Amerikának köszönhetően felülmúlta a várakozásokat az Adidas
A csoport árbevétele 19%-kal 5,67 milliárd euróra ugrott, felülmúlva az 5,4 milliárdos várakozást. Adózás előtti profitja 29%-kal 632 euróra növekedett, miközben a piaci konszenzus csak 592 millió euró volt. A negyedéves számok is mutatják az Adidas stratégiájának sikerét, melyben a professzionális sportruházattól a hétköznapibb (lifestyle) irányba fordult. A negyedévben a leggyorsabban fejlődő piac az USA volt. Észak-Amerikában 31%, Kínában pedig 30% volt a növekedés. Az Adidas márka eladásai 20%-kal, a Reebok eladásai pedig 18%-kal bővültek. Termékek tekintetében pedig a cipők okozták a legnagyobb növekedést, melyek eladásai 28%-kal nőttek. Az Adidas megerősítette 2017-es eredmény előrejelzését.
(forrás:ERSTE)
Kalkulátor ajánlónk:
Fix számokkal lottózol? Akkor ez neked való kalkulátor