75,1 milliárd dollár volt a Huawei árbevétele 2016-ban
2017. 04. 02. 13:35
A Huawei Technologies közzétette a 2016-os évre vonatkozó üzleti eredményét. Eszerint mindhárom üzletága stabil növekedést mutatott, a cég együttes éves bevétele elérte a 75,1 milliárd amerikai dollárt, amely 32 százalékkal haladta meg a 2015-ös értéket. A vállalat nettó nyeresége 5,3 milliárd dollár volt. A Huawei 2016-ban is jelentős összeget fordított kutatás-fejlesztésre, éves költése ezen a téren 11 milliárd dollár volt.
2016-ban a Huawei Carrier üzletága 41,8 milliárd dolláros árbevételt mutatott, amely 24 százalékos éves növekedést jelent. Ez az eredmény annak köszönhető, hogy a vállalat a digitális átalakulásra összpontosítva felismerte és kiaknázta a felhő alapú számítástechnika, a videó és az Internet of Things által kínált lehetőségeket.
A Huawei Enterprise üzletága az olyan kulcsfontosságú iparágak, mint a pénzügy, az energetika, a közbiztonság, valamint a kormányzati testületek számára szállított infokommunikációs infrastruktúrát a digitális átalakulás érdekében. Ez az üzletág összesen 5,9 milliárd dollár árbevételt generált a 2016-os évben, amely 47 százalékos növekedést takar.
Innovatív termékeinek köszönhetően a felhasználók világszerte prémium márkaként tekintenek a Huawei-re. Ennek köszönhetően a vállalat fogyasztói üzletága 139 millió okostelefont szállított 2016-ban, és bevétele 25,9 milliárd dollár volt, amely 44 százalékkal haladja meg az előző évi eredményt.
A Huawei éves riportját a KPMG könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadócég auditálta, az alábbi oldalon érhető el:
www.huawei.com/en/about-huawei/annual-report/2016
(A Huawei eredeti beszámolójában az adatok kínai jüanban szerepeltek, a közleményben a számokat amerikai dollárban tüntettük fel.)
Eric Xu, a Huawei vezérigazgatója elmondta: „2016-ban a Huawei megtartotta stratégiai fókuszát, amely dinamikus növekedést eredményezett. A vállalat a jövőben is folytatja felhasználó-központú üzletpolitikáját, és továbbra is a digitális átalakulást elősegítő lépéseket tesz majd, hogy ezáltal valódi értéket teremtsen vásárlóinak és további növekedést érjen el.”
Köszönjük megkeresését
Köszönjük megkeresését, kollégáink hamarosan felkeresik a megadott elérhetőségek egyikén.
2016-ban a Huawei Carrier üzletága 41,8 milliárd dolláros árbevételt mutatott, amely 24 százalékos éves növekedést jelent. Ez az eredmény annak köszönhető, hogy a vállalat a digitális átalakulásra összpontosítva felismerte és kiaknázta a felhő alapú számítástechnika, a videó és az Internet of Things által kínált lehetőségeket.
A Huawei Enterprise üzletága az olyan kulcsfontosságú iparágak, mint a pénzügy, az energetika, a közbiztonság, valamint a kormányzati testületek számára szállított infokommunikációs infrastruktúrát a digitális átalakulás érdekében. Ez az üzletág összesen 5,9 milliárd dollár árbevételt generált a 2016-os évben, amely 47 százalékos növekedést takar.
Innovatív termékeinek köszönhetően a felhasználók világszerte prémium márkaként tekintenek a Huawei-re. Ennek köszönhetően a vállalat fogyasztói üzletága 139 millió okostelefont szállított 2016-ban, és bevétele 25,9 milliárd dollár volt, amely 44 százalékkal haladja meg az előző évi eredményt.
A Huawei éves riportját a KPMG könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadócég auditálta, az alábbi oldalon érhető el:
www.huawei.com/en/about-huawei/annual-report/2016
(A Huawei eredeti beszámolójában az adatok kínai jüanban szerepeltek, a közleményben a számokat amerikai dollárban tüntettük fel.)
Kalkulátor ajánlónk:
Fix számokkal lottózol? Akkor ez neked való kalkulátor
Jelentősen nőtt a Duna House adózott eredménye és árbevétele is
Az ingatlanközvetítéssel és -fejlesztéssel foglalkozó Duna House-csoport konszolidált adózott eredménye 32 százalékkal, 270 millió forintra nőtt a második negyedévben éves összevetésben, ugyanebben az időszakban a csoport nettó árbevétele 3,4 milliárd forintra emelkedett, ez 2020 második negyedévéhez képest 78 százalékos növekedés - közölte a társaság pénteken az MTI-vel.
Az Axel Springer megveszi a Politicót
az Axel Springer német kiadóvállalat a washingtoni Politico hírportál kiadóját, bővítve ezzel amerikai portfólióját - jelentették csütörtökön két amerikai lap, a The Wall Street Journal és a The New York Times internetes kiadásai.
