Ezt az 5 dolgot rontják el a cégek a weben

A vállalatok számára az online tér kiemelt fontosságú marketingeszköznek számít, hiszen a cég az interneten keresztül tudja bemutatni magát, építeni a márkáját, de ez lehet az elsődleges felülete az értékesítésnek és a partnerek elérésének is. A legtöbben mégis elkövetik azokat a típushibákat, amelyek által akár hiteltelenné is válhatnak.

Ezt az 5 dolgot rontják el a cégek a weben

2019-ben már egyetlen komoly ambíciókkal rendelkező cég sem engedheti meg magának, hogy valamilyen formában ne legyen jelen az interneten. A jó webes megjelenéssel népszerűsíthető a brand és akár a konkurenciával szemben is komoly előnyt lehet szerezni.

Az online felületeken való megjelenésnek ugyanakkor vannak aranyszabályai, amiket nem minden esetben sikerül betartania a cégeknek. Hollókői Nikoletta, a Creative Juice marketingmenedzserének tapasztalatai szerint a vállatok hibáit alapvetően öt pontba lehet sorolni.

„Az egyik leggyakoribb hiba a rosszul felépített webshop illetve weboldal, gondolok itt a felhasználói felületre és a szövegezésre. Szintén gyakori probléma a rossz minőségű termékképek- és videók használata. Rendkívül zavaró tud lenni, ha egy felvétel kis felbontású, nagyon pixeles vagy épp rossz szögből rögzített. A felhasználók ilyenkor inkább tovább állnak, minthogy megfejtsék, mit is látnak valójában” – magyarázta a szakember.

Harmadik hibaként említette a rossz minőségű reklám kreatívokat. Sokszor találkoznak vele, hogy túl sok a szöveg és az információ, miközben a grafika nem szép és lényegretörő.

Tudta, hogy bankbetétben romlik a pénze?
A csökkenő kamatkörnyezetben egyre nehezebb jó hozamú befektetést találni. A banki betéti kamatok általában 0-1% közötti éves hozamot fizetnek, miközben az infláció 3,1% (KSH, 2018. június). Így az Ön pénze reálértéken romlik, hiszen az infláció nagyobb, mint a kapott kamat. Mi a teendő ilyen helyzetben?

Töltse ki kalkulátorunkat és megoldást találhat pénzügyeire!
Milyen távra fektet be általában?
   
Mekkora éves kamatot kap jelenleg?
   
Milyen kockázat mellett fektet be Ön?
   
Milyen befektetésben gondolkodik?
 
Milyen éves hozammal lenne Ön elégedett?
   
Szeretne adómentes befektetést?
 
Pénzügyi megoldásunk:
Ahhoz, hogy testreszabott ajánlattal tudjuk Önt felkeresni, kérjük, töltse ki a következő adatokat:
Név:
Irányítószám:
Telefon:
E-mail:
Miért édemes Önnek regisztrálni, és mi fog történni?
  • Mi a pénzhez értünk, segítünk Önnek pénzügyeiben.
  • A megadott elérhetőségeken szakértőink megkeresik Önt.
  • Kollégáink válaszolnak pénzügyi kérdéseire.
  • Szakértőink segítenek Önnek befektetési döntéseiben, információt adunk döntéseihez.
  • Segítségünkkel számos pénzügyi konstrukciót elérhet (állampapírok, deviza, hazai- és külföldi részvénypiacok, befektetési alapok stb).
  • A tanácsadás díjmentes.
Különös tekintettel az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 Rendeletében („Általános Adatvédelmi Rendelet” vagy „GDPR”) foglaltakra valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény („Infotv.”) szerint személyes adataim jelen weboldalon történő megadásával hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat a ProfitLine.hu kezelje. Továbbá hozzájárulok ahhoz, hogy megadott személyes adataimat a ProfitLine.hu a Partnereink menüpontban feltüntetett szolgáltató partnerei részére továbbítsa további egyeztetés, tájékoztatás, kapcsolatfelvétel céljából.
Köszönjük megkeresését
Köszönjük megkeresését, kollégáink hamarosan felkeresik a megadott elérhetőségek egyikén.

„Kifejezetten súlyos malőrnek látjuk az arcukat nélküli működést, amikor sem a brandnek, sem pedig a kampányoknak nincs következetes design felépítése. Végül, de nem utolsó sorban sok hibát látunk az online marketing megjelenések nem hatékony elosztásában is, ha a kampányokat helytelenül, átgondolatlanul tervezik meg” – fogalmazott a Creative Juice marketingmenedzsere.

Milyen főnök lennél? Megmutatjuk!

Magyarországon jelenleg a cégek elsődleges hirdetési formája a Google Adwords, a Facebook és a hirdetések. Ezzel kapcsolatban Hollókői Nikoletta arról beszélt, a webes hirdetések szerkesztésénél elsősorban arra kell odafigyelni, hogy tükrözze a cég arculatát, legyen minél egyszerűbb, de szép, ergonomikus, valamint következetes a megjelenés. Mindebben egy ügynökség lehet a cégek segítségére.

