A Huawei bevétele 15 százalékkal nőtt 2017 első félévében

A Huawei Technologies közzétette első féléves üzleti eredményeit. Idén az első hat hónapban a vállalat bevétele 15 százalékkal, 283.1 milliárd kínai jüanra (41,83 milliárd dollárra) nőtt. A Huawei tovább növelte működésének hatékonyágát – a vállalat 11 százalékos működési eredményt ért el, és mindhárom üzletága stabilan növekedett 2017 első félévében.

A Huawei bevétele 15 százalékkal nőtt 2017 első félévében

A távközlési üzletágban a Huawei továbbra is az ügyfelek elégedettségre helyezi a hangsúlyt és segíti a globális távközlési szolgáltatókat, hogy az élre törjenek a digitális átalakulás során minden iparágban. A Huawei vezető szerepet tölt be az 5G innovációjában, folytatja fejlesztéseit a 4.5G, a videók elterjedése, a vállalatok közötti kommunikáció (B2B) és a dolgok internete (Internet of Things (IoT)) terén.

 

A vállalati üzletágban a Huawei továbbra is nyitott, ellenálló, rugalmas és biztonságos ICT platformokat fejleszt, és egyre több iparágában vezető vállalat választja a Huaweit partnerének a digitális átalakulásban. A Huawei innovatív termékei és megoldásai – a felhőalapú számítástechnika (cloud computing), az All-Cloud hálózatok, a vállalati vezeték nélküli szolgáltatások, az IoT, a Big Data, az adattárolás és a szerverek területén – mára széles körben elterjedtek, megtalálhatók a kormányzati szektorban, a pénzvilágban, az áramszolgáltatás, a szállítmányozás, és a termelési ágazatokban, valamint különösen safe city (biztonságos város) megoldások terén.

 

Jelentősen nőtt a fogyasztói üzletág bevétele


A Huawei fogyasztói üzletágának bevétele 2017 első hat hónapjában 105, 4 milliárd kínai jüanra nőtt (15.49 milliárd USD), ami 6,2 százalékos növekedést jelent, az okostelefon-kiszállítások pedig meghaladták a 73,01 darabot, amely 20,6 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest.

 

Richard Yu, a Huawei fogyasztói üzletágának elnöke elmondta: ”Üzletágunk továbbra is ipari átlagot meghaladó növekedést produkál és egyre jelentősebb szerepet tölt be a felső kategóriában is szerte a világon. Ez a növekedés bizonyítja a Huawei márka erősségét és alátámasztja a lendületet, amelyet napjaink kifinomult fogyasztói igényeire reagáló prémium-kategóriás, piacformáló készülékeinkkel értünk el.”

 

Jelentős növekedés a Közép-, Kelet- és Észak-Európa régiókban


A közép-, kelet- és észak-európai régióban 2017 első félévében a Huawei fogyasztói üzletágának piaci részesedése elérte a 18,7 százalékot, ami 48 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A vállalat piaci részaránya a közép- és kelet-európai régióban 50 százalékkal (H1 2017 – 20.2% és H1 2016 – 13.5%), az észak-európai régióban 46 százalékkal növekedett, amellyel a Huawei Európa ezen területein továbbra is tartja erős piaci pozícióját. A legfrissebb és a tavalyi évi adatokat, valamint a világszerte megszerzett elismeréseket figyelembe véve a Huawei újabb fontos áttörést ért el a fenntartható növekedés területén, és továbbra is a piacvezetők egyike.

 

Ez a növekedés a Huawei, mint prémium márka globális elismertségét is erősítette. A Huawei a 49. helyezést érte el 2017-ben a BrandZ Top 100 Legértékesebb Vállalat listáján, 88. lett a Forbes 2017-es legértékesebb vállalatokat összegző listáján, 40. helyre került a Brand Finance 2017 Global 500-as, ugyancsak a legértékesebb vállalatokat rangsoroló listáján és idén az előkelő 83. helyet szerezte meg a Fortune Top 500 rangsorában.


