Az időjárás-jelentés a legtöbbet szponzorált műsortípus

Az év első felében a legtöbbet szponzorált műsortípus az időjárás-jelentés volt a televízióknál - derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) vizsgálatából, amelynek eredményét az NMHH Kommunikációs Igazgatósága közölte szombaton az MTI-vel.

Az időjárás-jelentés a legtöbbet szponzorált műsortípus

Mint írták, összesen ötödével nőtt a támogatói üzenetek száma 2017 azonos időszakával egybevetve az év első felében: a TV2-n 32,2 ezerről 44,1 ezerre, a Duna TV-n 4285-ről 5520-ra. Az RTL Klubnál némi visszaesés volt kimutatható, az üzenetek száma 19,9 ezerről 18,5 ezerre csökkent.
   
A vizsgált időszakban 1772-féle támogatói üzenet 77 637 alkalommal jelent meg.
   
A felmérés szerint féléves összesítésben a legtöbbet szponzorált műsortípus az időjárás-jelentés volt: a naponta többször is jelentkező szegmenshez a TV2-nél 15,4 ezer, az RTL Klub esetében 1712 támogatói üzenet kapcsolódott.
   
A három legtöbb szponzorüzenet a TV2 műsorában jelent meg, ezek az időjárás-jelentés (15,4 ezer üzenet), a Mokka (1995 üzenet) című reggeli műsor és A piramis (1972 üzenet) című vetélkedők voltak. Az RTL Klub időjárás-jelentése összességében a negyedik, A Konyhafőnök című műsora a nyolcadik legtöbbet támogatott műsor volt. A Duna TV műsorpalettájáról a Család-barát magazin emelkedett ki, amelyhez 1428 támogatás fűződött.
   
A leggyakrabban előforduló támogató cég a Fundamenta Lakáskassza Zrt. volt 2120 megjelenéssel, ezt követte a Terrán Tetőcserépgyártó Kft. 2072 szpottal és a Leier Hungária Kft. 1829 üzenettel.
 

Tudta, hogy bankbetétben romlik a pénze?
A csökkenő kamatkörnyezetben egyre nehezebb jó hozamú befektetést találni. A banki betéti kamatok általában 0-1% közötti éves hozamot fizetnek, miközben az infláció 3,1% (KSH, 2018. június). Így az Ön pénze reálértéken romlik, hiszen az infláció nagyobb, mint a kapott kamat. Mi a teendő ilyen helyzetben?

Töltse ki kalkulátorunkat és megoldást találhat pénzügyeire!
Milyen távra fektet be általában?
   
Mekkora éves kamatot kap jelenleg?
   
Milyen kockázat mellett fektet be Ön?
   
Milyen befektetésben gondolkodik?
 
Milyen éves hozammal lenne Ön elégedett?
   
Szeretne adómentes befektetést?
 
Pénzügyi megoldásunk:
Ahhoz, hogy testreszabott ajánlattal tudjuk Önt felkeresni, kérjük, töltse ki a következő adatokat:
Név:
Irányítószám:
Telefon:
E-mail:
Miért édemes Önnek regisztrálni, és mi fog történni?
  • Mi a pénzhez értünk, segítünk Önnek pénzügyeiben.
  • A megadott elérhetőségeken szakértőink megkeresik Önt.
  • Kollégáink válaszolnak pénzügyi kérdéseire.
  • Szakértőink segítenek Önnek befektetési döntéseiben, információt adunk döntéseihez.
  • Segítségünkkel számos pénzügyi konstrukciót elérhet (állampapírok, deviza, hazai- és külföldi részvénypiacok, befektetési alapok stb).
  • A tanácsadás díjmentes.
Különös tekintettel az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 Rendeletében („Általános Adatvédelmi Rendelet” vagy „GDPR”) foglaltakra valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény („Infotv.”) szerint személyes adataim jelen weboldalon történő megadásával hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat a ProfitLine.hu kezelje. Továbbá hozzájárulok ahhoz, hogy megadott személyes adataimat a ProfitLine.hu a Partnereink menüpontban feltüntetett szolgáltató partnerei részére továbbítsa további egyeztetés, tájékoztatás, kapcsolatfelvétel céljából.
Köszönjük megkeresését
Köszönjük megkeresését, kollégáink hamarosan felkeresik a megadott elérhetőségek egyikén.
 
A közlemény kitér arra is, hogy a támogatás egy speciális formája, amikor rövid ismertetés mellett egy díj vagy nyeremény jelenik meg. A felmérés szerint ezek száma összességében nagyot emelkedett 2017 azonos időszakához képest, ugyanis az első félévben 11 273 ilyen szpot jelent meg a vizsgált csatornákon, míg egy évvel korábban ez a szám 7349 volt.
   