„Tapasztalataink szerint a nagyvállalatok esetében gyakoribb, hogy ügynökséggel dolgoznak együtt, de elvétve a kis- és középvállalkozások is alkalmazzák ezt a megoldás. Sok esetben hasznos is lehet, mert a munkák színesebbek lesznek, ha nem mindig ugyanaz az ember készíti. Egy ügynökség ráadásul rugalmasabb, gyorsabb és minőségi terméket tud készíteni” – zárta szavait.

Hozzászólások

Az európai átlagnál optimistábbak a magyar cégek

Az európai átlagnál optimistábbak a magyar cégek a gazdaság várható alakulásáról, közel harmaduk belátható időn belül egyáltalán nem számít recesszióra, míg Európai átlagban a cégek 30 százaléka nyilatkozott így - derült ki a követeléskezelő Intrum 29 országra kiterjedő kutatásából.
2019. 06. 27. 01:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Hogyan indítsunk startupot pontos koncepció nélkül?

Egy startup sikeres indításához nem csak egy jó ötletre és az abból összerakott világos koncepcióra, de rengeteg kitartásra és lelkesedésre van szükség. De mi a helyzet akkor, ha még nem kristályosodott ki az alapötlet? Írásunkban körbejárjuk, hogyan érdemes ilyen esetben nekiállni a jövőbeli vállalkozás megalapozásának, a tartalomgyártástól a potenciális vásárlókkal való kapcsolatfelvételig.
2019. 06. 26. 05:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Kis lépésekben innoválnak a kkv-k

Ösztönösen, kis lépésekben innovál a kis és közepes vállalkozások jelentős része. A sikeresebb cégek innovációja radikálisabb és a piac igényei diktálják – derül ki a Marketing Commando felméréséből.
2019. 06. 25. 09:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Optimizmus a magyar piacon, hatalmas különbségek Európában

Európai viszonylatban is kiemelkedő a magyar cégek optimizmusa, derült ki az Intrum 29 országra kiterjedő kutatásából. Az idei EPR (European Payment Report) felmérésből az is látszik, hogy az európai országokban óriási különbségek vannak a gazdaság megítélését illetően: van, ahol a vállalkozók 87 százaléka úgy érzi, már elindult a recesszió, míg máshol az emberek többsége elképzelhetetlennek tart egy újabb válságot.
2019. 06. 25. 05:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Stabil jövőképpel bír a hazai nagyvállalati szektor

Óvatos optimizmus és stabilitás jellemzi a hazai nagyvállalatok idei évi kilátásait – jelzi a K&H nagyvállalati növekedési index első negyedéves eredménye. A legnagyobb hazai cégek egyéves várakozásait jelző mutató mindössze 1 ponttal csökkent, így jelenleg 7 ponton áll. A cégek elsősorban saját helyzetükkel bizakodók, hiszen a beruházási szándék és az árbevétel-növekedés várt mértéke is emelkedett, miközben a makrogazdasági környezetet kissé negatívan látják.
2019. 06. 24. 16:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Romlottak az üzleti, javultak a fogyasztói várakozások

Júniusban, az áprilisi kétéves mélypont, majd a májusi javulás után 2017 kora nyári szintjére esett a GKI konjunktúraindexe. Az üzleti várakozások szinte egész évre jellemző romlása folytatódott, miként a fogyasztóiak javulása is - közölte a GKI Gazdaságkutató Zrt. az MTI-vel.
2019. 06. 24. 07:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Kamatdöntés, munkaerőpiaci, kereseti adatok jönnek a jövő héten

A jövő hét makronaptárának legfontosabb eseménye a jegybank júniusi kamatmeghatározó ülése lesz, emellett munkaerőpiaci és kereseti statisztikák is megjelennek.
2019. 06. 23. 17:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Magyarországon stagnált a vállalatfelvásárlási piac

A globális folyamatokkal ellentétben 2018-ban Kelet-Közép-Európában csökkent a vállalatfelvásárlások száma, ezért a magyar piacon tapasztalt stagnálás pozitív eredménynek számít régiós összehasonlításban - ez derült ki a Deloitte magyar piacot vizsgáló vállalatértékesítési és felvásárlási (M&A) piaci tanulmányából.
2019. 06. 21. 02:30
Megosztás:
Hozzászólások:

10-20 milliárd forint közötti kerettel támogathatja a budapesti kkv szektort a Modern Vállalkozások Program

A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara és a fővárosi kerületi önkormányzatok együttműködésre szólították fel a fővárosi vállalkozásokat a Félévzáró „Kérdezz-Felelek!” reggelin. A rendezvény kiemelt témája volt Budapest infrastrukturális és gazdasági digitalizációja, amelyben főszerepet kaphat a Modern Vállalkozások Program közép-magyarországi régióra történő kiterjesztése.
2019. 06. 20. 17:00
Megosztás:
Hozzászólások:

A GKI javította az idei gazdasági várakozásait

Jelentősen emelte több makrogazdasági mutatóra vonatkozó előrejelzését a GKI Gazdaságkutató márciusi előrejelzéséhez képest az első negyedéves robusztus GDP-növekedés hatására.
2019. 06. 20. 10:00
Megosztás:
Hozzászólások:

A gazdasági növekedés újra elérheti az 5 százalékot

Javította növekedési várakozásait a Századvég Gazdaságkutató Zrt., kedvező esetben azt sem tartják kizártnak, hogy idén is megközelítse, sőt elérje az 5 százalékot a magyar gazdaság bővülési üteme.
2019. 06. 20. 07:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Kedvező makroadatok a kamatdöntés előtt

A relatíve jó kiskereskedelmi adatokat követően a májusi ipari termelési adatok is jók lettek pénteken az USA-ban, ami kissé ellentmond a gyenge feldolgozóipari beszerzési menedzser indexeknek. Hó/hó alapon 0,4%-os bővülést mutatott az adat az iparban, ami felülmúlta a konszenzus 0,2%-os várakozását és az előző havi 0,4%-os visszaesést. A kapacitáskihasználtság 78,1%-ra emelkedett a korábbi 77,9%-ról, ami több hónapos csökkenő trendet szakított meg.
2019. 06. 17. 10:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Kiegyensúlyozottan teljesít a magyar ipar

Összességében kiegyensúlyozottan teljesített az ipar az áprilisi adatok alapján Magyarországon - mondta Csath Magdolna közgazdász az M1 aktuális csatornán vasárnap, a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb, a héten közzétett adatait elemezve.
2019. 06. 16. 14:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Csökkenő árbevétel mellett stabil profitot várnak a kkv-k

A korábbiakhoz képest szerényebb, 7,5 százalékos árbevétel-növekedéssel, ugyanakkor stabil, 4,5 százalékos profitnövekedéssel terveznek a hazai cégek a következő egy évben – derül ki a K&H kkv bizalmi index kutatás legutóbbi adataiból. Pénzügyeik alakulásával kapcsolatban a középvállalkozások a legoptimistábbak, míg az ágazatok közül az árbevétel tekintetében az ipar, a profitot tekintve azonban a kereskedelem vár kiemelkedő évet.
2019. 06. 12. 07:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Több statisztikai adat is megjelenik ezen a héten

Több statisztikai adat is megjelenik a héten, az áprilisi ipari termelés végleges adatai mellett a kereskedelmi szálláshelyek áprilisi forgalmát és az építőipar áprilisi adatait teszi közzé a Központi Statisztikai Hivatal (KSH).
2019. 06. 10. 01:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Július 1-jével új korszak köszönt a hazai vállalatokra

Teljesen átalakíthatja a cégek forrásbevonási szerkezetét a napokon belül induló Növekedési Kötvényprogram (NKP) – hívta fel rá a figyelmet Lóga Máté, a Magyar Nemzeti Bank főosztályvezetője az EY konferenciáján. Az MNB szakembere kiemelte, hogy a hazai vállalatoknak a nagy összegű, hosszútávú és szabadon felhasználható forrásért cserébe vállalniuk kell egy kezdeti hitelminősítést és annak éves felülvizsgálatát.
2019. 06. 09. 15:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Itt a friss májusi inflációs adat: 3,9%

Májusban a fogyasztói árak átlagosan 3,9 százalékkal haladták meg az egy évvel korábbiakat, áprilishoz viszonyítva 0,7 százalékos volt az árak emelkedése - jelentette a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) pénteken.
2019. 06. 07. 11:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Így kerülhető el a cégindítás két kritikus pontja

A mai digitális világ az induló és fejlődni vágyó vállalkozások számára számtalan új lehetőséget kínál, egyúttal azonban kihívást is jelent, hogy a gyorsan változó technológiai és szabályozási környezettel lépést tudjanak tartani a cégek. A K&H Cápák között rendezvénysorozat ezeknek a mai ismereteknek az elsajátításában segíti a vállalkozásokat, az értékesíteni kívánt termék prototípusának letesztelésétől a cégalapításon át a hatékony marketing és eladási ismeretekig, hogy a két legnagyobb buktatót – a vásárlók hiányát és a finanszírozási nehézségeket – ki tudják küszöbölni.
2019. 06. 05. 08:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Inflációs, ipari és államháztartási adatokra számíthatunk a napokban

Több statisztikai adat is megjelenik a következő héten, és benyújtják a jövő évi költségvetés tervezetét is a parlamentnek. A statisztikai adatok közül a legnagyobb figyelmet a májusi inflációs adat kaphatja. Közzéteszik a külkereskedelem áprilisi árumérlegét, valamint az államháztartás május végi helyzetéről szóló gyorstájékoztatót is.
2019. 06. 02. 12:00
Megosztás:
Hozzászólások:

A magas magyar GDP növekedés hátteréről

Az első negyedévben elért bő 5 százalékos GDP-növekedés az egyik (a termelési) oldalon elsősorban az építőiparnak és a szolgáltatásoknak köszönhető. A másik (a felhasználói) oldalon pedig a fogyasztás és a beruházásoké a főszerep. A magyar gazdaság azonban bőven a potenciális szint felett növekszik, ez pedig kockázatot is rejt magában.
2019. 05. 31. 14:30
Megosztás:
Hozzászólások: