági és Védelmi Tanácshoz (RNBO) fordult azzal a kéréssel, hogy vizsgálja meg szankciók bevezetésének lehetőségét a 112 Ukrajina és a NewsOne hírtelevíziókkal szemben.
2018. 10. 21. 21:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Túl alacsony a nők száma a hírműsorokban

Továbbra is nagyon alacsony a nők reprezentációja a hírműsorokban, 2018 első félévében a hírműsorok mindössze 21,8 százalékában jelentek meg - közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Kommunikációs Igazgatósága csütörtökön az MTI-vel.
2018. 10. 19. 02:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Tovább szólhat a keceli Gong Rádió és a nyíregyházi Sunshine

Egy keceli és egy nyíregyházi rádiós frekvencián is az eddigi szolgáltatót hirdette ki pályázati nyertesként e heti ülésén a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A grémium jóváhagyta a Lánchíd Rádió és a Karc FM – egyes vételkörzetekre vonatkozó – hálózatba kapcsolódási kérelmét, közzétette három helyi rádiós frekvencia végleges pályázati felhívását, valamint műsorkvóta- és műsorrendi eltérések miatt bírságokat szabott ki. A testület elfogadta azt a kutatási jelentést is, amely szerint ötödével több szponzorüzenetet tartalmaztak a televíziós műsorszámok az idei első félévben a tavalyihoz képest, és nagyban nőtt a nyereményjátékok népszerűsége is.
2018. 10. 14. 18:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Hosszú távú stratégiai megállapodást kötött az OTT-ONE Nyrt. és a TV2 Csoport

Több mint másfél éves tárgyalássorozatot követően hosszú távú stratégiai együttműködés veszi kezdetét az OTT-ONE Nyrt. és a TV2 Csoport között, amelynek első elemeként közösen fejlesztik és üzemeltetik a „Spíler Extra” videostreaming alkalmazást. A TV2 Csoport egy komplex nemzetközi piacelemzést követően választotta stratégiai partneréül a vállalatot, amely hazánkban élen jár a streaming megoldások területén – jelenleg a Telenor MyTV szolgáltatás technológiai hátterének biztosításával igazolja, hogy világszínvonalú high-tech megoldásokat kínál.
2018. 10. 12. 12:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Versenyfelügyeleti eljárás indult egy televíziós műsor miatt

Több jelzés érkezett a Gazdasági Versenyhivatalhoz (GVH) az Ékszer Tv című műsor miatt, ezért a hatóság versenyfelügyeleti eljárást indított az üzemeltető Emporia Style Kft.-vel szemben, mert valószínűsíthető, hogy a műsor értékesítési módszerei sértették a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmát - közölte a GVH pénteken az MTI-vel.
2018. 10. 05. 13:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Új vezérigazgató a Lapcom Zrt. élén

Kovács Tibor a Lapcom Zrt. új vezérigazgatója - tudatta a cég kedden az MTI-vel.
2018. 10. 02. 17:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Nem tartjuk a lépést a nyugattal televíziózás terén?

Bár azt gondolnánk, hogy a legújabb trendek minden vonalon elérik az ifjúságot, így például egyre meghatározóbbak körükben az előfizetéses rendszerű, SVOD tartalomszolgáltatás, Közép-Kelet-Európában továbbra is a lineáris televíziózás viszi a prímet. A Wavemaker Hungary médiaügynökség kutatást végzett, melyben a televíziózással kapcsolatos fogyasztói szokásokat vizsgálta.
2018. 10. 02. 07:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Médiatanács: négy, városi rádiós frekvenciára szóló pályázati felhívás tervezete véleményezhető

A jövő februárban lejáró bajai, budaörsi, dabasi és solti frekvenciák hasznosítását célzó pályázati felhívások tervezetét fogadta el a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa legutóbbi ülésén. A grémium a Sopron 94,1 MHz pályázatán a Pannon-Sopron Kft.-t hirdette nyertesnek, engedélyezett egy hálózatba kapcsolódási kérelmet, és pályázati nyilvántartásba vette a Kecel 99,6 MHz pályázatára benyújtott egyetlen ajánlatot. A Médiatanács a Magyar Média Mecenatúra Program keretében döntött egy az Operaház felújításáról készült forgatási anyag utólagos támogatásáról is az ad-hoc pályázati forrás terhére.
2018. 09. 29. 13:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Árfolyamok

BÉT Ár % Változás