Rekordidő alatt kapott új mobilbankot az MKB
A W.UP egy gyorsan bővülő digitális fintech vállalat; csapata több mint 15 éves digitális banki megoldások terén szerzett tapasztalattal rendelkezik és garantált 3 hónapos határidővel vállalta, hogy tesztelésre átadja a testreszabott applikációt. Az MKB döntésében ezen felül szerepet játszott a korábbi sikeres együttműködés a Netbankár-projektben.
„Olyan csapatot kerestünk, akik a mobilalkalmazások terén ismerik a legújabb trendeket, valamint értik a banki nyelvet és szempontokat, részt tudnak venni a közös gondolkodásban” – mondta Dervarics Gergely, az e-banking terület osztályigazgatója.
A W.UP bővíthető, rugalmas mobil banki alkalmazások fejlesztését támogató MOBILE.UP nevű platformját szabták az MKB igényeire, amely core funkciókat és alapszolgáltatásokat tartalmaz, és lehetővé teszi a fejlesztés során az új funkciók hozzáadását is. A MOBILE.UP gyors és hatékony fejlesztési ciklusokat tesz lehetővé, és azonnali választ ad technológiai kihívásokra, megfelelve a gyorsan változó ügyféligényeknek.
Az MKB mobilbanki alkalmazása -amelyet már több mint tízezren töltöttek le a megjelenés óta a Play Store-ból és az Apple Storeból - letisztult, áttekinthető felületet ad a felhasználóknak, biztosítva az olyan leggyakrabban használt pénzügyi funkciókat, mint a számlaegyenleg lekérdezése, tranzakciók megtekintése, átvezetés, átutalás, bankkártyák kezelése, valamint kényelmi funkcióként egy ATM kereső is a szolgáltatás részét képezi.
A felhasználók hozzászólásait, véleményét folyamatosan feldolgozzák a fejlesztők és figyelembe veszik a további fejlesztési irányok meghatározása során. A kommenteket böngészve kiderül, igazi közösség van kialakulóban, az alkalmazás értékelése pedig jelenleg 4,7 a Google Play Store-ban.