Raiffeisen

Coca-Cola Magyarország: mostantól csak kalóriamentes vagy alacsony kalóriatartalmú terméket értékesítenek a középiskolákban

A jogszabályi előírásoknál is szigorúbb önkéntes kereskedelmi korlátozást vezetett be a Coca-Cola Magyarország: januártól csak kalóriamentes vagy alacsony kalóriatartalmú italokat értékesítenek a középiskolák számára. A cég az általános iskolák részére már több mint egy évtizede kizárólag ásványvizet, illetve magas gyümölcstartalmú gyümölcslevet árusít.

Coca-Cola Magyarország: mostantól csak kalóriamentes vagy alacsony kalóriatartalmú terméket értékesítenek a középiskolákban

Az üdítőitalgyártók európai érdekképviseleti szervezetének (UNESDA) vállalása értelmében a szövetség tagvállalatai 2019-től kizárólag kalóriamentes (maximum 4 kalória/100 ml energiatartalmú) vagy alacsony kalóriatartalmú (azaz legfeljebb 20 kalória/100 ml energiatartalmú) italokat árusítanak a középiskolákban. A szervezet tagjaként januártól a Coca-Cola Magyarország is csak ilyen termékeket szállít a hazai középiskolákban működő büfékbe. Az új európai vállalás több mint 40 millió fiatalt érint Európában, a kontinens mintegy 50.000 középiskolájában.

Az idéntől érvényes középiskolai vállalás kiegészíti az európai üdítőitalgyártók szövetségének korábbi önkéntes kötelezettségvállalását, amelynek értelmében a Coca-Cola Magyarország 2006 óta kizárólag ásványvizet, illetve magas gyümölcstartalmú gyümölcslevet árusít az általános iskolák, továbbá a hat és nyolc osztályos középiskolák részére, illetve a 12 év alatti gyermekek körében nem folytat reklámtevékenységet.


Mennyire táplálkozol egészségesen? ITT megtudhatod!


A Coca-Cola Magyarország élen jár termékeinek cukor- és kalóriatartalmának csökkentésben is, ugyanis a Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetség tagvállalataival közösen vállalta, hogy 2020-ig felére csökkenti alkoholmentes italainak cukor- és kalóriatartalmát a 2010-es értékekhez képest.

Tudta, hogy bankbetétben romlik a pénze?
A csökkenő kamatkörnyezetben egyre nehezebb jó hozamú befektetést találni. A banki betéti kamatok általában 0-1% közötti éves hozamot fizetnek, miközben az infláció 3,1% (KSH, 2018. június). Így az Ön pénze reálértéken romlik, hiszen az infláció nagyobb, mint a kapott kamat. Mi a teendő ilyen helyzetben?

Töltse ki kalkulátorunkat és megoldást találhat pénzügyeire!
Milyen távra fektet be általában?
   
Mekkora éves kamatot kap jelenleg?
   
Milyen kockázat mellett fektet be Ön?
   
Milyen befektetésben gondolkodik?
 
Milyen éves hozammal lenne Ön elégedett?
   
Szeretne adómentes befektetést?
 
Pénzügyi megoldásunk:
Ahhoz, hogy testreszabott ajánlattal tudjuk Önt felkeresni, kérjük, töltse ki a következő adatokat:
Név:
Irányítószám:
Telefon:
E-mail:
Miért édemes Önnek regisztrálni, és mi fog történni?
  • Mi a pénzhez értünk, segítünk Önnek pénzügyeiben.
  • A megadott elérhetőségeken szakértőink megkeresik Önt.
  • Kollégáink válaszolnak pénzügyi kérdéseire.
  • Szakértőink segítenek Önnek befektetési döntéseiben, információt adunk döntéseihez.
  • Segítségünkkel számos pénzügyi konstrukciót elérhet (állampapírok, deviza, hazai- és külföldi részvénypiacok, befektetési alapok stb).
  • A tanácsadás díjmentes.
Különös tekintettel az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 Rendeletében („Általános Adatvédelmi Rendelet” vagy „GDPR”) foglaltakra valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény („Infotv.”) szerint személyes adataim jelen weboldalon történő megadásával hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat a ProfitLine.hu kezelje. Továbbá hozzájárulok ahhoz, hogy megadott személyes adataimat a ProfitLine.hu a Partnereink menüpontban feltüntetett szolgáltató partnerei részére továbbítsa további egyeztetés, tájékoztatás, kapcsolatfelvétel céljából.
Köszönjük megkeresését
Köszönjük megkeresését, kollégáink hamarosan felkeresik a megadott elérhetőségek egyikén.

