Kicsit javult a fogyasztói hangulat az euróövezetben és az EU-ban
2017. 05. 21. 04:00
Alig érzékelhető mértékben erősödött a fogyasztói bizalom májusban az euróövezetben és az Európai Unió egészében - derült ki az Európai Bizottság gazdasági és pénzügyek főigazgatósága (EcFin) által pénteken közzétett előzetes adatokból.
Az euróövezeti fogyasztói hangulatindex az áprilisi mínusz 3,6 pontról májusban mínusz 3,3 pontra javult.
Az euróövezet GDP-jének több mint felét adja a lakossági fogyasztás.
Az Európai Unió 28 tagállamában 0,1 ponttal mínusz 3,3 pontra emelkedett a fogyasztói bizalmi index májusi értéke.
Az euróövezeti fogyasztói hangulatindex az áprilisi mínusz 3,6 pontról májusban mínusz 3,3 pontra javult.
Az euróövezet GDP-jének több mint felét adja a lakossági fogyasztás.
Az Európai Unió 28 tagállamában 0,1 ponttal mínusz 3,3 pontra emelkedett a fogyasztói bizalmi index májusi értéke.
Kalkulátor ajánlónk:
Fix számokkal lottózol? Akkor ez neked való kalkulátor
Az Axel Springer megveszi a Politicót
az Axel Springer német kiadóvállalat a washingtoni Politico hírportál kiadóját, bővítve ezzel amerikai portfólióját - jelentették csütörtökön két amerikai lap, a The Wall Street Journal és a The New York Times internetes kiadásai.
Három partnerre lehet szükség a kormányalakításhoz Németországban
Németország második világháború utáni történetében először nem kettő, hanem három partnerre lehet szükség a kormányalakításhoz a szeptemberi szövetségi parlamenti (Bundestag-) választás után - jelentette ki az egyik legtekintélyesebb német választási szakértő csütörtökön Berlinben.
Áruházakban és iskolákban is felvehető lesz az oltás Brüsszelben
Az új típusú koronavírus ellen védettek arányának növelése érdekében szeptembertől a belga főváros több nagyáruházában is lehetőség nyílik az oltásra - derül ki csütörtöki közlésekből. Brüsszelben októbertől újra kinyithatnak a zenés szórakozóhelyek, bár Belgiumban az elmúlt hét napban átlagosan négy százalékkal emelkedett a koronavírussal fertőzöttek száma.
Új közép-európai keresleti igazgatót nevez ki a Mars
A Mars, a világ egyik legnagyobb édesség-, rágógumi-, élelmiszer- és kisállateledel-gyártója Daniela Hlavackovát nevezi ki új közép-európai keresleti igazgatójává. Daniela, aki korábban Szlovákia piaci igazgatója volt, most a régió négy országában - Csehországban, Romániában, Magyarországon és Szlovákiában – lesz felelős a marketingtevékenységért és az ezáltal ösztönzött növekedésért.
A vártnál nagyobb mértékben romlott a GfK német fogyasztói hangulatindexe
A vártnál nagyobb mértékben romlott a GfK német fogyasztói hangulatindexe szeptemberre. A gazdaságkutató intézet csütörtöki jelentése szerint szeptemberre vonatkozóan mínusz 1,2 pontra csökkent a fogyasztói hangulatindex az előző havi mínusz 0,4 pontról. Az elemzők kisebb esést, 0,7 pontot vártak.