Tombol a vásárlási láz az USA-ban
„Cyber Hétfővel” (technikai cikkek nagy leárazása) ér véget. Mint ahogy azt megszokhattuk, az első számok az online értékesítéseket fedik le, amik az utóbbi években az ünnepi vásárlási szezonban nagyjából a teljes kiskereskedelmi forgalom 10%-át adták. Hálaadás napján 3,7 milliárd dollár értékben vásároltak az amerikaiak online az elemzők szerint, ami 28%-os növekedés év/év alapon, szemben az előző évi 18%-os növekedéssel. Black Friday napján pedig 6,2 milliárd dollár értékben vásároltak online, ami 23%-os növekedés év/év alapon, szemben a tavalyi 17%-os növekedéssel. Itt a vásárlások 1/3-át már okostelefonról intézték. Ebből tehát az látszik, hogy érdemben gyorsult a növekedési ütem. Kérdés, hogy ez a mai „Cyber Hétfőn” is így marad-e, ugyanis tavaly messze ez volt a legsikeresebb nap, a maga 6,6 milliárd dolláros online értékesítésével. Mindenesetre a hírek kedvezőek az online kereskedőkre nézve, mint az Amazon vagy az eBay, de az érdemi online értékesítéssel rendelkező hagyományos kiskereskedelmi cégekre, mint például a Best Buy, a Walmart vagy a Target is.
Kalkulátor ajánlónk:
Fix számokkal lottózol? Akkor ez neked való kalkulátor
Összeilletek-e a pároddal? Párkapcsolati kalkulátor
Mekkora az agyam a magyar átlaghoz képest?