Világörökségi hatástanulmány készül a Gellért-hegyi siklóhoz
Az UNESCO előírásainak megfelelő, komplex világörökségi hatásvizsgálat készül a Gellért-hegyi sikló tervezéséhez kapcsolódóan. A vizsgálat célja a megvalósuló beruházásnak a világörökségi helyszín kiemelkedő egyetemes értékeire gyakorolt hatásainak felmérése és további örökségvédelmi javaslatok megfogalmazása. A felméréshez kapcsolódóan olyan látványképek is készülnek, amelyek bemutatják, hogy a legfontosabb fővárosi turisztikai látványpontokból hogyan fog látszódni a felvonó. A Gellért-hegyi sikló új, kiemelkedő turisztikai célpontként segíti Budapest idegenforgalmának újjáélesztését, emellett teljesen kiváltja majd a Gellért-hegy közútjait megterhelő turistabusz-forgalmat. Ezáltal hozzájárul a levegőminőség javulásához és a városrész élhetőbbé válásához.
Lejegyezték a Masterplast Nyrt. 9 milliárd forint értékű Nkp-kötvényeit
A Masterplast Nyrt. 9 milliárd forint névértékű kötvényt bocsátott ki, a teljes mennyiséget lejegyezték a kötvények hétfői aukcióján - közölte a társaság a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján hétfőn.
Jelentősen nőtt a Rába nyeresége
elentősen, 239,5 százalékkal 1,5 milliárd forintra nőtt a Rába Járműipari Holding Nyrt. adózás utáni nyeresége a második negyedévben az előző év azonos időszakához képest - közölte a győri székhelyű járműgyártó vállalat a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján szerda este.
A Rába 20 százaléka a Széchenyi István Egyetemért Alapítványhoz kerül
A Rába Járműipari Holding Nyrt. részvényeinek 20 százaléka a Széchenyi István Egyetemért Alapítványhoz kerül ingyenesen a Nemzeti Védelmi Ipari Innovációs Zrt.-től, az alapítvány közérdekű céljainak megvalósítása érdekében - közölte a járműgyártó vállalat hétfőn a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján.
Áttöri az álomhatárt a Magyar Termék, új hazai márkát vezet be a SPAR
2021 végére eléri a 200-at a Magyar Termék védjegyeket használó hazai gyártók száma – mondta Benedek Eszter, a védjegyrendszert működtető nonprofit cég vezetője az idén először meghirdetett Hazai Termékek Hónapja sajtótájékoztatóján. A kampányt támogató SPAR Magyarország augusztustól SPAR HAZAI. SZERETEM márkanéven hagyományos magyar ízvilágú élelmiszereket kínál boltjaiban, az Irinyi Terv Élelmiszeripari Beszállítófejlesztési Programjának keretében pedig már 30-nál több csatlakozó gyártócéggel működik együtt.
A Continental egy zseniális ötlettel rukkolt elő
Continental akár jövőre megkezdheti a műanyag palackok újrahasznosítását a gumiabroncs-gyártás során, már rendelkezésére áll az ehhez szükséges technológia, amelyet az OTIZ Oriental Industries (Suzhou) Ltd.-vel közösen fejlesztett ki - ismertette a társaság közleményében.
Nőtt az ANY Biztonsági Nyomda árbevétele
Az ANY Biztonsági Nyomda Nyrt. 22,4 milliárd forint konszolidált nettó árbevételt ért el az első fél évben, csaknem 73 százalékkal többet, mint az előző év azonos időszakában; nettó eredménye 2,19 milliárd forintot tett ki, 1,88 milliárd forinttal, 627,5 százalékkal nőtt a tavalyi első fél évhez képest - közölte a társaság a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján csütörtökön.
Rendkívüli közgyűlést tart a Delta Technologies
Rendkívüli közgyűlés összehívásáról határozott a Budapesti Értéktőzsde Standard kategóriájában jegyzett Delta Technologies Nyrt. igazgatósága. A szeptember 20-án tartandó közgyűléssel a társaság célja a részvények mielőbbi tőzsdei bevezetéséhez szükséges lépések megvalósítása.
Több mint 1,1 milliárd forint értékű fejlesztést valósított meg igali üzemében a Pek-Snack
Két beruházásnak köszönhetően több mint 40 százalékkal növelte igali sütőipari üzemének kapacitását a Pek-Snack. Magyarország és a közép-európai régió meghatározó látványpékség-hálózata új, automatizált gyártósort és kelesztő-sokkoló egységet állított üzembe, a Külgazdasági és Külügyminisztérium támogatásának is köszönhetően. A 350 embernek munkát adó cég versenyképesség-javító fejlesztéseinek köszönhetően új közép-európai piacokon is megjelenik, mégpedig Szlovákiában és Bosznia-Hercegovinában.
A Hyatt felvásárolja az Apple Leisure Groupot
A Hyatt Hotels Corporation bejelentette, hogy végleges megállapodást kötött egy vezető luxusüdülő-kezelési, utazási és vendéglátási szolgáltatásokat nyújtó vállalatcsoport, az Apple Leisure Group (ALG) készpénzben történő felvásárlásáról 2,7 milliárd dollárért. Az ügylet zárására várhatóan 2021 negyedik negyedévében kerül sor - közölte a cég az MTI-vel szerdán.