A Magyar Posta megerősítette pozícióját a csomagszolgáltatások területén
A Magyar Posta stratégiai célja az, hogy az e-kereskedelem bővülése mellett továbbra is a legjelentősebb piaci szereplő maradjon a csomagküldési piacon. Az online áruházakat nézve 2014-ben a Magyar Posta csaknem 20 százalékkal bővítette szerződött partnerei körét, 2013-hoz képest 2014-ben csaknem 60 százalékkal növelte az online kereskedelemből származó csomagok darabszámát - közölte a Magyar Posta. A társaság összesen 2700 fix csomagátvételi ponttal rendelkezik.
A Magyar Posta a hazai futárcégek közül elsőként tette lehetővé, hogy az ügyfelek csomagautomatákon keresztül is átvehetik küldeményeiket. A társaság az idén tovább bővíti csomagautomata hálózatát, ahol az előre kifizetett küldemények átvételén túl lehetőség van az utánvételes küldemények átvételére és csomagfeladásra is a POS terminálok segítségével - közölték.