7,6 százalékkal több autót adtak el Európában
2017. 06. 16. 13:00
7,6 százalékkal növekedtek az európai új autóértékesítések.
Egyedül az Egyesült Királyságban mértek 8,5 százalékos csökkenést, amíg a legnagyobb növekedést a németek tudták felmutatni 12,9 százalékos bővüléssel.
A spanyol, francia és olasz értékesítés rendre, 11,2 , 8,9 és 8,2 százalékkal bővült. Továbbra is Volswagen csoport piaci részesedése a legnagyobb 23,3 százalékkal, amelyet a PSA Group és a FI AT-Chrysler csoport követ 10,1 és 7,4 százalékos piaci részesedéssel.
(forrás: ERSTE)
Kapcsolódó kalkulátorok:
Traffipax - mekkora büntetésre számíthatok? - kalkulátor
Gépkocsi fogyasztási költség kalkulátor
Mekkora az esélye, hogy az én autómat lopják el? - kalkulátor
Az Axel Springer megveszi a Politicót
az Axel Springer német kiadóvállalat a washingtoni Politico hírportál kiadóját, bővítve ezzel amerikai portfólióját - jelentették csütörtökön két amerikai lap, a The Wall Street Journal és a The New York Times internetes kiadásai.
Három partnerre lehet szükség a kormányalakításhoz Németországban
Németország második világháború utáni történetében először nem kettő, hanem három partnerre lehet szükség a kormányalakításhoz a szeptemberi szövetségi parlamenti (Bundestag-) választás után - jelentette ki az egyik legtekintélyesebb német választási szakértő csütörtökön Berlinben.
Áruházakban és iskolákban is felvehető lesz az oltás Brüsszelben
Az új típusú koronavírus ellen védettek arányának növelése érdekében szeptembertől a belga főváros több nagyáruházában is lehetőség nyílik az oltásra - derül ki csütörtöki közlésekből. Brüsszelben októbertől újra kinyithatnak a zenés szórakozóhelyek, bár Belgiumban az elmúlt hét napban átlagosan négy százalékkal emelkedett a koronavírussal fertőzöttek száma.
Új közép-európai keresleti igazgatót nevez ki a Mars
A Mars, a világ egyik legnagyobb édesség-, rágógumi-, élelmiszer- és kisállateledel-gyártója Daniela Hlavackovát nevezi ki új közép-európai keresleti igazgatójává. Daniela, aki korábban Szlovákia piaci igazgatója volt, most a régió négy országában - Csehországban, Romániában, Magyarországon és Szlovákiában – lesz felelős a marketingtevékenységért és az ezáltal ösztönzött növekedésért.
A vártnál nagyobb mértékben romlott a GfK német fogyasztói hangulatindexe
A vártnál nagyobb mértékben romlott a GfK német fogyasztói hangulatindexe szeptemberre. A gazdaságkutató intézet csütörtöki jelentése szerint szeptemberre vonatkozóan mínusz 1,2 pontra csökkent a fogyasztói hangulatindex az előző havi mínusz 0,4 pontról. Az elemzők kisebb esést, 0,7 pontot vártak.