Magyarországon is módosítja Happy Meal menüjét a McDonald’s

A Happy Meal továbbfejlesztésére tett globális vállalása részeként a McDonald’s Magyarországon is módosítja a gyermekeknek szánt menüajánlatát. A vállalat nemzetközi központja által idén év elején bejelentett stratégiai célok megvalósításában eddig is élen járó hazai gyorsétteremlánc új elemmel egészíti ki a Happy Meal menüt: a már eddig is választható gyümölcslé, répakarika és ásványvíz mellett mostantól minden menünek része egy 100%-ban természetes összetevőkből készült gyümölcspüré. Mindezzel a vállalat a gyermekek változatos és kiegyensúlyozott táplálkozásához, valamint a gyümölcsfogyasztás népszerűsítéséhez kíván hozzájárulni.

Magyarországon is módosítja Happy Meal menüjét a McDonald’s

A McDonald’s globális központja a családok iránti elkötelezettségét ez év februárjában új vállalások bejelentésévelerősítette meg. A vállalások fókuszában a Happy Meal menü áll, amelyet a vállalat 2022-ig mind a 120 piacán több szempont szerint is továbbfejleszt. A magyarországi lánc az elmúlt években folyamatosan fejlesztette Happy Meal kínálatát és a felelős marketinggyakorlatait, így számos pontban élen jár a globális vállalások teljesítése terén, mindezzel összhangban pedig most a gyermekeknek szánt menü további kiegészítéséről döntött. Ez azt jelenti, hogy az idén 30. évfordulóját ünneplő hazai hálózat éttermeiben az eddig három elemet tartalmazó Happy Meal menü egy negyedik elemmel, gyümölcspürével is bővül. Az ismert és népszerű hazai gyümölcspüré C és D vitaminokban gazdag, és 100%-ban természetes összetevőkből, gondosan válogatott gyümölcsökből, tartósítószer és aromák nélkül készül.

Éttermi etikett. Jó vagy benne?

 

Az új termék kiválóan illeszkedik a Happy Meal menükbe, amelyek egyes tévhitekkel ellentétben szintén nem tartalmaznak mesterséges aromákat és színezőanyagokat. A legnépszerűbb ételekben, így a sült krumpliban, a zsemlékben, a marha- és sertéshús pogácsákban, a McNuggetsben és más csirkés és halas termékekben nincs tartósítószer, és egyetlen McDonald’s termékben sincs nátrium-glutamát ízfokozó. A részletes tápérték-információk a hazai éttermekben a papír tálcabetéteken, a részletes összetevőlista pedig a vállalat honlapján érhető el, így a vendégek a napi szükségleteiknek és ízlésüknek megfelelő, tájékozott döntést hozhatnak maguk és gyermekeik számára.

 

Tudta, hogy bankbetétben romlik a pénze?
A csökkenő kamatkörnyezetben egyre nehezebb jó hozamú befektetést találni. A banki betéti kamatok általában 0-1% közötti éves hozamot fizetnek, miközben az infláció 3,1% (KSH, 2018. június). Így az Ön pénze reálértéken romlik, hiszen az infláció nagyobb, mint a kapott kamat. Mi a teendő ilyen helyzetben?

Töltse ki kalkulátorunkat és megoldást találhat pénzügyeire!
Milyen távra fektet be általában?
   
Mekkora éves kamatot kap jelenleg?
   
Milyen kockázat mellett fektet be Ön?
   
Milyen befektetésben gondolkodik?
 
Milyen éves hozammal lenne Ön elégedett?
   
Szeretne adómentes befektetést?
 
Pénzügyi megoldásunk:
Ahhoz, hogy testreszabott ajánlattal tudjuk Önt felkeresni, kérjük, töltse ki a következő adatokat:
Név:
Irányítószám:
Telefon:
E-mail:
Miért édemes Önnek regisztrálni, és mi fog történni?
  • Mi a pénzhez értünk, segítünk Önnek pénzügyeiben.
  • A megadott elérhetőségeken szakértőink megkeresik Önt.
  • Kollégáink válaszolnak pénzügyi kérdéseire.
  • Szakértőink segítenek Önnek befektetési döntéseiben, információt adunk döntéseihez.
  • Segítségünkkel számos pénzügyi konstrukciót elérhet (állampapírok, deviza, hazai- és külföldi részvénypiacok, befektetési alapok stb).
  • A tanácsadás díjmentes.
Különös tekintettel az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 Rendeletében („Általános Adatvédelmi Rendelet” vagy „GDPR”) foglaltakra valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény („Infotv.”) szerint személyes adataim jelen weboldalon történő megadásával hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat a ProfitLine.hu kezelje. Továbbá hozzájárulok ahhoz, hogy megadott személyes adataimat a ProfitLine.hu a Partnereink menüpontban feltüntetett szolgáltató partnerei részére továbbítsa további egyeztetés, tájékoztatás, kapcsolatfelvétel céljából.
Köszönjük megkeresését
Köszönjük megkeresését, kollégáink hamarosan felkeresik a megadott elérhetőségek egyikén.

