Új üzleti modell hajtja a magyar KKV-kat
A BNI (Business Network International) több mint negyedévszázados történelme alatt az üzleti kapcsolatépítés és a kapcsolati marketing vezető szervezetévé vált. Mára a szervezet 59 országban, 6500 csoporttal, 160 ezer főt meghaladó taglétszámmal működő üzleti közösség, ahol a tagok jutalékmentesen, bizalmi alapon segítik egymást üzleti ajánlásokkal.
Sikerük titka a filozófiájuk: „GIVERS GAIN” („AKI AD, AZ NYER!®”), és az a szigorú módszertan, amely meghatározza a heti rendszerességgel zajló találkozók menetét.
A hetente megrendezésre kerülő, 90 perces csoporttalálkozók alkalmával, egy kellemes reggelivel egybekötött ajánlási alapon működő vállalkozásépítés zajlik, ahol a cégek képviselői tevékenységük rövid bemutatása után kapcsolatot kereshetnek a számukra kulcsfontosságú vállalkozások vezetőihez.
A BNI Magyarországon 2008 óta működik, 2013-ben 600 magyar vállalkozás rendelkezett tagsággal. Immár 12 fővárosi és további 13 vidéki csoport (Győr, Veszprém, Kaposvár, Pécs, Szeged, Debrecen, Nyíregyháza, Miskolc, Gyöngyös, Kecskemét, Vecsés, Budaörs, Budapest) mondhatja el magáról, hogy tagjai a jól működő, globális hálózatnak.
„Magyarországon is egyre több kis- és középvállalkozás ismerkedik meg a networking fogalmával, és filozófiájával. Mára már elkerülhetetlen, hogy ne legyen üzleti környezetünkben legalább egy ember, aki az „Aki ad, az nyer!®” sikerfilozófiának köszönheti cége fejlődését. A profi sikerközösség magyar tagjai tavaly 12,1 milliárd forint többletbevételt generáltak egymásnak.” – mondta el Avidor András networking szakértő, a BNI Magyarország és Szlovákia igazgatója.