Fókuszban a hazai kreatívipari befektetések
Milyen a hazai kreatívipar megítélése a befektetők szemszögéből? Milyen elvárásokat támaszt egy sikeres márka az állami támogatásokkal és egy szakmai befektetővel szemben? Milyen a hazai kretatívipar médiajelenléte itthon és külföldön?
Elismert pénzügyi- és befektetési szakemberek, kiemelt hazai márkák és szakmai intézmények vezetői, a területet ismerő jogászok, kommunikációs és szervezetfejlesztési szakemberek egyaránt részt vettek a hazai kreatívipar első szakmai helyzetértékelő elemzésében. A Hazai Kreatívipar Ma - helyzetértékelés a márkák, a befektetések és a média szemszögéből című elemzést Batta Barnabás, a MITTE stratégiai igazgatója és Ács Zoltán, a Design Terminál Inkubációs programjának vezetője mint szerzők mutatják be a rendezvény keretében.
Az elemzés után kerekasztalbeszélgetés következik a hazai kretívipar befektetési kilátásairól a Széchenyi Tőkealap-kezelő Zrt., a Portfolion Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. és az Assessment Systems HR-szakértő cég vezető szakmai képviselőinek részvételével - Ács Zoltán moderálása mellett.
A beszélgetés után ígéretes kreatívipari vállalkozások tartanak pitcheket - a divat, a formatervezés és az újmédia területéről - a közönség és a téma iránt érdeklődő széles befektetői kör előtt.