„A Huawei készülékei, a minőség, a tapasztalat és az innováció iránti elkötelezettségünknek köszönhetően jó fogadtatásra találtak ki világszerte” – tette hozzá RichardYu. „Fogyasztói elektronikai készülékeink kiterjedt ökoszisztémájának köszönhetően, amelybe elismert okostelefonok, táblagépek, viselhető eszközök és immár PC-k is beletartoznak, fogyasztóink tudják: bízhatnak abban, hogy a Huawei azt az élményt nyújtsa, amit ők egy prémium készüléktől elvárnak”.

 

A Huawei célja, hogy a márka globális jelenlétének növekedésével párhuzamosan tovább bővítse a már most is kiterjedt kiskereskedelmi hálózatát: a vállalat a tavaly májusi 35 ezerről az év végére 56 ezerre tervezi növelni azoknak az üzleteknek a számát, ahol elérhetők a termékek és amelyek megjelenésükben a Huaweiről az egész világon kialakult felső kategóriás, prémium imidzset tükrözik majd.  

 

A Huawei fogyasztói üzletága a továbbiakban is folyamatos növekedést tervez, a vállalat a jövőben a mesterséges intelligencia és a machine learning (gépi tanulás) területén elért újításokkal fejleszti tovább készülékeit, amelyek már egy új „okos korszakba” vezetnek. A fogyasztói üzletág elkötelezett olyan intelligens eszközök mellett, amelyek ráéreznek a fogyasztók igényere és még természetesebben illeszkednek mindennapi életükbe.


A vállalat világszerte jelen lévő 15 kutatási- és 36 innovációs központjában olyan új technológiákon dolgozik, mint a szenzorok, az adatkezelés és a Kirin chipkészletek fejlesztése, amelyekkel ezt az új típusú funkcionalitást kívánja elhozni a fogyasztók életébe. A Huawei továbbá saját újításait is kiegészíti, olyan, saját iparágukban vezető vállalatokkal együttműködve, mint a Leica, a Dolby, a Microsoft, az Intel vagy a Google.

 

Ezeknek az erőfeszítéseknek köszönhetően a Huawei továbbra is fogyasztói lenyűgözésére törekszik, kihívásokat állít az piac elé, és dolgozik a jobban összekapcsolt világ létrehozásán (Better Connected World).


Kalkulátor ajánlónk:

Fix számokkal lottózol? Akkor ez neked való kalkulátor

Összeilletek-e a pároddal? Párkapcsolati kalkulátor

Mekkora az agyam a magyar átlaghoz képest?

Jelentősen nőtt a Duna House adózott eredménye és árbevétele is

Az ingatlanközvetítéssel és -fejlesztéssel foglalkozó Duna House-csoport konszolidált adózott eredménye 32 százalékkal, 270 millió forintra nőtt a második negyedévben éves összevetésben, ugyanebben az időszakban a csoport nettó árbevétele 3,4 milliárd forintra emelkedett, ez 2020 második negyedévéhez képest 78 százalékos növekedés - közölte a társaság pénteken az MTI-vel.
2021. 08. 29. 20:00
Megosztás:

Vitatja a Pannónia Nyugdíjpénztár a jegybank határozatát

A Pannónia Nyugdíjpénztár nem ért egyet a Magyar Nemzeti Bank (MNB) határozatában foglaltakkal, azokat kifejezetten vitatja; a pénztár vezetése vizsgálja a jogorvoslat lehetőségét - tájékoztatta a nyugdíjpénztár az MTI-t.
2021. 08. 28. 07:00
Megosztás:

Az Axel Springer megveszi a Politicót

az Axel Springer német kiadóvállalat a washingtoni Politico hírportál kiadóját, bővítve ezzel amerikai portfólióját - jelentették csütörtökön két amerikai lap, a The Wall Street Journal és a The New York Times internetes kiadásai.
2021. 08. 27. 21:00
Megosztás:

