Újabb felvásárlást hajtott végre a Gibson Brands
A szerződés megkötése fontos lépést jelent a Gibson Brands azon céljának megvalósulása felé, hogy a világ legnagyobb zenei és szórakozástechnikai vállalatává váljon, valamint követi korábbi befektetéseinek irányvonalát, melyet az Onkyo és a TEAC audiomárkák felvásárlása fémjelzett.
A tranzakció a Gibson Brands erős jelenlétére épít az Egyesült Államokban és Japánban, valamint a WOOX Innovations Philips márkájú audio- és szórakoztatóelektronikai termékeinek erős piaci szerepére Európában, Kínában, Latin-Amerikában és más feltörekvő térségekben.
„Gyorsan sikerült véghez vinni ezt a nagy horderejű akvizíciót, amely eddigi legnagyobb előrelépésünket jelenti azon az úton, hogy a világ legnagyobb zenei és hangtechnikai vállalatává váljunk – fogalmazott a Gibson Brands elnök-vezérigazgatója, Henry Juszkiewicz. – Ezzel a tranzakcióval jelentős mértékben növelhetjük globális jelenlétünket, bővíthetjük kínálatunkat, valamint üzleti lehetőségeinket. Szeretnénk továbbra is ezen a növekedési pályán maradni, amelyet az szenvedély hajt, hogy a legkülönlegesebb fogyasztói audiotermékeket és -élményt kínálhassuk a világ minden régiójának.”
„Gibson Brands vállalatként olyan csapat részei vagyunk, amelynek a zene a DNS-ében van, és egy izgalmas jövő mérföldköveit tesszük le – nyilatkozta Wiebo Vaartjes, a WOOX Innovations vezérigazgatója. – Termékeink nagyszerű hangminőségével, fejlett technológiáival és kifinomult dizájnjával arra törekszünk, hogy még magasabbra emeljük a szórakozás élményének színvonalát a világ minden táján élő felhasználók számára. Együtt megfelelően erős platformmal rendelkezünk ahhoz, hogy globális zenei vállalatként növekedhessünk.”
A Gibson Brands a világ egyik leggyorsabban növekvő fogyasztói elektronikai vállalata, amely 2014-ben ünnepli fennállásának 120. évfordulóját.