Nagyobb lehet a hazai e-kereskedelem novemberi forgalma a decemberinél

A fekete péntek által generált eladásoknak köszönhetően várhatóan idén először magasabb lesz a magyarországi e-kereskedelem novemberi forgalma a decemberinél - mondta Várkonyi Balázs, az Extreme Digital ügyvezető igazgatója az online kiskereskedelmi cég csütörtöki budapesti sajtótájékoztatóján.

Nagyobb lehet a hazai e-kereskedelem novemberi forgalma a decemberinél

Az ügyvezető igazgató hangsúlyozta, a Black Friday a magyar kiskereskedelem meghatározó része lett, a GKI Digital felmérése szerint tavaly a webshopok 62 százaléka kapcsolódott be az akcióba, idén ez az arány akár 80 százalék is lehet.
    

Hozzátette, a magyar e-kereskedelem idén is 20-30 százalék körüli növekedést mutat, így elérheti az 500 milliárd forintot.
   
Kitért arra, hogy a sikeres akcióra hónapokig kell készülniük a kereskedőknek, egyebek mellett komoly készleteket kell felhalmozniuk, amit főként a nagyobb e-kereskedők tudnak megtenni.

Mennyire vagy spórolós? ITT megnézheted!

Várkonyi Balázs úgy látja, a 2015-ös logisztikai krízis óta a Magyarországon működő futárszolgálatok folyamatosan fejlődnek, ugyanakkor az e-Net kutatása szerint még a tavalyi ünnepi szezonban is átlagosan négy napot késtek a kiszállításokkal. Az ügyvezető igazgató az idén is számít csúszásokra.
  

Tudta, hogy bankbetétben romlik a pénze?
A csökkenő kamatkörnyezetben egyre nehezebb jó hozamú befektetést találni. A banki betéti kamatok általában 0-1% közötti éves hozamot fizetnek, miközben az infláció 3,1% (KSH, 2018. június). Így az Ön pénze reálértéken romlik, hiszen az infláció nagyobb, mint a kapott kamat. Mi a teendő ilyen helyzetben?

Töltse ki kalkulátorunkat és megoldást találhat pénzügyeire!
Milyen távra fektet be általában?
   
Mekkora éves kamatot kap jelenleg?
   
Milyen kockázat mellett fektet be Ön?
   
Milyen befektetésben gondolkodik?
 
Milyen éves hozammal lenne Ön elégedett?
   
Szeretne adómentes befektetést?
 
Pénzügyi megoldásunk:
Ahhoz, hogy testreszabott ajánlattal tudjuk Önt felkeresni, kérjük, töltse ki a következő adatokat:
Név:
Irányítószám:
Telefon:
E-mail:
Miért édemes Önnek regisztrálni, és mi fog történni?
  • Mi a pénzhez értünk, segítünk Önnek pénzügyeiben.
  • A megadott elérhetőségeken szakértőink megkeresik Önt.
  • Kollégáink válaszolnak pénzügyi kérdéseire.
  • Szakértőink segítenek Önnek befektetési döntéseiben, információt adunk döntéseihez.
  • Segítségünkkel számos pénzügyi konstrukciót elérhet (állampapírok, deviza, hazai- és külföldi részvénypiacok, befektetési alapok stb).
  • A tanácsadás díjmentes.
Különös tekintettel az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 Rendeletében („Általános Adatvédelmi Rendelet” vagy „GDPR”) foglaltakra valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény („Infotv.”) szerint személyes adataim jelen weboldalon történő megadásával hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat a ProfitLine.hu kezelje. Továbbá hozzájárulok ahhoz, hogy megadott személyes adataimat a ProfitLine.hu a Partnereink menüpontban feltüntetett szolgáltató partnerei részére továbbítsa további egyeztetés, tájékoztatás, kapcsolatfelvétel céljából.
Köszönjük megkeresését
Köszönjük megkeresését, kollégáink hamarosan felkeresik a megadott elérhetőségek egyikén.

Az Extreme Digital idén november 16-án rendezi meg a Black Fridayt, 1,5 milliárd forintnyi kedvezményt kínálnak a vásárlóknak. Várkonyi Balázs kiemelte, a társaság Budapesten saját futárszolgálatot is indít a háztartási nagygépek kiszállítására. Hozzátette, országszerte működő 16 szaküzletükben garantáltan átvehetők a fekete pénteki rendelések 5 napon belül.
    

Az ügyvezető igazgató az MTI kérdésére elmondta: a szeptember 30-án zárult üzleti évben az Extreme Digital 37 milliárd forint nettó árbevételt ért el az előző évi 33 milliárd után, üzleti eredményük az árbevétel 1 százaléka körül mozog. A társaság több mint 300 embert foglalkoztat Magyarországon.