A cég 2018-ban 12 kalóriamentes vagy alacsony kalóriatartalmú terméket vezetett be, portfóliójának a fele ma már ilyen termékekből áll. Az elmúlt évek folyamatos termékfejlesztésének köszönhetően a Coca-Cola Magyarország ma már több mint 90-féle alkoholmentes italt kínál fogyasztóinak: a szénsavas üdítőitalok (Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola zero, Coca-Cola zero lemon, Coca-Cola zero koffeinmentes, Fanta, Fanta zero, Sprite, Sprite zero, Kinley, Royal Bliss), a természetes ásványvizek (NaturAqua, Römerquelle), az ízesített vizek (NaturAqua Emotion), innovatív vizek (Smartwater) gyümölcslevek, nektárok és gyümölcsitalok (Cappy, Cappy Ice Fruit, Cappy Pulpy, Cappy Junior, Cappy Smoothie, Cappy+), jeges teák (Fuzetea, Fuzetea zero) sportitalok (Powerade), valamint a növényi italok (AdeZ) egyaránt részét képezik a választéknak.

Hozzászólások

Élelmiszerbiztonságot fokozó szabályt fogadott el az EP

Az Európai Parlament strasbourgi plenáris ülésén az unió élelmiszerbiztonságra vonatkozó kockázatértékelési eljárásának megbízhatóságát, átláthatóságát fokozó és objektivitását biztosító új szabályokat fogadott el, hogy a kedvezőtlen vizsgálati eredménnyel szolgáló jelentések nyilvánosságra hozatalát a jövőben ne lehessen titokban tartani - közölte az uniós parlament szerdán.
2019. 04. 17. 20:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Megújul a Rézangyal pálinka márka

A fogyasztói és a piaci adatok egyértelműen a pálinkapiac prémiumizálódására utalnak, így a közel 12 éve piacra lépett Rézangyal is ebbe az irányba vezeti a márkát. Magyarország egyik legnépszerűbb pálinkaháza első lépésben a mindenki által jól ismert üvegeket ruházza fel új kinézettel, miközben a teljes termékportfóliót is frissíti.
2019. 04. 17. 06:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Közép-európai gasztronómiai szövetség alakult Gödöllőn

A gödöllői Szent István Egyetemen megalakult a Közép-európai Gasztronómiai és Sommelier Egyesület (Central European Gastronomy and Sommelier Association), amely fő célkitűzéseként a térség átfogó gasztronómiai és kulturális örökségeinek megőrzését és terjesztését határozta meg.
2019. 04. 16. 05:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Idén olcsóbb a magyar uborka

Olcsóbb lehet a tavalyinál a belföldi termesztésű uborka; az Agárgazdasági Kutatóintézet adatai szerint a Budapesti Nagybani Piacon a hazai kígyóuborka termelői ára 4 százalékkal, az úgynevezett berakó uborkáé pedig 19 százalékkal alacsonyabb, mint egy évvel korábban.
2019. 04. 12. 19:30
Megosztás:
Hozzászólások:

A vásárlóknak köszönheti piacvezető pozícióját a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft.

„A vásárlók, nem pedig statisztikai trükkök tesznek egy céget piacvezetővé. Márpedig a magyar vásárlók választása elég egyértelmű: a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. továbbra is a legerősebb, vezető szereplője volt a magyar ásványvízpiacnak 2018-ban” – reagált Balogh Levente azokra a pontatlan és félrevezető adatokra, melyeket az egyik versenytárs tett közzé nemrégiben a médiában.
2019. 04. 12. 03:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Így alakul a vágósertés felvásárlási átlagára

A vágósertés felvásárlási átlagára, Ft/kg
2019. 04. 11. 13:30
Megosztás:
Hozzászólások:

7800 tonna füstölt áru fogy az ünnepi időszakban

Több mint 7800 tonnányi sonka és egyéb főtt-füstölt hús fogy a húsvéti ünnepi időszakban, amelyek értéke eléri a 13 milliárd forintot - mondta Mostisch Martina, a Magyar Húsiparosok Szövetségének (Hússzövetség) ügyvezető titkára az MTI-nek a GfK Háztartáspanel adataira hivatkozva.
2019. 04. 10. 21:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Nőtt a magyar húságazat teljesítménye

A baromfiágazat növekedésének köszönhetően tavaly több mint 8 százalékkal bővült a húságazat teljesítménye - mondta Éder Tamás, a Magyar Húsiparosok Szövetségének (Hússzövetség) társadalmi elnöke kedden Budapesten sajtótájékoztatón.
2019. 04. 10. 06:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Rekordmennyiségű sört főztek Csehországban

Rekordmennyiségű, 21,3 millió hektoliter sört főztek tavaly Csehországban, ami éves szinten 4,7 százalékos növekedés az előző évi csökkenés után - közölte a cseh sörgyárak szövetsége kedden Prágában.
2019. 04. 10. 04:05
Megosztás:
Hozzászólások:

Ennyiért vesszük a sonkát húsvétkor - egy ábrán mutatjuk

A sonka mennyiségi eladással súlyozott fogyasztói átlagára, ft/kg
2019. 04. 10. 03:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Bővült a román sörpiac

Tavaly 3 százalékkal nőtt a román sörpiac, 16,6 millió hektoliter sört fogyasztott a lakosság - közölte kedden a romániai sörgyártók egyesülete.
2019. 04. 09. 14:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Csökken a kávé világpiaci ára, emelkedik a Starbucks - de meddig?