Világörökségi hatástanulmány készül a Gellért-hegyi siklóhoz

Az UNESCO előírásainak megfelelő, komplex világörökségi hatásvizsgálat készül a Gellért-hegyi sikló tervezéséhez kapcsolódóan. A vizsgálat célja a megvalósuló beruházásnak a világörökségi helyszín kiemelkedő egyetemes értékeire gyakorolt hatásainak felmérése és további örökségvédelmi javaslatok megfogalmazása. A felméréshez kapcsolódóan olyan látványképek is készülnek, amelyek bemutatják, hogy a legfontosabb fővárosi turisztikai látványpontokból hogyan fog látszódni a felvonó. A Gellért-hegyi sikló új, kiemelkedő turisztikai célpontként segíti Budapest idegenforgalmának újjáélesztését, emellett teljesen kiváltja majd a Gellért-hegy közútjait megterhelő turistabusz-forgalmat. Ezáltal hozzájárul a levegőminőség javulásához és a városrész élhetőbbé válásához.
2021. 08. 26. 13:00
Megosztás:

Lejegyezték a Masterplast Nyrt. 9 milliárd forint értékű Nkp-kötvényeit

A Masterplast Nyrt. 9 milliárd forint névértékű kötvényt bocsátott ki, a teljes mennyiséget lejegyezték a kötvények hétfői aukcióján - közölte a társaság a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján hétfőn.
2021. 08. 26. 07:30
Megosztás:

Jelentősen nőtt a Rába nyeresége

elentősen, 239,5 százalékkal 1,5 milliárd forintra nőtt a Rába Járműipari Holding Nyrt. adózás utáni nyeresége a második negyedévben az előző év azonos időszakához képest - közölte a győri székhelyű járműgyártó vállalat a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján szerda este.
2021. 08. 26. 06:30
Megosztás:

Távközlési szuperholdingot hoz létre a magyar állam és a 4iG

Együttműködési megállapodást kötött Mager Andrea, az Antenna Hungária Zrt. (AH Zrt.) tulajdonosi jogait gyakorló nemzeti vagyon kezeléséért felelős tárca nélküli miniszter és a 4iG Nyrt. (4iG) - tájékoztatta az informatikai cég szerdán az MTI-t.
2021. 08. 26. 06:00
Megosztás:

Tovább terjeszkedik az AutoWallis

Újbudán, a Kopaszi-gát közelében vásárolt 18 ezer négyzetméteres ingatlant az AutoWallis, amelyen több márkának is helyet adó multimárkás gépjármű kereskedő- és szolgáltató központ fejlesztését tervezi a társaság.
2021. 08. 24. 11:00
Megosztás:

A Rába 20 százaléka a Széchenyi István Egyetemért Alapítványhoz kerül

A Rába Járműipari Holding Nyrt. részvényeinek 20 százaléka a Széchenyi István Egyetemért Alapítványhoz kerül ingyenesen a Nemzeti Védelmi Ipari Innovációs Zrt.-től, az alapítvány közérdekű céljainak megvalósítása érdekében - közölte a járműgyártó vállalat hétfőn a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján.
2021. 08. 24. 07:00
Megosztás:

Áttöri az álomhatárt a Magyar Termék, új hazai márkát vezet be a SPAR

2021 végére eléri a 200-at a Magyar Termék védjegyeket használó hazai gyártók száma – mondta Benedek Eszter, a védjegyrendszert működtető nonprofit cég vezetője az idén először meghirdetett Hazai Termékek Hónapja sajtótájékoztatóján. A kampányt támogató SPAR Magyarország augusztustól SPAR HAZAI. SZERETEM márkanéven hagyományos magyar ízvilágú élelmiszereket kínál boltjaiban, az Irinyi Terv Élelmiszeripari Beszállítófejlesztési Programjának keretében pedig már 30-nál több csatlakozó gyártócéggel működik együtt.
2021. 08. 24. 01:00
Megosztás:

A Continental egy zseniális ötlettel rukkolt elő

Continental akár jövőre megkezdheti a műanyag palackok újrahasznosítását a gumiabroncs-gyártás során, már rendelkezésére áll az ehhez szükséges technológia, amelyet az OTIZ Oriental Industries (Suzhou) Ltd.-vel közösen fejlesztett ki - ismertette a társaság közleményében.
2021. 08. 22. 10:00
Megosztás:

