Stratégiai partnerségre lép a VCC Live és az OTP Mobil

Elsőként a nemzetközi sajtó adott hírt a VCC Live és az OTP Mobil új stratégiai partnerségének bejelentéséről. Az együttműködés kulcsát a VCC Live Pay, egy egyedülálló fizetési megoldás jelenti, melynek köszönhetően a telefonos ügyfélszolgálatokon az ügyfelekkel történő beszélgetés közben a megállapodás és a fizetés egyidőben történik. A jelentős lépésről több rangos, nemzetközi üzleti portál – köztük a Yahoo Finance, Market Watch, Finanz Nachrichten – is beszámolt.

Stratégiai partnerségre lép a VCC Live és az OTP Mobil

A szolgáltatást jellemzően telekommunikációval, telesalesszel és követeléskezeléssel foglalkozó vállalatok, közszolgáltatók és webáruházak veszik igénybe. Ezen vállalatok ügyfelei a telefonbeszélgetés alatt a készülék nyomógombjainak segítségével, vagy egy biztonságos, online kártyás fizetést biztosító weboldalra vezető linkre kattintva fizethetnek. A linket a szolgáltatók e-mailben és SMS-ben is elküldhetik az ügyfeleknek, akik így valós időben kifizethetik a termékeket és szolgáltatásokat anélkül, hogy ehhez alkalmazást telepítenének vagy telefonjaikon internet-hozzáféréssel rendelkeznének.
 
A legújabb fejlesztéseket követően hamarosan webes chatfelületeken és a közösségimédia- oldalakon is megvalósulhat az azonnali bankkártyás fizetés az OTP Mobil one-click payment megoldásával, valamint egyéb pénznemekben történő fizetés is lehetővé válik.
 
Az integrált rendszer gyorsan üzembe helyezhető, és nem igényel jelentősebb informatikai támogatást. Ha a két szolgáltató közül már bármelyik kapcsolatban áll egy adott céggel, a szolgáltatás bővítése – akár contact center megoldással, akár a fizetési opcióval – rendkívül gyors, kevés fejlesztéssel és adminisztrációval jár.
 
A szolgáltatás olyan iparági szereplők számára érdekes ­­ –  telesales, telemarketing, behajtás vagy ügyfélszolgálat –, amelyek szeretnék kihasználni ügyfeleik vásárlási vagy fizetési motivációját. Ez a motiváció a telefonos ügyfélszolgálati munkatárssal folytatott beszélgetés alatt jóval magasabb. Azok a szolgáltatók például, amelyeknél a kinnlevőség jelentős része az ügyfelek figyelmetlenségéből keletkezik, látványosan javították a befizetések arányát egy emlékeztető telefonhívás és a hozzá kapcsolt fizetési lehetőség segítségével.
 
A felhasználók többsége két dolgot vár el a kommunikációs csatornáktól és a fizetési megoldásoktól: biztonságot és kényelmet. A VCC Live és az OTP Mobil stratégiai partnerségével megvalósuló szolgáltatás pontosan ezt nyújtja.
 
A fizetés biztonságára nagyon szigorú előírások vonatkoznak. A VCC Live fizetési módja megfelel az öt legnagyobb kártyatársaság – többek között a MasterCard a Visa és az AMEX – szabványkövetelményeinek, a PCI DSS-nek (Payment Card Industry Data Security Standard), valamint a QS tanúsítványnak, amely lehetővé teszi a kártyaadatok kezelését a tranzakciók ideje alatt.
 
A VCC Live Pay technológia segítségével a vásárlások kifizetése az ügyféllel történő első kapcsolatfelvétel után átlagosan öt percen belül teljesíthető, ami potenciálisan kilencszer magasabb megtérülési arányt eredményezhet, mint a telefonhívást követő egy órán belül. További előny, hogy valós időben könnyebb az ügyféligények felmérése, a felmerülő kérdések megválaszolása és a követeléskezelés.
 
A megoldás fogadtatása kedvező volt az utazási irodák, repülőjegy – értékesítők, biztosítók és követeléskezelők ügyfeleinek körében, illetve a rendszeres fizetési lehetőséget is nyújtó szolgáltatások esetében. A kártyás fizetéssel a statisztikák szerint a behajtás sikeressége két százalékról harmincra ugrott, sőt, az ügyfelek az ismétlődő fizetésekről is rendelkezhetnek telefonon keresztül.
 
Dr. Al-Absi Gáber Seif, az OTP Mobil ügyvezető-helyettese szerint: "Nagyon fontos, hogy az ügyfelek egy ötperces időkereten belül döntést hozzanak a kifizetésről, és azt meg is valósítsák. Ez csak akkor lehetséges, ha biztonságos és kényelmes megoldást kínálunk nekik. A közös projektünk bebizonyította, hogy a VCC Live és az OTP Mobil kombinált megoldása mindkettőt biztosítja ügyfélbázisunk számára."

