IKEA Pop-up bemutatüzletek és terjeszkedés
Az eseményen több olyan jövőbeni terv is elhangzott, hogy a megváltozott fogyasztói igényekre az IKEA is szeretne reagálni, és ennek egyik lépéseként a nemzetközi IKEA Csoport több különböző áruházi koncepciót tesztel jelenleg.
Ennek egyik példájaként Marek Feltl, az IKEA Magyarország, Csehország és Szlovákia régiós ügyvezetője elmondta, nyáron Prága belvárosában egy úgynevezett „Pop-up” bemutatóüzlet megnyitását tervezik, ahol egy kisebb alapterületű áruházban főleg az inspiráló ötletek és az online tervezőprogramok bemutatása a cél.
Az IKEA Magyarország szeretné megerősíteni, hogy a hangsúlyt a jövőben a lehetséges új áruházak tervezése helyett a meglévő 3 áruház, illetve az újonnan bevezetett online vásárlás házhozszállítással szolgáltatás optimális működtetésére kívánja helyezni.
Kalkulátor ajánlónk:
Fix számokkal lottózol? Akkor ez neked való kalkulátor