Hírek > Az E.ON gyorsabb, modernebb és biztonságosabb ügyfélkezelési rendszerre vált >

Az E.ON gyorsabb, modernebb és biztonságosabb ügyfélkezelési rendszerre vált

2017.02.13 21:35
Teljes körű rendszerfrissítést végez február 16-25. között ügyfélszolgálati rendszerében az E.ON, hogy a jövőben még gyorsabban, korszerűbben és biztonságosabban álljon ügyfelei rendelkezésére. A fejlesztés kapcsán az ügyfelek néhány átmeneti változást tapasztalhatnak, melyekről az E.ON több csatornán keresztül, előzetesen tájékoztat mindenkit.Az E.ON gyorsabb, modernebb és biztonságosabb ügyfélkezelési rendszerre vált Átmeneti változás várható a számlázásban és az ügyintézésben a rendszerfrissítés alatt
Az E.ON gyorsabb, modernebb és biztonságosabb ügyfélkezelési rendszerre vált

Február 16-25. között megújul az E.ON  ügyfélkezelési rendszere. Az informatikai háttérrendszer fejlesztésére a még gyorsabb kiszolgálás, korszerűbb és biztonságosabb adatkezelés érdekében van szükség. Mivel az E.ON Hungária csoport Magyarországon több mint hárommillió ügyfelet szolgál ki, az átállás komoly előkészületeket igényel, és lebonyolítása sem történhet meg észrevétlenül, egyik napról a másikra.


Február 16. 22 óra és február 25. között, a fejlesztés időszaka alatt továbbra is fogadja a vállalat a hibabejelentéseket telefonon, személyesen és írásban; az ügyfelei kérésére végrehajtja a visszakapcsolásokat; elérhető az általános tájékoztatás telefonon, személyesen és írásban is. Emellett változatlanul lehetőség lesz a mérőállás rögzítésére automatán, sms-ben, online és az ügyfélszolgálatok termináljain, valamint az előre fizetős mérők feltöltésére is. A rendszerfrissítés miatt semmilyen plusz költség vagy díjváltozás nem jelentkezik az ügyfeleinél.


Tudta, hogy bankbetétben romlik a pénze?
A csökkenő kamatkörnyezetben egyre nehezebb jó hozamú befektetést találni. A betéti kamatok általában 1% alatti éves hozamot fizetnek, miközben az infláció 1,8% (KSH, 2016. dec.). Így az Ön pénze reálértéken romlik.
Töltse ki kalkulátorunkat és megoldást találhat pénzügyeire!
Milyen távra fektet be általában?
   
Mekkora éves kamatot kap jelenleg?
   
Milyen kockázat mellett fektet be Ön?
   
Milyen ügyfél Ön?
 
Milyen éves hozammal lenne Ön elégedett?
   
Szeretne adómentes befektetést?
 
Pénzügyi megoldásunk:
Ahhoz, hogy testreszabott ajánlattal tudjuk Ön felkeresni, kérjük, töltse ki a következő adatokat:
Név:
Irányítószám:
Telefon:
E-mail:
Információ: Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény törvényben foglaltak alapján személyes adataim jelen weboldalon történő megadásával hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat a ProfitLine.hu a Személyes adatok védelméről és biztonságáról szóló adatvédelmi szabályzatában leírtak szerint kezelje és adataimat továbbítsa a Partnereink menüpontban felsorolt szolgáltató partnerei részére további egyeztetés, tájékoztatás céljából.
Köszönjük megkeresését
Köszönjük megkeresését, kollégáink hamarosan felkeresik a megadott elérhetőségek egyikén.


Korlátozottan lesz azonban elérhető a vállalat ügyfélkezelési rendszere, illetve a számlák érkezésének időpontja is eltérhet a megszokottól. Az ügyfeleknek érdemes felkészülniük, hogy a februári esedékességű számlák a megszokottnál korábban érkezhetnek, a szokásos fizetési határidő azonban változatlanul rendelkezésre áll majd. A csoportos beszedési megbízással fizető ügyfeleknél a fejlesztés megkezdéséig esedékes számláknál nem lesz változás, a rendszerfrissítés idejére eső számlák esetén azonban a megszokottnál később vonhatják majd le a havi díjat. Éppen ezért előfordulhat, hogy egy h ónapon belül kétszer történik levonás, így szükség esetén a limitkorlát emelésére érdemes lesz odafigyelni, hogy a megfelelő fedezet rendelkezésre álljon.


Az átállás ideje alatt az online ügyintézési rendszerben csak a mérőállás bejelentés funkció lesz elérhető, Komfort Kártyával való számlafizetésre pedig nem lesz lehetőség. Az ügyfélszolgálati irodák nyitvatartási rendje nem változik, azonban a munkatársak sok esetben csak rögzíteni tudják a megkereséseket, ezek megválaszolása utólag, írásban történik majd.


Az ügyfélszolgálati rendszer megújításának tervezésekor az E.ON szakemberei számára fontos szempont volt, hogy a munkálatok ideje alatt ügyfeleik a lehető legkisebb mértékben érzékeljenek változást az ügyfélszolgálat minőségében. A szolgáltató ugyanakkor arra kéri fogyasztóit, hogy amennyiben ügyintézést terveznek, akkor lehetőleg az átállás időszaka előtt, vagy azt követően vegyék fel a kapcsolatot az E.ON ügyfélszolgálatával, elkerülve az esetleges torlódást vagy hosszabb várakozási időt.

 

Kapcsolódó kalkulátorok:

Mennyibe kerül 2017-ben 1 köbméter gáz?

Mennyibe kerül 1 kwh villamos energia 2017-ben?

Víz- és csatorna díjak 2017 - kalkulátor

Mindig érdekelt a Tőzsde és Forex világa? Több mint 10 éves tapasztalat alapján az egyik leggyakorlatiasabb oktatást most otthonodból nézheted, csak regisztráció szükséges.

És erről mit gondolsz?
A szerkesztőség ezúton kijelenti, hogy a hozzászólások tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállal. A hozzászólások mindenkor a szerzőik véleményét tükrözik, amikkel a honlap szerkesztősége nem feltétlenül ért egyet. A hozzászólások tartalmáért azok írója felel. A szerkesztőség fenntartja magának a mindenkori jogot arra, hogy saját megítélése szerint, részben vagy egészben töröljön, illetve ne töröljön hozzászólásokat vagy regisztrált felhasználókat. A szerkesztőség ezen döntéseit nem köteles indokolni.
Admiral Markets

Legfrissebb fórum témák

Egyre magasabb a magyar fogyasztói kedv ( hozzászólás, 2016-08-09 17:05)
Állati emlékérmét bocsát ki az MNB ( hozzászólás, 2016-08-09 13:45)
Folytatódik a gazdasági fellendülés az unióban ( hozzászólás, 2016-08-09 07:53)
Horvátország nem harcol a turistákért ( hozzászólás, 2016-08-09 07:51)
Rekordhosszúságú vasútassztrájk Dél-Angliában ( hozzászólás, 2016-08-09 07:51)
Várható fordulatok a lakáspiacon ( hozzászólás, 2016-08-09 07:51)
Sör árak alakulása egy ábrán ( hozzászólás, 2016-08-09 07:51)