Díjazott felelős vállalat lett az OMV és a Lidl
A World CSR Excellence and Leadership Awards díjat 2012 óta ítélik oda olyan vállalatoknak, akik társadalmi felelősségvállalásban kiemelkedő projekteket valósítanak meg. Az OMV Hungária a hazai vízilabda-utánpótlás támogatását elősegítő kampányáért érdemelte ki a nemzetközi elismerést.
Az OMV 2016-ban vált a magyar vízilabda utánpótlás-válogatott hivatalos szponzorává. A vállalat tavaly márciusi akciója során minden huszonöt liter feletti tankolásból huszonöt forintot a fiatal vízilabda-tehetségek támogatására fordított. A vásárlók emellett az OMV-töltőállomásokon adománykártyák megvásárlásával támogathatták az ifjú sportolókat, és Supershop-pontjaik felhasználásával is. A kampány során egy hónap alatt több mint huszonhárom millió forint gyűlt össze, melyet a Magyar Vízilabda Szövetség teljes egészében az utánpótlás nevelésére fordít – írta közleményében a cég.
Nem az OMV volt azonban a World CSR Excellence and Leadership Awards egyetlen hazai díjazottja. A „Best Workplaces Practices” kategóriában is nyert hazai cég: a Lidl Magyarország kapott elismerést a szervezőktől.
(Forrás: Kreatív Online)
Kalkulátor ajánlónk:
Fix számokkal lottózol? Akkor ez neked való kalkulátor