Átadta felújított Váci úti ügyfélszolgálatát a Generali Biztosító

A hosszú távú, kölcsönös bizalmon alapuló ügyfélkapcsolatok kiépítése stratégiai terület a Generali Biztosító üzletpolitikájában, az első 3 negyedévben közel 250 ezer esetben intézték személyesen az ügyfelek biztosítási ügyeit ügyfélszolgálataikon rendkívül rövid várakozási idővel. Ugyanezen célkitűzés szellemében újította fel legnagyobb hazai ügyfélszolgálatát is a társaság a Váci úton, amelynek kialakításakor a közvetlen, kényelmes és gyors ügyfélkiszolgálás mellett az akadálymentesítés szabályait is szem előtt tartotta.

„Egy vállalati felmérés  szerint a hazai cégek 79%-a tartja a kiváló ügyfél-kiszolgálásra való törekvést stratégiai területnek, és szerepelteti azt legfontosabb célkitűzései között. Büszke vagyok arra, hogy a Generali ehhez a többséghez tartozik, azt valljuk ugyanis, hogy sikerünk 3 tényezőn múlik: az innováción mind termékfejlesztésben, mind technológiában; a humánerőforráson, vagyis munkatársaink szerepén és az ügyfelekkel való személyes kapcsolaton. Ennek megfelelően személyes ügyfélszolgálataink fejlesztésére is nagy gondot fordítunk” – mondta a biztosító felújított, Váci úti ügyfélszolgálatának átadóján Ilics László a Generali Biztosító ügyfélkapcsolatokért is felelős vezérigazgató-helyettese.

 

A társaság folyamatosan fejleszti személyes ügyfélszolgálati kiszolgálási folyamatait, mellyel a próbavásárlások szerint 95%-ban elégedettek az ügyfelek. Ez az eredmény pedig 2010 óta közel 9 százalékpontos ügyfélélmény-növekedést jelent. A folyamatos fejlődés nagy részben annak is köszönhető, hogy a Generali egyik legfontosabb céljának tekinti, hogy rövidebbé tegye az adminisztratív jellegű biztosítási ügyintézést. Ennek érdekében az elmúlt években jelentősen csökkentette átlagos kárrendezési idejét, kialakította a valós idejű kárrendezést, és csökkentette ügyfélszolgálatának várakozási idejét is, melyet az idei évben már átlagosan alig 3 percre redukált.

 

 

Ugyanakkor az érdemi ügyfél-kiszolgálásban igyekszik a biztosító minél több minőségi időt fordítani ügyfeleire ügyfélszolgálatain is, ahol országszerte közel 250 ezer esetben intézték személyesen az ügyfelek biztosítási ügyeit, az idei év első kilenc hónapjában összesen több mint 7 évnyi időt töltve velük . Ezek között szerepelt több mint 7000 kárkifizetés is, ugyanis a Generali Biztosító ügyfélszolgálatain egyedülálló módon a kárbejelentést követően az egyszerűsített kárrendezés keretében a kisebb összegű vagyonkárok azonnal kifizetésre kerülnek .

 

A Generali számára tehát fontos, hogy hosszú távú, kölcsönös bizalmon alapuló kapcsolatot ápoljon ügyfeleivel, és ígéreteit következetes fegyelmezettséggel váltsa valóra. Ennek szellemében újította meg a biztosító Váci úti ügyfélszolgálatát is, ahol a már megszokott, hatékony ügyintézéssel várja az ügyfeleket összesen 475 négyzetméteren. A helyiség kialakításakor a Generali a speciális igényekkel érkező ügyfelei kényelmére is gondolt. Annak érdekében, hogy az új létesítményt mindenki a lehető legkönnyebben használhassa, az ügyfélszolgálati pultokat kerekesszékkel is meg lehet közelíteni, míg a nagyot halló ügyfelek kiszolgálását indukciós hurok segíti. Az ügyfélszolgálaton egy külön tárgyalóterem is helyet kapott a nagyobb diszkréciót igénylő ügyek intézésére, a kisgyermekkel érkező ügyfelek csemetéi pedig a gyereksarokban játszhatnak az ügyintézés alatt.

 

 

„Számunkra kiemelkedően fontos, hogy a szolgáltatásainkhoz kapcsolódó ügyintézés a legmagasabb szintű lehessen szakmailag és minőségileg is, melyre visszaigazolás, hogy az idei évben társaságunk »Elismerésre Méltó Fogyasztóbarát Tevékenység« minősítést nyert egy független szakmai zsűri által rendezett megmérettetésen. A felújított Váci úti ügyfélszolgálatunk pedig kitűnő helyszín arra, hogy felkészült munkatársaink barátságosan, segítőkészen, magas szakmai színvonalon oldják meg a személyesen betérő ügyfeleink felmerülő igényeit” – tette hozzá Habóczki Gabriella, a Generali Biztosító ügyfélkapcsolati igazgatója.