"Partnereink visszajelzései alapján a VCC Live Pay szolgáltatást 2016-os bevezetése óta az ügyfeleik közel 30%-a használja a telefonbeszélgetések alatti kifizetésekhez" – mondta el Tóth Szabolcs, a VCC Live ügyvezető igazgatója. „A rendszeres kifizetési funkcióval ez a szám minden bizonnyal emelkedni fog. Ez a lehetőség kínálja a leggyorsabb megoldást az olyan havi kifizetések intézéséhez, mint például a biztosítások, előfizetések, közüzemi díjak vagy akár az adósság-törlesztések és adományok. Alig várjuk, hogy az OTP Mobillal együttműködve professzionális támogatást nyújthassunk ügyfeleinknek."


Kalkulátor ajánlónk:

Fix számokkal lottózol? Akkor ez neked való kalkulátor

Összeilletek-e a pároddal? Párkapcsolati kalkulátor

Mekkora az agyam a magyar átlaghoz képest

Hozzászólások

Javította pénzügyi helyzetét az International Airlines Group

Javította pénzügyi helyzetét a British Airways, az Iberia, az Aer Lingus, valamint a Vueling és LEVEL légitársaságok tulajdonosa, az International Airlines Group (IAG) 2017-ben az előző évihez képest.
2018. 02. 25. 10:00
Megosztás:
Hozzászólások:

A Saxo Bank nyilvánosságra hozta 2017. évi jelentését

A Saxo Bank nagyobb nyereségről számol be, és mind a közvetlen, mind a partnerein keresztüli ügyfeleinek száma rekord nagyságúra nőtt.
2018. 02. 25. 03:00
Megosztás:
Hozzászólások:

IKEA Pop-up bemutatüzletek és terjeszkedés

Az IKEA Magyarország a 2017-es pénzügyi évet kimagasló bevétellel, 61 milliárd forintos forgalommal zárta, illetve hosszú előkészület után, nyáron megnyitotta harmadik magyarországi áruházát Soroksáron. Erről és egyéb eredményeiről, illetve terveiről számolt be az IKEA vezetősége tegnapi sajtótájékoztatóján.
2018. 02. 24. 20:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Javított eredményén a dán Saxo Bank Csoport

Minden tekintetben javított tavaly gazdálkodási eredményein a dán Saxo Bank Csoport - tájékoztatta pénteken a pénzintézet az MTI-t.
2018. 02. 24. 04:05
Megosztás:
Hozzászólások:

Javította pénzügyi helyzetét az International Airlines Group

Javította pénzügyi helyzetét a British Airways, az Iberia, az Aer Lingus, valamint a Vueling és LEVEL légitársaságok tulajdonosa, az International Airlines Group (IAG) 2017-ben az előző évihez képest.
2018. 02. 23. 23:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Jön a DIGI - bajban a Magyar Telekom?

Talán nem meglepő módon csökkenő eszközeladásokra számít a Magyar Telekom, s ennek köszönhetően idén csökkenhet az árbevétele, mondták el a cég vezetői tegnap.
2018. 02. 23. 15:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Rekord bevételt ér el a Henkel

Árbevétel-rekorddal zárta a tavalyi évet a Magyarországon is jelen lévő Henkel német háztartási vegyipari és kozmetikai konszern - derül ki a cég MTI-hez pénteken eljuttatott sajtóközleményéből.
2018. 02. 23. 12:30
Megosztás:
Hozzászólások:

30 százalékkal növelte profitját a Deutsche Telekom

A Deutsche Telekom (DT) jelentősen, 29,4 százalékkal 3,461 milliárd euróra növelte tavalyi adózott eredményét.
2018. 02. 23. 04:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Kínában terjeszkedik az NNG

A világ legnagyobb autópiacán növekszik a hazai autóipari szoftverfejlesztő, a vállalat több mint 50 főt foglalkoztat majd a hamarosan megnyíló, új fejlesztői központjában, Sanghajban
2018. 02. 23. 03:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Magyarországról is elérhető az ingyenes Huawei mobilfelhő

Már Magyarországon is elérhető az 5GB ingyenes tárhely a Huawei Mobile Cloud feliratkozott felhasználói számára. A felhőszolgáltatás lehetővé teszi, hogy a Huawei okostelefon-felhasználók vezeték nélkül menthessék és állíthassák vissza adataikat és beállításaikat, valamint egyszerűen szinkronizálhassák Huawei készülékeiket. Mindezek mellett a felhő megkönnyíti az adatok biztonságos tárolását és elérését a Cloud Drive-ban.
2018. 02. 22. 23:00
Megosztás:
Hozzászólások:

30 százalékkal nőtt a Szallas.hu

30,9 százalékkal növelte árbevételét tavaly a Szallas.hu, a közvetített forgalom így elérte a 23,5 milliárd forintot. A cég 2017-ben 882 ezer vendégéjszakát adott el, külföldről származó árbevételét pedig közel 50 százalékkal növelte.
2018. 02. 22. 13:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Rába - Javuló eredményesség, folytatódó modernizáció

