BKK: nem látványberuházás az 1-es villamos fejlesztése
A BKK az MTI-hez eljuttatott közleményében reagált Csárdi Antal vasárnapi sajtótájékoztatóján elhangzottakra, ahol az LMP főpolgármester-jelöltje azt mondta: a budapesti közlekedést vonzóvá és egységes rendszerré kell szervezni, ami magába foglalja a tömegközlekedés további fejlesztését, mert az jelenleg nem nyújt valós alternatívát az autókkal szemben. A politikus többi között idő alapú jegy bevezetését szorgalmazta. A BKK közölte: az időalapú jegy bevezetése sínen van, néhány héten belül lezárul az elektronikus jegyrendszer kiépítéséhez szükséges tender, az ajánlatok már beérkeztek.
Az 1-es villamos meghosszabbítására húsz éve várnak a fővárosiak, a Tarlós István irányítása alatt befejezett 4-es metró pedig - amelynek elindulása mintegy tizenöt évig húzódott - átadása óta zavartalanul üzemel - tudatták. 2010 óta több közlekedésfejlesztési beruházás zajlott le, mint előtte húsz éven át bármikor - írták közleményükben -, háromszáz új autóbusz állt forgalomba és több mint kétszáz néhány éves, jó állapotú alacsonypadlós busz állt forgalomba. Negyvenhét új villamos és huszonnégy új trolibusz érkezik a fővárosba és jól halad a 3-as villamosok felújítása is.