 

A XIII. kerületi Váci úton, Magyarországon egyedülálló módon a Generali Csoport négy társasága, a Generali Biztosító, az Európai Utazási Biztosító, a Generali Egészségpénztár és a Generali Nyugdíjpénztár munkatársai várják egy helyen ügyfeleiket.

 

De a biztosító nem csak a fővárosban igyekszik a lehető legnagyobb kényelmet nyújtani ügyfeleinek, ezért az ország egész területén elkezdte ügyfélszolgálati-hálózatának felújítását.

Jelentősen nőtt a Duna House adózott eredménye és árbevétele is

Az ingatlanközvetítéssel és -fejlesztéssel foglalkozó Duna House-csoport konszolidált adózott eredménye 32 százalékkal, 270 millió forintra nőtt a második negyedévben éves összevetésben, ugyanebben az időszakban a csoport nettó árbevétele 3,4 milliárd forintra emelkedett, ez 2020 második negyedévéhez képest 78 százalékos növekedés - közölte a társaság pénteken az MTI-vel.
2021. 08. 29. 20:00
Megosztás:

Közel 4 százalékos volt a munkanélküliség júliusban

A munkanélküliek száma 189 ezer volt júliusban, a 3,9 százalékos munkanélküliségi ráta 0,1 százalékponttal csökkent az előző hónaphoz és 0,6 százalékponttal az egy évvel korábbihoz mérve - közölte pénteken a Központi Statisztikai Hivatal (KSH).
2021. 08. 29. 18:00
Megosztás:

Ekkora volt foglalkoztatottak száma az előző hónapban

Júliusban 4 millió 704 ezer volt a 15-74 éves foglalkoztatottak átlagos havi létszáma - közölte pénteken a Központi Statisztikai Hivatal (KSH).
2021. 08. 29. 16:00
Megosztás:

Javult a magyarok egészségértése

Javult a magyarok egészségértése a legtöbb területen, és emelkedett azoknak a száma, akik könnyebben megtalálják és jobban értik az egészséggel kapcsolatos információkat az elmúlt hat évben - közölte reprezentatív felmérése alapján az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete szerdán az MTI-vel.
2021. 08. 29. 12:00
Megosztás:

Még több ezer elektromos készüléknél hibádzik a címkecsere

A tavaly megújított energiahatékonysági címkéket március elejétől az üzletekben is ki kell helyezni. A fogyasztóvédelmi hatóság három hónapon keresztül ellenőrizte az előírás teljesülését a hagyományos és az online kereskedelemben is. Hatezer vizsgált termék több mint negyedénél volt probléma - közölte az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) pénteken az MTI-vel.
2021. 08. 28. 15:00
Megosztás:

Így spórolunk a telefonszámlán egy felmérés szerint

Elsősorban online hívásokkal és üzenetekkel igyekeznek csökkenteni a mobilhasználati költségeiket a magyarok, 47 százalékuk részesíti előnyben a csevegőapplikációkat a hagyományos mobilhívásokkal szemben, 38 százalékuk pedig inkább e-mail-eket küld SMS-helyett - derül ki a transzparens mobilcsomag-összehasonlítással foglalkozó BillKiller friss reprezentatív kutatásából.
2021. 08. 28. 09:00
Megosztás:

Vitatja a Pannónia Nyugdíjpénztár a jegybank határozatát

A Pannónia Nyugdíjpénztár nem ért egyet a Magyar Nemzeti Bank (MNB) határozatában foglaltakkal, azokat kifejezetten vitatja; a pénztár vezetése vizsgálja a jogorvoslat lehetőségét - tájékoztatta a nyugdíjpénztár az MTI-t.
2021. 08. 28. 07:00
Megosztás:

Sporttörténeti kiállítás nyílt Budapesten

Ünnepélyesen megnyitották csütörtök este a helyi sportműhelyek és sportlétesítmények történetét bemutató II. kerületi Sporthistóriák című kiállítást, amely szeptember 2-ig a Klebelsberg Kultúrkúriában, szeptember 3-tól három héten át pedig a Marczibányi téri Művelődési Központban lesz díjmentesen megtekinthető.
2021. 08. 28. 06:00
Megosztás:

A hazai halgazdálkodási ágazat profitálhat az EUROFISH tevékenységéből

Szentpéteri Sándor, az Agrárminisztérium (AM) erdőkért felelős helyettes államtitkára és az AM Halgazdálkodási főosztályának vezetői Marco Frederiksennel, az Európai Halászat- és Akvakultúrafejlesztési Nemzetközi Szervezet (EUROFISH) megbízott igazgatójával egyeztettek az EUROFISH és Magyarország együttműködési lehetőségeiről, Budapesten - közölte az AM csütörtökön az MTI-vel.
2021. 08. 28. 03:00
Megosztás:

Elkészült a szeghalmi belvízrendszer vízrendezési főműveinek rekonstrukciója

Közel 1,2 milliárd forint vissza nem térítendő támogatásból felújították a szeghalmi belvízrendszer vízrendezési főműveit - közölte a Körös-vidéki Vízügyi Igazgatóság (KÖVIZIG) csütörtökön az MTI-vel.
2021. 08. 28. 01:00
Megosztás:

Megszűnik a bérkerékpáros rendszer Nagykanizsán

A létrehozása után öt évvel, a magas fenntartási költségek és az alacsony kihasználtság miatt megszűnik Nagykanizsán a közösségi bérkerékpáros rendszer - egyebek mellett erről is döntött csütörtökön Nagykanizsa közgyűlése.
2021. 08. 28. 00:00
Megosztás:

Egész napos eseménnyel fejeződik be a Zenélő Budapest

Egész napos eseménnyel fejeződik be a Zenélő Budapest ingyenes koncertsorozat hetedik évada augusztus 29-én a Millenáris Széllkapu Parkban.
2021. 08. 27. 23:00
Megosztás:

110 ezer rászoruló diák kap ingyenes tanszercsomagot

Több mint 110 ezer rászoruló diáknak osztanak ki ingyenes tanszercsomagot a tanévkezdésre - közölte a lebonyolító Klebelsberg Központ elnöke csütörtökön budapesti sajtótájékoztatón.
2021. 08. 27. 20:00
Megosztás:

Kiváló minőségű a magyar dinnye, de lesz belőle elég?

Kiváló minőségű a magyar dinnye, amelynek termőterülete valamivel csökkent a pandémia hatására, de a hozama emelkedett, így bőven jut a hazai piacra és exportra is - mondta az Agrárminisztérium agrárpiacért felelős helyettes államtitkára Balatonvilágoson, az Agrármarketing Centrum dinnyefogyasztást ösztönző kampányának sajtótájékoztatóján.
2021. 08. 27. 17:00
Megosztás:

Az MKB Bank adózás utáni eredménye elérte a 11,6 milliárd forintot

Az MKB Bank korrigált, konszolidált adózás utáni eredménye a második negyedévben 11,6 milliárd forintot tett ki, szemben az egy évvel korábbi 0,7 milliárdos veszteséggel, illetve az első negyedévi 28,9 milliárdos eredménnyel - tájékoztatta a pénzintézet a befektetőket a Budapesti Értéktőzsde honlapján közölt jelentésben.
2021. 08. 27. 07:00
Megosztás:

Erre kérte az iskolákat az Emmi

A tanév közeledtével a higiéniás és alapvető egészségvédelmi szabályok fokozott betartására kérte az iskolákat az Emberi Erőforrások Minisztériuma (Emmi) csütörtökön.
2021. 08. 27. 02:00
Megosztás:

Emelkedett az 5, 10 és 15 éves államkötvények aukciós átlaghozama

A meghirdetett mennyiségnél 20 milliárd forinttal kisebb összegben, 35 milliárd forintért értékesített 5, 10 és 15 éves lejáratú államkötvényeket csütörtöki aukcióján az Államadósság Kezelő Központ (ÁKK).
2021. 08. 27. 00:00
Megosztás:

Az E.ON Hungária Csoport marad a férfi és a női vízilabda ob I névadó főszponzora

A 2021/22-es szezonban is az E.ON Hungária Csoport lesz a női és a férfi vízilabda ob I névadó főszponzora.
2021. 08. 26. 23:00
Megosztás:

Tovább gyorsult a mezőgazdasági felvásárlási árak emelkedése

Júniusban 20,5 százalékkal magasabb volt a mezőgazdasági termékek átlagos felvásárlási ára az egy évvel korábbinál, ami 3,1 százalékponttal nagyobb emelkedés az egy hónappal korábbi 17,4 százaléknál. Az élénkülésben némi szerepet játszhatott a bázishatás, mert tavaly májusról júniusra 2,5 százalékponttal, 4,5 százalékosra mérséklődött a drágulás üteme. A legnagyobb drágulást a burgonya és a tojás mutatta.
2021. 08. 26. 22:00
Megosztás:

A Nébih problémákat talált a meggyes söröknél

Meggyes söröket vizsgált a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih), laboratóriumi, élelmiszerbiztonsági és -minőségi szempontból mindent rendben találtak, ugyanakkor négy terméknél jelölési hibák miatt élelmiszer-ellenőrzési bírságot, hatnál pedig nem megfelelő nyomonkövetés miatt élelmiszerlánc-felügyeleti bírságot szabtak ki - közölte a hivatal csütörtökön az MTI-vel.
2021. 08. 26. 16:00
Megosztás: