Új kommunikációs igazgató jön a Telekomhoz
Szabó Béla több nagy nemzetközi reklámügynökségnél töltött be fontos szerepet, a Y&R-nál az Ericsson regionális koordinációját, a Leo Burnettnél stratégiai és ügyfélkapcsolati igazgatóként az ügynökség termékeinek minőségéért és az ügyfélszerzésért volt felelős. A telekommunikációs iparágban a Vodafone magyarországi és londoni székhelyű globális szervezeténél dolgozott márkaépítésért és marketing kommunikációért felelős vezetőként.
A globális és lokális tapasztalatok mellett személyesen vett részt Afrika legerősebb márkája, az MTN telekommunikációs szolgáltató, digitális transzformációs és kommunikációs stratégiájának kialakításában a dél-afrikai központú regionális MetropolitanRepublic ügynökség stratégiai igazgatójaként. A DDB stratégiai és innovációs igazgatójaként elsősorban az ügyfelek márkáinak és üzleti tevékenységének új területekre való bevezetése volt a fő feladata.
eseként folytatja pályáját 2017 áprilisától.
A DDB ügynökség már régóta partnere a Telekomnak, éppen ezért nyilatkozta Hannes Wirnsberger, a DDB Budapest Csoport ügyvezető igazgatója a következőket: "A váltást nem távozásként éljünk meg, sokkal inkább úgy tekintünk rá, hogy mostantól más, izgalmas útjai lesznek az együttműködésünknek, és a jövőben is nagyszerű közös munkák születnek." Hasonlóképp gondolja Szabó Béla is: "A DDB már régóta megbecsült partnere a Magyar Telekomnak, így az évek során sok kollégával és feladattal megismerkedtem."
Bánhegyi Zsófia, a Telekom jelenlegi csoport kommunikációs igazgatója a Magyar Turisztikai Ügynökség felkérésére Marketingkommunikációért felelős vezérigazgató-helyetteseként folytatja pályáját 2017 áprilisától.