Az EU Pledge (vagyis a számos európai élelmiszeripari nagyvállalat által a gyermekeknek szóló élelmiszerreklámok terén vállalt önkéntes korlátozás) aláírójaként a McDonald’s csak az EU Pledge-ben meghatározott tápérték-kritériumoknak megfelelő menüvariációkat jelenít meg, illetve reklámoz. 12 év alatti gyermekeknek az éttermeken kívül egyáltalán nem hirdeti termékeit. A tévéreklámokban elhelyezett üzenetek pedig a gyümölcs- és zöldségfogyasztás fontosságára hívják fel a figyelmet.

 

 

Hozzászólások

Már lehet kapni a friss hazai csemegeszőlőt

A tartós meleg miatt idén a csemegeszőlő két-három héttel hamarabb érik, a piacokon, üzletekben már nagy mennyiségben megtalálható a hazai áru - derül ki a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) körképéből.
2018. 08. 17. 11:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Lezárult az Olcsóbbat.hu szakmai kutatása

Az online vásárlás legfontosabb pillanata, amikor a vevő a kezébe veheti a megrendelt terméket. De ez persze a kereskedőnek és a kiszállítást lebonyolító szolgáltatónak komoly feladatot jelent. Az Olcsóbbat.hu utánanézett, milyen nehézségekkel kell megküzdenie a hazai webáruházaknak, hogy a vevők minél gyorsabban és minél kényelmesebben megkaphassák a csomagjukat.
2018. 08. 16. 13:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Íme Magyarország 10 legnagyobb forgalmú online kiskereskedője

A GKI Digital 2018-ban negyedik alkalommal publikálja a hazai online kiskereskedelem 10 legnagyobb szereplőjének rangsorát. A lista élére ezúttal is az Extreme Digital került. A végleges sorrend alapját a GKI Digital forgalmi modellezése adta. A becsléseket ez alkalommal is pontosította a kutatócég a lakossági vásárlási szokásokat vizsgáló felmérések eredményeivel, valamint kereskedői riportok tényadataival.
2018. 08. 16. 06:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Ennyi sört isznak a magyarok - egy ábrán

egy főre jutó sörfogyasztás; Magyarország; fő/liter/év
2018. 08. 16. 01:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Az Extreme Digital áll a hazai online kereskedelmi toplista élén

Változatlanul az Extreme Digital Magyarország legnagyobb forgalmú online kiskereskedője, negyedszer is a lista élére került - derül ki a GKI Digital szerdán közzétett, a vállalkozások tavalyi forgalma alapján készült felméréséből.
2018. 08. 16. 00:05
Megosztás:
Hozzászólások:

Megdőlt a vásárlószám rekord a Szigeten található ALDI-üzletben

Több mint 32 000 vásárló járt már az ALDI idén 375 négyzetméteresre növelt üzletében a Sziget Fesztivál első öt napján, ahol ebben az évben is bolti árakon lehet vásárolni.
2018. 08. 14. 14:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Korszerűsíti paprika malmát és laboratóriumát a Rubin Kft.

Több mint 381 millió forintból, ebből mintegy 190 millió forint vissza nem térítendő uniós forrásból korszerűsíti szegedi telephelyén paprika malmát és laboratóriumát a Vidékfejlesztési program támogatásával a Rubin Szegedi Fűszerpaprika Feldolgozó Kft. - közölte a cég az MTI-vel.
2018. 08. 11. 13:00
Megosztás:
Hozzászólások:

SPAR: nőtt a saját márkás termékek iránti kereslet

Már 2.700 féle saját márkás árucikkből válogathatnak a vásárlók a SPAR hálózatában. A kínálatot a vállalat évek óta folyamatosan bővíti, nemcsak mennyiségében, hanem összetételében is. Az üzletlánc idén számos kategóriában gazdagítja választékát, így – többek között – nő a kényelmi és egészségtudatos termékek száma. A magas minőség és a kedvező ár-érték változatlanul megmarad, több esetben megújult, informatívabb csomagolásban.
2018. 08. 09. 01:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Washington bevezeti a 25 százalékos tarifákat a kínai árucikkekre

Az amerikai kormány a terveknek megfelelően bevezeti további kínai portékákra 16 milliárd dollár értékben a 25 százalékos vámtarifákat - erősítette meg kedden, helyi idő szerint a kora esti órákban Robert Lighthizer, az Egyesült Államok kereskedelmi főtárgyalója.
2018. 08. 08. 10:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Az online kereskedelemre is érvényes a versenyjog – újabb gigabírság multicégeknek

Az Európai Bizottság négy nagy háztartási elektronikai céget (Asus, Philips, Pioneer és Denon & Marantz) sújtott több, mint 111 millió eurós bírsággal – tájékoztatott a CHSH Dezső és Társai Ügyvédi Iroda. Az eljárás 2017 februárjában indult meg, ugyanis felmerült annak a gyanúja, hogy az említett cégek meghatározzák, hogy az online kereskedőik (tipikusan web áruházak, amelyeket kisebb vállalkozások üzemeltetnek) milyen áron értékesíthetik tovább termékeiket.
2018. 08. 08. 08:00
Megosztás:
Hozzászólások:

