A Total és a Kia Motors megújította partnerségi szerződését
A Kia Motors Corporation és a Total Lubrifiants a közelmúltban megújította a hosszú távú stratégiai-partnerségi megállapodását. További 5 évig a Total a Kia járművek preferált kenőanyag-szállítója. 2017. január 1-től kizárólag Total márkájú gépjármű kenőanyagok kerülnek az ügyfelek gépjárművébe a Kia szervízhálózat több mint 5500 kereskedelmi pontján, mintegy 180 országban, köztük a nyugat-európai piacokon is.
A 2011-es kezdeti együttműködésből fakadó előnyöket most kiterjesztik az összes Kia autótulajdonosra és a Kia kereskedőkre is. A Kia hálózat tagjai hozzáférést kapnak a nagyteljesítményű Total Quartz motorolajokhoz, amelyek speciálisan kifejlesztett technológiájuk révén optimalizálják a Kia motorok teljesítményét és megbízhatóságát – továbbá kedvezőbbé teszik a fogyasztásukat.
Ezen felül a két cég kidolgozott egy közös marketing programot, hogy ezáltal növeljék a Kia kereskedők nyereségességét, segítsék az ügyfélmegtartást és fokozzák a vevők elégedettségét is. A Kia és a Total Lubrifiants a partnerségi együttműködés révén erősíti közös célját: az egyre markánsabb jelenlétet a nemzetközi, globális piacon. Erősségeiket egyesítve, egy “szakértői szövetségben” fejlesztik tovább a kiváló minőségű termékeket és szolgáltatásokat egy páratlan Kia ügyfélszolgálati élményért. “Nagy örömünkre szolgál, hogy kiterjeszthetjük a globális együttműködést a Kia Motorsal. Ez a megújított partnerségi viszony is alátámasztja a Total erős elkötelezettségét, azt, hogy végigkíséri a Kia Motorst a hosszú távú, folyamatos globális terjeszkedése során – és biztosítja az innovatív kenőanyagokat, a Total elismert marketing szakértelmét és a dedikált szervízelési programokat a Kia kereskedők, és fogyasztók számára” – mondta Pierre Duhot, a Total Lubrifiants gépjármű üzletágának vezérigazgatója.
Steven Yoon, a Kia Motors Tengerentúli Szerviz Üzletágának alelnöke azt mondta: “Az elmúlt 5 évben a Total bizonyította a világméretű lefedettségét, az erős marketing képességeit és azt, hogy kiváló minőségű kenőanyag technológiája megfelel a szolgáltató hálózat igényeinek. A Total lesz kulcsfontosságú, globális fő partnerünk a szervizelési stratégia erősítése kapcsán, hogy az ügyfelek és a kereskedők is elégedettek legyenek.”