Idén az Aegon és a Generali nyújtotta a legjobb biztosítói szolgáltatást
A független alkuszok 2004 óta minden szeptemberben díjazzák azokat a biztosítókat, amelyek az elmúlt év során a legszínvonalasabb szolgáltatást nyújtották. A szakmai berkekben régóta nagy elismerésnek számító Szolgáltatásminőségi Verseny díjait idén négy kategóriában osztották ki. Idén az alábbi biztosítók bizonyultak a legjobbnak:
- a gépjármű-biztosítások, illetve a vállalati vagyonbiztosítási kategóriában a Generali-Providencia Biztosító Zrt,
- a személybiztosítások, valamint a lakossági vagyonbiztosítási kategóriában egyaránt az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt.
kapta meg az alkuszszövetség díjait. A legjobb összesített teljesítményt a Generali nyújtotta, amely a megnyert kategóriákon kívül a másik két kategóriában is a második helyen futott be.
„A biztosítási piac lassú felpörgésében komoly szerep jut annak, hogy a piac szereplői az ügyfelek bizalmának elnyerése érdekében egyre nagyobb elkötelezettséget mutatnak a minőségi szolgáltatások iránt – emelte ki Papp Lajos, a FBAMSZ elnöke. – Ennek eredményeként a Szolgáltatásminőségi verseny díjazottjának lenni évről évre egyre nagyobb teljesítményt igényel.”
Az idei konferencia két napján a biztosítási szakma minden területéről összesen 709 vendég (19 előadó, 330 közvetítői és 360 biztosítói munkatárs) regisztrálta magát, akik közösen vitatják meg a biztosítási piac aktuális kérdéseit és keresnek megoldásokat a problémákra.