A minőség fontosabb lett a magyaroknak, mint az ár

Jelentősen átalakult az elmúlt 8 évben a kuponos piac. Míg korábban az ügyfelek elsősorban a kedvezmény mértéke alapján vásároltak terméket és szolgáltatást, addig mára leginkább a minőség számít. Változott a vásárlók korösszetétele is, míg kezdetben, 2010 szeptemberében szinte kizárólag a 25-49 évesek látogatták a kuponos oldalakat, addig mára 10 százalék körülire nőtt a 18-24 évesek aránya, illetve 20 százalékot tesz ki az 50 év fölöttieké.
2018. 08. 08. 05:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Így halad a Shopmark felújítása

A Diófa Alapkezelő Zrt. által képviselt Magyar Posta Takarék Ingatlan Befektetési Alap tulajdonában álló Shopmark átalakítása az év eleje óta tart. Az eddigi munkálatok eredményeként többek között megszületett az új térelrendezés és az épület modernizációja is folyamatosan zajlik.
2018. 08. 07. 22:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Egyre többet kuponozunk online

A teljes online bónuszos-kuponos piac közvetített forgalma az indulás utáni első teljes évben, 2011-ben 3,5 milliárd forint volt, 2014-ben elérte a 10,2 milliárdot, és idén várhatóan mintegy 13 milliárd forint lesz - közölte a Bónusz Brigád az MTI-vel hétfőn.
2018. 08. 06. 21:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Online rendelünk, készpénzzel fizetünk

Az okostelefonok és állandó online jelenlét következtében 2017-ben az e-kiskereskedelem közel hatszor nagyobb forgalomnövekedést ért el, mint a hagyományos kiskereskedelem. Habár a vevők részéről még mindig a készpénz a legnépszerűbb fizetőeszköz, egyre inkább nő az online fizetés iránti igény, amire a kkv-szektornak is reagálnia kell - jelzi a K&H.
2018. 08. 05. 09:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Duplájára nőtt a mézfogyasztás Magyarországon

A méz itthoni népszerűsítésének köszönhetően hét év alatt több mint a duplájára nőtt a mézfogyasztás Magyarországon - derült ki az Agrárminisztérium (AM) mezőgazdaságért felelős államtitkárának szavaiból.
2018. 08. 05. 00:05
Megosztás:
Hozzászólások:

Ennyi üdítő, sör és jégkrém fogy a hőségben

Megnőtt az üdítők, a sörök és a jégkrémek forgalma a hőség miatt, több fogy a tavalyinál, de megindult a roham a ventilátorokért is az MTI-t tájékoztató áruházláncok szerint.
2018. 08. 04. 16:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Klímamentes megoldások: 5 tipp a lakás lehűtésére

Augusztusban a nyári hangulat a tetőfokára hág, a hőmérő kiakad, otthon is forró a levegő. Nem mindenki engedheti meg magának a drága klímaberendezést. Valaki környezetvédelmi okok miatt nem szereti járatni a légkondit, egyesek pedig hajlamosak az első fuvallattól megfázni. Nekik ad ötleteket B. Molnár Erzsébet, a Praktiker kategória menedzsere. Apró trükkökkel, megfizethető megoldásokkal ugyanis megkímélhetjük magunkat a hőgutától.
2018. 08. 04. 10:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Mire figyeljünk a kerti medencék vásárlása és használata során?

Javában tombol a kánikula, ilyenkor mindenki vízközelségre vágyik, és nincs is jobb annál, mint a saját kertünkben felfrissülni egy gyorsan összeszerelhető, könnyedén használható, praktikus mobil medencében. Szerencsére ma már nem kell kimozdulni ahhoz, hogy medencét vásároljunk, azonban a széles termékkínálatot böngészve könnyen elveszhetünk a részletekben. Az egyik legnagyobb magyar online áruház, a Mall.hu a választás megkönnyítése érdekében egy független szakértő segítségével gyűjtötte össze a mobil medencetípusokat, a használattal és karbantartással kapcsolatos legfontosabb szabályokat, valamint felmérte az idei év legnépszerűbb termékeit is.
2018. 08. 04. 06:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Új kommunikációs vezető a Coca-Cola Magyarországnál

Szűcs Judit lett a Coca-Cola Magyarország Kft. új vállalati kapcsolatokért és kommunikációért felelős vezetője. A szakember a Microsofttól érkezett, ahol négy évig dolgozott kommunikációs vezetőként.
2018. 08. 03. 19:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Változnak az ÁFA-szabályok, jöhet az utalvány-reneszánsz

Változnak jövőre az utalványokra (vásárlási voucherek, kuponok, ajándékkártyák) vonatkozó adózási szabályok, ami azt eredményezheti, hogy a vállalkozások még bátrabban nyúlnak majd ehhez a vásárlás-ösztönző eszközhöz.
2018. 08. 03. 15:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Árfolyamok

BÉT Ár % Változás