Ismét méri a fogyasztók elégedettségét az energiahivatal
A MEKH az MTI-hez eljuttatott hétfői közleményében felidézte: 1996 óta értékelik e két területen a fogyasztók tapasztalatait. A kérdőív egyrészt a villamos energia, illetve földgáz eljuttatásának minőségére, egyebek mellett az ellátás folyamatosságára, valamint az üzemzavar-elhárításra, másrészt a kapcsolattartásra, az ügyintézésre összpontosít. Az idei felmérés október elején kezdődik és november első hetében fejeződik be.
Összesen mintegy húszezer, egyetemes szolgáltatási körbe tartozó felhasználót, köztük háztartásokat, vállalatokat, intézményeket keresnek fel személyesen a vizsgálattal megbízott piackutató intézetek kérdezőbiztosai. A közlemény szerint a vizsgálat eredményéről a MEKH a szokásos éves beszámolója keretében tájékoztatja az Országgyűlést, a részletes eredményeket honlapján is megjelenteti.