2017. 10. 11. 02:30
A Chio termékek gyártója, az Intersnack idén 200 tonna fűszerpaprikát vásárol Magyarországon, ezzel továbbra is az egyik legnagyobb hazai fűszerpaprika exportőrök közé tartozik. A cégcsoport kizárólag minőségi magyar őrleménnyel gyártja egyik legfontosabb termékét, amelyet több európai gyárban is használnak, és 13 piacra jut a vele ízesített snackekből.
A nálunk leginkább Chio és Pom Bär márkáiról ismert Intersnack idén mintegy 200 tonna magyar fűszerpaprika őrleményt vásárol fel hazai termelőktől. Ezzel a vállalatcsoport már évtizedek óta a fűszer egyik legnagyobb felvásárlójának számít Magyarországon. A magyar termelőktől származó paprikát az Intersnack saját németországi üzemébe szállítja, ahol többféle snackfűszert készítenek belőle.
Szabó Gábor az Intersnack Magyarország Kft. vállalati kapcsolatok vezetője iparági forrásokat idézve elmondta, hogy évente mintegy 3500 tonna paprikaőrlemény készül Magyarországon, és nagyjából 500 tonna kerül külföldre. Az export közel 50 százalékát az Intersnack vásárolja fel, így a vállalat a meghatározó exportőrnek számít.
A magyar és német snack-gyárakon kívül a francia, holland és cseh üzemekbe is kerül a magyaros snack-fűszerekből. Győrben a hosszú és rövid sóspálcikát, Hollandiában a bundázott mogyoró ízesítik vele. A magyar paprikát tartalmazó snackeket 13 országban, köztük Svájcban, Bulgáriában, Oroszországban, Szlovéniában, és az Egyesült Államokban is forgalmazzák.
A fűszerpaprika-export további részleteiről a csatolt sajtóközleményben találnak további információkat.
Kalkulátor ajánlónk:
Fix számokkal lottózol? Akkor ez neked való kalkulátor
Összeilletek-e a pároddal? Párkapcsolati kalkulátor
Mekkora az agyam a magyar átlaghoz képest
A nálunk leginkább Chio és Pom Bär márkáiról ismert Intersnack idén mintegy 200 tonna magyar fűszerpaprika őrleményt vásárol fel hazai termelőktől. Ezzel a vállalatcsoport már évtizedek óta a fűszer egyik legnagyobb felvásárlójának számít Magyarországon. A magyar termelőktől származó paprikát az Intersnack saját németországi üzemébe szállítja, ahol többféle snackfűszert készítenek belőle.
Szabó Gábor az Intersnack Magyarország Kft. vállalati kapcsolatok vezetője iparági forrásokat idézve elmondta, hogy évente mintegy 3500 tonna paprikaőrlemény készül Magyarországon, és nagyjából 500 tonna kerül külföldre. Az export közel 50 százalékát az Intersnack vásárolja fel, így a vállalat a meghatározó exportőrnek számít.
A magyar és német snack-gyárakon kívül a francia, holland és cseh üzemekbe is kerül a magyaros snack-fűszerekből. Győrben a hosszú és rövid sóspálcikát, Hollandiában a bundázott mogyoró ízesítik vele. A magyar paprikát tartalmazó snackeket 13 országban, köztük Svájcban, Bulgáriában, Oroszországban, Szlovéniában, és az Egyesült Államokban is forgalmazzák.
A fűszerpaprika-export további részleteiről a csatolt sajtóközleményben találnak további információkat.