A TV2-n az ilyen üzenetek az összes szponzori kommunikáció több mint felét - 50,5 százalékát - tették ki (5698 eset). A Duna TV-n ez az arány 18 százalék volt (1846 ilyen üzenet), az RTL Klubon 21, 7 százalék (2450 eset). A közleményben felidézték: 2017 első félévében a nyereményjátékkal összekapcsolt szponzorációk száma a Duna Televízión 797, az RTL Klubon 2332, a TV2-n pedig 3209 volt. Idén az első félévben az M4 Sport 99, a Sport2 462, a SuperTV2 194, a Viasat3 pedig 524 díj- és nyereményüzenetet tett közzé.
   
Az NMHH 2018 első félévében összesen nyolc csatornán, a legtöbb nézőt elérő országos kereskedelmi televíziók, az RTL Klub és a TV2, valamint a közszolgálati Duna TV műsoraiban vizsgálta a támogatói üzeneteket, egy-egy hónapig pedig helyet kapott a mintában az M4 Sport, a Sport2, a Super TV2, a TV4 és a Viasat3 csatorna is. A teljes tanulmány elolvasható az NMHH honlapján.


Kalkulátor ajánlónk:

Fix számokkal lottózol? Akkor ez neked való kalkulátor

Összeilletek-e a pároddal? Párkapcsolati kalkulátor

Mekkora az agyam a magyar átlaghoz képest?

Hozzászólások

Kezdik elhagyni a felhasználók a Facebookot

Leadok öt kilót, eljárok rendesen edzeni, kevesebb műanyagot használok, egészségesebben étkezem – ilyen, és ehhez hasonló fogadalmakat sokan tesznek az új évre, de vajon vannak-e olyanok, akik az adataik tudatosabb védelmét, a social média biztonságosabb használatát tűzik ki célként? Fontos lenne pedig erre is gondolni, hiszen a Groupama Biztosító friss kutatása megmutatta, hogy minden ötödik felhasználó személyes adatával éltek már vissza valamilyen formában, így a többségnek már megfordult a fejében az is, hogy törli profilját. Hogy ne ez legyen a megoldás, a biztosítótársaság szakértő segítségével olyan tanácsokat gyűjtött össze, amelyekkel biztonságosabbá tehetjük a közösségi felületek használatát.
2019. 01. 18. 17:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Ezeket a videókat tiltja a Youtube

A YouTube közösségi videomegosztó letiltja platformjáról a veszélyes, a nézőket érzelmileg sokkoló viccesnek szánt tartalmakat és kihívásokat. A lépést az váltotta ki, hogy ezek több alkalommal végződtek sérüléssel vagy halállal - írta a BBC News szerdán.
2019. 01. 16. 16:30
Megosztás:
Hozzászólások:

NMHH Médiatanács: tovább szólhat a Jazzy Rádió

Ismét a Jazzy Rádió működhet majd a Dél-Budapest 90,9 MHz rádiós frekvencián a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsának döntése értelmében. A testület a Zalaegerszeg 88,9 MHz pályázatán az LB Rádió Kft.-t nyilvánította nyertesnek.
2019. 01. 13. 15:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Új műsorok a Bartók Rádión

A vasárnaponként hallható Régizenei kalandozások és a Varázsbolt című új műsorokkal jelentkezett 2019-ben a Bartók Rádió.
2019. 01. 12. 00:05
Megosztás:
Hozzászólások:

Magyarország politikai helyzetéről írt egy brüsszeli hírportál

Magyar nyelven is kiadott összeállítást közölt szerdán a Politico brüsszeli hírportál a jelenlegi magyarországi politikai helyzetről és a helyi európai parlamenti (EP-) választási kampányról.
2019. 01. 10. 01:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Új célzási lehetőséggel bővült az Adverticum AdServere

DataMe DMP néven bevezetett targetálási lehetőséggel bővült Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer.
2019. 01. 09. 18:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Új gasztronómiai sorozat indult

Új gasztronómiai sorozat indult a Duna Televízióban, a Borbás Marcsi szakácskönyve című műsor hétről hétre vasárnaponként új receptekkel, konyhai fortélyokkal várja a nézőket - hangzott el az M1 aktuális csatorna műsorában hétfőn.
2019. 01. 08. 01:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Rengeteg régi magyar filmet néztünk az ünnepek alatt

Nagy sikert aratott a Filmarchívum karácsonyi akciója, a szervezet videómegosztó csatornáján több mint 420 ezren kattintottak a december 21. és január 4. között szabadon elérhetővé tett 100 régi magyar alkotásra - közölte a Magyar Nemzeti Filmalap az MTI-vel hétfőn.
2019. 01. 07. 12:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Új főzőműsor indul a Duna Televízión

A főzőműsorok kínálatába igyekszik új színt vinni a Borbás Marcsi szakácskönyve című új sorozat, amely január 6-án indul a Duna Televízión.
2018. 12. 30. 15:30
Megosztás:
Hozzászólások:

A Financial Times írt az EP-választásról

A Financial Times című brit üzleti napilap a tavasszal esedékes európai parlamenti választásokkal foglalkozó cikkében azt írta csütörtökön, hogy Európa megosztottsága nemcsak a kelet-nyugat tengely mentén lesz tapasztalható, hanem a liberálisokat és a konzervatív nacionalistákat állítja majd egymással szemben az unióban maradó 27 tagállam mindegyikében.
2018. 12. 28. 05:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Médiatanács: támogatás tizenhárom közösségi médiaszolgáltatónak műszaki fejlesztésekre

A közösségi televíziók, illetve rádiók műszaki fejlesztéseire kiírt idei mecenatúrapályázat utolsó fordulójában tizenhárom szolgáltatónak összesen több mint huszonegymillió forint támogatást ítélt oda a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa eheti ülésén. Két vidéki, helyi rádiós eljárásban is hiánypótlásra szólította fel a testület a pályázókat. Médiafelügyeleti tevékenysége keretében bírságot rótt ki a grémium a Rádió 1 hálózatában működő két rádió, illetve az RTL Klub televíziócsatorna szolgáltatójára.
2018. 12. 21. 15:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Megszűnik az amerikai neokonzervatívok hetilapja

Megszűnik a neokonzervatívok szócsöveként számon tartott The Weekly Standard című amerikai hetilap.
2018. 12. 18. 02:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Új elnöke lett a Magyar Reklámszövetségnek

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnöki posztját Gulyás János a Wavemaker Hungary Kft. ügyvezető igazgatója tölti be 2019 és 2021 között - közölte a szövetség hétfőn az MTI-vel.
2018. 12. 17. 23:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Több mint 131 millió forint gyűlt össze a Jónak lenni jó! jótékonysági műsorában

Több mint 131 millió forint gyűlt össze a közmédia Jónak lenni jó! című egész napos jótékonysági műsorában, amely az 1-es típusú cukorbetegségben szenvedő gyerekek és fiatalok támogatására, táboroztatásának segítésére gyűjtött.
2018. 12. 16. 23:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Új pénzalapot hoznak létre tévéfilmek támogatására

A tévéfilmek és sorozatok támogatására új pénzalapot hoz létre a filmalkotások készítésével és terjesztésével kapcsolatos törvénymódosítás, amelyet 132 igen és egy nem szavazattal fogadott el a Ház kormányzati kezdeményezésre.
2018. 12. 12. 12:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Médiatanács: több mint százmillió forint helyi és körzeti televíziók rendszeresen jelentkező műsoraira

Rendszeresen jelentkező helyi és körzeti televíziós hírműsorok, valamint közéleti és kulturális magazinműsorok gyártására összesen 105,3 millió forintot ítélt meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa eheti ülésén. A tartalmi vizsgálattal folytatódhat egy fővárosi frekvenciapályázat, nyilvános egy törökbálinti és egy gödi rádiós médiaszolgáltatási lehetőség pályázati felhívása. Bírságot állapított meg a testület a Rádió 1 hálózatában két szolgáltatónak, és három filmfesztivál támogatásáról is döntött.
2018. 12. 09. 02:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Már több mint hatmillió forint gyűlt össze a Jónak lenni jó! adománygyűjtő kampányban

Több mint hatmillió forint gyűlt már össze a Jónak lenni jó! elnevezésű adománygyűjtő kampányban a 13630-as telefonszám felhívásával, emellett számos exkluzív tárgyat lehet megvásárolni vagy licitálással megszerezni - mondta el Siklósi Beatrix, az M5 kulturális csatorna igazgatója az MTI-nek.
2018. 12. 05. 12:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Új vezetőséget választott a helyi rádiók egyesülete

Új vezetőséget választott és új adókkal bővült legutóbbi tisztújító közgyűlésén a Helyi Rádiók Országos Egyesülete (HEROE), amelynek elnöke Hauk Zoltán lett.
2018. 12. 03. 17:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Összeolvad a Népszava és a Vasárnapi Hírek

A Népszava integrálja saját kiadója másik lapját, a Vasárnapi Híreket; a társaság csütörtöki közleménye a piacvezető pozíció erősítésével indokolja a lépést.
2018. 11. 29. 23:30
Megosztás:
Hozzászólások:

A Médiatanács idén is figyelemmel kíséri a Való Világ új szériáját

A hatóság idén is hétről hétre számszerűsíti és a Való Világ-barométer oldalán közzéteszi az RTL II valóságshow-jának egyes, gyermekekre aggályos jellemzőit: a trágárságot, a dohányzást, az alkoholfogyasztást vagy a megjelenő szexualitást. Ezek közül a gyakorisági rekordot a káromkodás tartja: az egyik adás negyvenöt perce alatt kilencvenegy – azaz percenként több mint két – ilyen esetet regisztrált az NMHH.
2018. 11. 29. 19:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Árfolyamok

BÉT Ár % Változás