Hozzászólások

Az Egyesült Államok és Kína az EU legnagyobb kereskedelmi partnere

Az Európai Unió külkereskedelmének harmadát az Egyesült Államokkal és Kínával folytatja, az unión belül pedig a tagországok többségének Németország a legnagyobb kereskedelmi partnere az Európai Unió statisztikai hivatala, az Eurostat szerdán kiadott tájékoztatása alapján.
2019. 03. 21. 05:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Így változik az alma ára - ábrán mutatjuk

Az alma felvásárlási és piaci átlagára Magyarországon (2002-2018)
2019. 03. 21. 02:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Újrahasználható zöldség- és gyümölcstároló tasakok a SPAR-ban

A SPAR a szegedi, győri, és tatabányai áruházaiban újrahasználható zöldség- és gyümölcstároló tasakokkal buzdítja vásárlóit a környezettudatos magatartásra. A SPAR újabb zöld kezdeményezése egyedülálló a hazai kiskereskedelemben, hiszen akár több éven keresztül is használhatjuk az egyszerűen kezelhető, többször használatos zsákokat.
2019. 03. 20. 12:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Rekordszámban vásároltunk kártyával tavaly év végén

Nőtt a magyarországi kibocsátású betéti kártyák száma, ugyanakkor csökkent a hitelkártyák száma Magyarországon tavaly a negyedik negyedévben, ugyanakkor az ügyfelek minden eddigi negyedévinél több, 209 millió belföldi vásárlást indítottak, 1547 milliárd forint értékbenkártyákkal - tette közzé a Magyar Nemzeti Bank (MNB) hétfőn a honlapján.
2019. 03. 18. 14:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Csökkent az euróövezet külkereskedelmi többlete

A vártnál kevésbé csökkent januárban az egy évvel korábbihoz képest az euróövezet áruforgalmi külkereskedelmi többlete az Európai Unió statisztikai hivatala, az Eurostat hétfőn kiadott első becslése alapján.
2019. 03. 18. 12:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Az online kiskereskedelmi szektor további növekedése már elsősorban az átlagos kosárértékek méretétől és a rendelési gyakoriságtól függ

A magyar lakosság 2018-ban - a gazdasági fellendüléssel összhangban - már a webáruházakban is egyre nagyobb értékben költött termékekre, a tavalyi évben az átlagos vásárlási érték átlépte a nettó 11 ezer forintos értéket.
2019. 03. 13. 07:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Sztrájkbizottság alakult a Metro Kereskedelmi Kft.-nél

Sztrájkbizottság alakult a Metro Kereskedelmi Kft.-nél, mert a dolgozók nem fogadják el a vállalat béremelési politikáját - közölte Karsai Zoltán, a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete (KASz) elnöke az MTI-vel kedden. A társaság szerint a korábban lezárt bértárgyalások után a szakszervezet javaslatait személyes egyeztetés keretében lehet érdemben megvitatni - közölték a KASz bejelentésére reagálva az MTI megkeresésére.
2019. 03. 13. 01:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Nőtt a hazai online kiskereskedelem forgalma

A hazai online kiskereskedelem forgalma 17 százalékkal nőtt tavaly az előző évihez képest, elérte a nettó 425 milliárd forintot a GKI Digital és az Árukereső felmérése szerint.
2019. 03. 12. 12:00
Megosztás:
Hozzászólások:

800 új munkahelyet teremt a Tesco-csoport az új központjával

Új üzleti és technológiai szolgáltató központot hoz létre a Tesco-csoport Magyarországon, ezzel 800 új munkahelyet teremt - jelentette be a külgazdasági és külügyminiszter hétfőn Budapesten.
2019. 03. 11. 18:00
Megosztás:
Hozzászólások:

A METRO közel 20%-kal a szakmai bérminimum fölé emelte kezdőbéreit

A METRO Nagykereskedelmi Kft. 2018 elején kidolgozta és elindította a Vállalati Bérfejlesztési Programját, amely az átláthatóság, tervezhetőség és az egyéni teljesítmény elismerésének alapelveire épül. A METRO ezt – a dolgozói visszajelzésekre építő, valamint a piac pontos ismerete és a vállalat növekedéséből adódó lehetőségei szerint kidolgozott – programot hajtja végre következetesen. A Vállalati Bérfejlesztési Program 2020-ig terjedő állomásai és intézkedései a munkavállalók előtt is ismertek és széles körben elfogadottak. A KASZ néhány nappal ezelőtt újabb, váratlan mértékű követelésekkel állt elő. Röviddel az év elején a felek által írásban lezárt bértárgyalást követően egy ilyen nagyságrendű változtatási javaslatot a vállalat vezetése szerint személyes egyeztetés keretében lehet érdemben megvitatni.
2019. 03. 11. 17:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Márciustól élénkülhet a kiskereskedelmi forgalom

