Vártnál nagyobb veszteség a Ryanairnél
Az éves eredmény így 29 százalékkal 1,02 milliárd euróra csökkent az egy évvel ezelőttihez képest, ha a Lauda Air 139,5 milliós veszteségét nem vesszük figyelembe. (A Lauda Airt december óta konszolidálja a cég, s az első évre 139 millió eurós veszteséget vártak tőle.) A fuvardíjakra nehezedő nyomás okozza a gyenge teljesítményt. Az átlagos viteldíj 6 százalékkal 37 euróra csökkent, s a cég szerint nyáron további árcsökkenés várható. Mindeközben a gépek töltöttségi mutatója 95-ről 96 százalékra emelkedett. A B737 Max-ok problémái is érintették a céget. Az új Boeing 737-esek októberben kerülhetnek leszállításra.
A Ryanair részvények árfolyama
A most induló 2020-as pénzügyi évre összeségében stagnáló eredményt vár a légitársaság. és egy 700 millió eurós részvény-visszavásárlási programba kezd még a héten, a tavalyi 560 millió eurós részvényvásárlást követően. Ez sem hatja meg a részvényeseket, hiszen az árfolyam 6 százalékot esik a hírre, és egyre közelebb kerül ahhoz, hogy egy nagy fordított váll-fej alakzatot hozzon létre. Abból viszont nagyon csúnya forgatókönyv jönne ki a részvényár tekintetében!