Az arabica kávé világpiaci ára 2006 óta nem látott mélységbe süllyedt. Sok kávétermelőnek ez már éppen a profitabilitás alsó határát jelenti, ami miatt valószínűleg rövid időn belül megáll ez az áresés.
2019. 04. 06. 09:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Így nyerhetnek versenyelőnyt az élelmiszeripari szereplők

A blockchain felhasználása a transzparens és megbízható nyomonkövetés biztosítása révén az élelmiszeripari szereplők számára is komoly versenyelőnyt jelenthet, a szorosabb fogyasztói kapcsolatok kialakítása mellett lehetőséget biztosít a minőségbiztosításra és a tevékenységek optimalizációjára.
2019. 04. 05. 06:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Megtorpantak a globális élelmiszerárak

Stagnáltak a nemzetközi élelmiszerárak márciusban az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezete (FAO) számításai szerint. A tejtermékek drágulása mellett a gabonafélék, növényi olajok és cukor árának esése egyensúlyozta ki az élelmiszerkosarat.
2019. 04. 04. 16:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Húsüzemek működését függesztette fel a Nébih

Élelmiszerbiztonsági és higiéniai jogsértések miatt két Békés megyei húsüzem működését függesztette fel a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih), az eljárások folyamatban vannak, a vállalkozások több százezer forintos, akár milliós nagyságrendű bírságra számíthatnak - közölte a hivatal kedden az MTI-vel.
2019. 04. 03. 01:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Átvette a piacvezető szerepet a Mizse forgalmazója

A Nielsen kiskereskedelmi indexe* alapján a Magyarvíz Kft. 14,5 százalékos (literben mért mennyiségi) megoszlásával megelőzte hazai versenytársait, így a teljes tavalyi évre vonatkozóan elnyerte a piacvezető** címet, a márkák között pedig a Mizse éves szinten a második helyet foglalta el. A magyar ásványvízpiac a piackutató elemzése szerint 2018-ban (az értékesített darabszámok tekintetében) 4,5 százalékkal nőtt az előző évhez képest; ugyanekkor a Magyarvíz ennek több mint dupláját, közel 10 százalékos növekedést ért el, a darabszintű eladások terén. A cég ásványvízforgalmazóként, a Mizse pedig ismert hazai márkaként, a környezettudatosság érdekében elsőként helyezett el „zöld üzeneteket” a palackok címkéin, fenntarthatósági projektje keretében. A következő lépés pedig egy olyan környezettanulmány elkészítése, ami alapján további intézkedéseket tesznek a még zöldebb működés céljából.
2019. 04. 01. 15:00
Megosztás:
Hozzászólások:

A lejárt szavatosságú élelmiszerek árusítása a leggyakoribb probléma

A lejárt szavatosságú élelmiszerek árusítása a leggyakoribb probléma, amellyel a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) munkatársai az ellenőrzések során találkoznak - mondta Pleva György a hivatal élelmiszer- és takarmánybiztonsági igazgatója péntek reggel az M1 aktuális csatornán.
2019. 03. 29. 13:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Emelkedéssel nyitottak a New York-i tőzsdeindexek

Emelkedéssel nyitottak a New York-i tőzsde irányadó indexei csütörtökön, miközben Pekingben folytatódtak az amerikai-kínai kereskedelmi tárgyalások, de a gazdasági növekedés lassulásától való félelmek makacsul kitartanak és fékezik a kockázatvállalási hajlandóságot.
2019. 03. 28. 16:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Így változik a tej ára - ábrán mutatjuk!

felvásárlási ár; 2,8% zsírtartalmú pasztőrözött tej fogyasztói átlagára (forint/liter)
2019. 03. 28. 11:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Két újabb budapesti étterem kapott Michelin-csillagot

Újabb két budapesti étterem, a Stand és Babel is bekerült a Michelin-csillagos magyar éttermek sorába. Megőrizte csillagát a Borkonyha, a Costes és a Costes Downtown, továbbra is két csillaggal büszkélkedhet az Onyx.
2019. 03. 28. 04:05
Megosztás:
Hozzászólások:
Raiffeisen