Márciusban megindul a fogyasztás növekedése: a januári 800 milliárd forintot meghaladó kiskereskedelmi forgalmat a márciusi legalább 100 milliárd forinttal meg fogja haladni - mondta Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) főtitkára az M1 aktuális csatornán vasárnap.
2019. 03. 10. 15:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Ezek az év legjobb használtautó-kereskedései

Több, mint ezer autó adásvételhez kapcsolódó vásárlói vélemény alapján hirdette ki immáron második alkalommal az Év Használtautó-Kereskedése díj eredményeit az online autókereskedelmi piac meghatározó szereplője, a Wallis csoporthoz tartozó JóAutók.hu.
2019. 03. 08. 19:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Egyre igényesebbek a magyar vásárlók

A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kihirdette az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit. Több kategóriában is vizsgálták a magyarországi cégek teljesítményét: a nagyvállalatok közül a Telenor Magyarország Zrt. és a dm Kft. végzett az első helyeken, a kis- és középvállalkozások között pedig a DHL és a KIA Motors Hungary Kft. bizonyult a legjobbnak. Az összetett díjak mellett kiosztották a legjobb élményt nyújtó szolgáltató, a legjobb családbarát kiszolgálás és a legjobb munkahelyi csapat címét is.
2019. 03. 01. 17:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Nagyszabású nemzetközi átvilágítás alapján Európa-szerte gyakori a fogyasztók hiányos tájékoztatása online vásárláskor

Az Európai Bizottság koordinálásával 26 országban tartottak egyidejű, átfogó vizsgálatot az online kereskedelem területén az Európai Unió, illetve Norvégia és Izland nemzeti hatóságait is összefogó Fogyasztóvédelmi Együttműködési Hálózat (CPC) tagjai, köztük a Gazdasági Versenyhivatal. Az átvilágítás feltárta, hogy a fogyasztó sokszor kap hiányos információt online vásárláskor az árakról és az árengedményekről.
2019. 02. 28. 21:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Már hajlandó többet is fizetni a hazai termékért a magyar vásárló

Ma már a vásárlók jelentős része hajlandó akár többet is fizetni a magyar eredetű áruért, ha pedig Magyar Termék védjegy van rajta, az még többet ér számukra - derült ki az InnoFood Marketing Kft. által végzett kutatásból.
2019. 02. 28. 08:00
Megosztás:
Hozzászólások:

A Tesco 30 dolgozójának mondott fel a budaörsi áruházban

A Tesco mintegy 30 dolgozójának mondott fel a budaörsi áruházban, a döntést az adott áruház átalakításával indokolták. Karsai Zoltán a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezetének (KASZ) elnöke szerint a csoportos létszámleépítésben érintettek a felmondási idejüket töltik, azaz még dolgoznak.
2019. 02. 28. 03:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Bruttó 74 milliárd forint árbevételt ért el az Euronics

A magyar tulajdonban lévő Euronics műszaki áruházlánc 2018-ban bruttó 74 milliárd forint árbevételt ért el, ami 20 százalékos növekedés az előző évhez képest - közölte a cég az MTI-vel szerdán.
2019. 02. 28. 03:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Fémdarabot találtak egy bio kukorica ostyában

Fémdarabot találtak a Rossmann cég puffasztott kukorica ostyájában, emiatt kivonták a forgalomból a Magyarországon is árusított enerBIO márkájú terméket - közölte a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) hétfőn a honlapján.
2019. 02. 26. 07:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Washington elhalasztja a kínai importárukra kivetett védővámok emelését

Washington elhalasztja a 200 milliárd dollár értékű kínai importárukra kivetett védővámok emelését, amely eredetileg március elsején volt esedékes - jelentette be Donald Trump amerikai elnök.
2019. 02. 25. 08:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Az online vásárlás során gyakran nem kapunk egyértelmű tájékoztatást

Gyakran nem tájékoztatják egyértelműen a fogyasztókat az árakról és az engedményekről az internetes vásárlások során, a vizsgált webshopok 60 százalékánál szabálytalanságokra derült fény - közölte az Európai Bizottság pénteken.
2019. 02. 24. 07:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Árfolyamok

BÉT Ár % Változás