A Rába Csoport, újabb sikeres gazdálkodási évet zárva, 2,8 százalékos forgalomnövekedéssel 43,8 milliárd forintos árbevételt ért el 2017-ben. A társaság a tárgyidőszakban is folytatódó kiváló készpénztermelés mellett realizálja a kulcspiacai igényeire tervezett nagyszabású beruházási programját.
2018. 02. 22. 12:00
Megosztás:
Hozzászólások:

A Continental új elektronikai gyárat létesít Debrecenben

A Continental technológiai vállalat ma bejelentette, hogy egy újabb gyárat létesít Magyarországon, az autóipari elektronikák területén meglévő tevékenységének bővítésére. A Continental csoport jelenleg hat gyárral, egy gumiabroncs kereskedelmi képviselettel és logisztikai központtal van jelen Magyarországon. A közelmúltban pedig döntés született a budapesti mesterséges intelligencia központ megnyitásáról. A most bejelentett debreceni telephellyel bővül az európai piacokra készülő autóipari elektronikai alkatrészek gyártási kapacitása. Az alapkőletételre 2018 harmadik negyedévében kerül sor. A Continental 100 millió € értékű befektetése a tervek szerint 450 új munkahelyet teremt majd.
2018. 02. 22. 05:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Saját részvény tranzakció - Duna House tájékoztatás

A DUNA HOUSE HOLDING Nyilvánosan Működő Részvénytársaság (székhely: 1016 Budapest, Gellérthegy utca 17.; Cg. 01-10-048384; továbbiakban: „Társaság”) a nyil- vánosan forgalomba hozott értékpapírokkal kapcsolatos tájékoztatási kötelezettség részletes szabályairól szóló 24/2008. (VIII. 15.) PM rendeletre hivatkozással rendkívüli tájékoztatás keretében az alábbi információt teszi közzé:
2018. 02. 22. 04:05
Megosztás:
Hozzászólások:

Nőtt a Rába árbevétele

A Rába Járműipari Holding Nyrt. árbevétele tavaly 2,8 százalékkal, 43,8 milliárd forintra nőtt, noha a negyedik negyedévben elért 13 milliárd forint 4,6 százalékkal elmaradt az előző év hasonló időszakának árbevételétől - ismerteti a társaság a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján szerda este közzétett gyorsjelentésben.
2018. 02. 21. 20:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Nőtt a Graphisoft Park árbevétele és eredménye

A Graphisoft Park árbevétele 2017-ben 10,624 millió eurót tett ki, 11,5 százalékkal nőtt az előző évihez képest, emelkedett az eredménye is - közölte a társaság kedden a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján.
2018. 02. 20. 22:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Megduplázta nyereségét a CIG Pannónia

Minden főbb mutatót tekintve lendületeset lépett előre 2017-ben a CIG Pannónia: az adózott eredmény 2,598 milliárd forintra emelkedett, a biztosítási díjbevétel 42 százalékkal 26,933 milliárd forintra nőtt, az értékesítés 82 százalékkal emelkedett, az egy részvényre eső nyereség pedig 40,8 forint, közel négyszerese a tavalyi évinek – derül ki a biztosító nemzetközi számviteli szabályok szerint készített, legfrissebb gyorsjelentéséből.
2018. 02. 20. 17:30
Megosztás:
Hozzászólások:

A Mol csoport az évtized legmagasabb profitját érte el

A Mol-csoport nettó eredménye elérte a 307 milliárd forintot (1,11 milliárd dollár) tavaly, ami 18 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit, ezzel az évtized legmagasabb profitját sikerült elérni 2017-ben - tette közzé az olajtársaság a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján kedden.
2018. 02. 20. 07:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Vezetőváltás az Aon Magyarországnál

18 év után távozik az Aon Magyarországtól Veres Rita cégvezető, aki 5 évig vezette a HR tanácsadó részleget, és számos szemléletformáló kezdeményezés kötődik nevéhez. Helyét Uzsák Éva Virág veszi át, aki 12 éve dolgozik a cégnél. Virág korábban üzletfejlesztési vezető, 5 éve a cég innovációs motorja és PR vezetője, és most az első olyan cégvezető lesz az Aon Magyarország HR tanácsadási részlegének élén, aki kisgyermekes anyaként tölti be ezt a szerepkört. A csapattal a jövőben is tovább dolgoznak azért, hogy 1 millió ember életére legyenek hatással, és magyar munkahelyek százainak segítsenek abban, hogy legjobb munkahellyé válhassanak, és Magyarországon valóban élmény legyen dolgozni.
2018. 02. 20. 02:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Ötvenéves lett a BKV

A BKV 50 éve kihagyhatatlan része a főváros életének, szolgáltatásait naponta több mint egymillió ember veszi igénybe - mondta a főpolgármester a közlekedési társaság fél évszázados fennállása alkalmából tartott hétfői budapesti rendezvényen.
2018. 02. 19. 23:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Árfolyamok

BÉT Ár % Változás