800 új légiutaskísérőt vesz fel még idén a Wizz Air

A Wizz Air korábban nem tapasztalt méretű nemzetközi toborzásba kezd, amelynek célja 800 új légiutaskísérő felvétele még ebben az évben - jelentette be közleményében a légitársaság, amelyet csütörtökön juttatott el az MTI-nek.
2021. 08. 20. 06:00
Megosztás:

Nőtt az ANY Biztonsági Nyomda árbevétele

Az ANY Biztonsági Nyomda Nyrt. 22,4 milliárd forint konszolidált nettó árbevételt ért el az első fél évben, csaknem 73 százalékkal többet, mint az előző év azonos időszakában; nettó eredménye 2,19 milliárd forintot tett ki, 1,88 milliárd forinttal, 627,5 százalékkal nőtt a tavalyi első fél évhez képest - közölte a társaság a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján csütörtökön.
2021. 08. 20. 05:00
Megosztás:

Az Északi Áramlat-2 már idén szállíthat gázt

A még épülő Északi Áramlat-2 gázvezeték a várakozások szerint már az idén 5,6 millió köbméter gázt szállíthat Németországba - közölte csütörtökön a Gazprom orosz gázipari vállalat.
2021. 08. 20. 01:00
Megosztás:

Rendkívüli közgyűlést tart a Delta Technologies

Rendkívüli közgyűlés összehívásáról határozott a Budapesti Értéktőzsde Standard kategóriájában jegyzett Delta Technologies Nyrt. igazgatósága. A szeptember 20-án tartandó közgyűléssel a társaság célja a részvények mielőbbi tőzsdei bevezetéséhez szükséges lépések megvalósítása.
2021. 08. 19. 23:00
Megosztás:

Új járműveket állított forgalomba a Volánbusz Somogyban

A Volánbusz Zrt. 24 új autóbuszt állított forgalomba Somogy megyében - tájékoztatta a társaság közleményben szerdán MTI-t.
2021. 08. 19. 09:00
Megosztás:

Több mint 1,1 milliárd forint értékű fejlesztést valósított meg igali üzemében a Pek-Snack

Két beruházásnak köszönhetően több mint 40 százalékkal növelte igali sütőipari üzemének kapacitását a Pek-Snack. Magyarország és a közép-európai régió meghatározó látványpékség-hálózata új, automatizált gyártósort és kelesztő-sokkoló egységet állított üzembe, a Külgazdasági és Külügyminisztérium támogatásának is köszönhetően. A 350 embernek munkát adó cég versenyképesség-javító fejlesztéseinek köszönhetően új közép-európai piacokon is megjelenik, mégpedig Szlovákiában és Bosznia-Hercegovinában.
2021. 08. 19. 05:00
Megosztás:

A Hyatt felvásárolja az Apple Leisure Groupot

A Hyatt Hotels Corporation bejelentette, hogy végleges megállapodást kötött egy vezető luxusüdülő-kezelési, utazási és vendéglátási szolgáltatásokat nyújtó vállalatcsoport, az Apple Leisure Group (ALG) készpénzben történő felvásárlásáról 2,7 milliárd dollárért. Az ügylet zárására várhatóan 2021 negyedik negyedévében kerül sor - közölte a cég az MTI-vel szerdán.
2021. 08. 19. 00:05
Megosztás:

Az Alpine szalont nyit Budapesten

Szalont nyit Budapesten kora ősszel a Renault Group sportautó-márkája, az Alpine - tájékoztatta a Renault Hungária az MTI-t.
2021. 08. 18. 08:30
Megosztás:

Új ügyvezető a The Coca-Cola Company magyarországi leányvállalatánál

A Coca-Cola Company bejelentette, hogy a tavasszal megkezdett átalakulása és a tehetségekbe való folyamatos befektetése következő lépéseként szeptember 1-től Sonia Dimoglit nevezik ki a Coca-Cola Magyarország (Coca-Cola Szolgáltató Kft.) ügyvezetőjének.
2021. 08. 18. 06:00
Megosztás: