ADBOARD néven új márkát vezet be a német közterületi reklámcég a magyar piacon

Októbertől ADBOARD néven és új arculattal folytatja közterületi reklámpiaci tevékenységét hazánkban a német Freund cégcsoport. Meghatározó magyarországi szerepének megerősítése érdekében a német tulajdonos 2015-ben létrehozott egy új, 100 százalékos tulajdonában lévő céget, az euroAWK Outdoor Kft.-t, amelynek tevékenységét hosszú távú stratégiája részeként a friss ADBOARD márkával és saját bővülő eszközportfóliójával új pályára kívánja állítani. A következő években a cég újabb beruházásokat, fejlesztéseket tervez, hogy magyarországi ügyfeleit a lehető legmagasabb szinten szolgálja ki.

ADBOARD néven új márkát vezet be a német közterületi reklámcég a magyar piacon

A koblenzi székhelyű, Németország mellett Csehországban, Szlovákiában és 1993 óta Magyarországon is aktívan jelen lévő német Freund cégcsoport több mint két éve létrehozott, 100 százalékos tulajdonában álló leányvállalatának tevékenységét új pályára állítja, amelynek részeként októbertől már az ADBOARD márkával kívánja megvalósítani magyarországi stratégiáját. A tulajdonos hosszú távra tervezi magyarországi jelenlétét, amelyhez egy dinamikus, fiatalos, a nemzetközi trendeknek is megfelelő arculatot választott. A cégcsoport a vállalat bővülési terveinek megvalósítás ához a magyar cégvezetésnek a továbbiakban is minden szakmai és technikai támogatást megad.


Az új márka bevezetése a meglévő hirdetési szerződéseket érdemben nem befolyásolja, a cég a kereskedelmi partnereit továbbra is a megszokott módon és feltételekkel szolgálja ki. Az ADBOARD Kft. arra törekszik, hogy köztéri felületeinek jó elhelyezkedésével továbbra is első osztályú szolgáltatásban részesítse ügyfeleit. A vállalat jelenleg országszerte több mint 2500 különféle köztéri reklámfelülettel (óriásplakátokkal, citylightokkal, egyedi hirdetési megoldásokkal) rendelkezik forgalmas utak és csomópontok mentén, valamint tervei között szerepel, hogy a következő években újabb reklámeszközökkel bővíti közterül eti portfólióját.


A német tulajdonos további magyarországi beruházásaival a következő években is az ügyfelek magas szintű kiszolgálását kívánja támogatni. A magyar piac egyik vezető szereplőjeként a cégcsoport magyarországi partnerei iránti elköteleződése erős, így a továbbiakban is tudatos és rugalmas stratégiai lépésekkel kívánja bebiztosítani, illetve megerősíteni pozícióját.

 

„Az újabb beruházások megtervezésénél egyrészt a német tulajdonos nemzetközi piacokon is alkalmazott technológiájára, know-how-jára és tapasztalataira építünk, másrészt figyelembe vesszük a magyar piaci és jogi környezet valamennyi sajátosságát. A cég a nemzetközi tőkeerejével és technológiai hátterével valamennyi országban képes a változó piaci szabályozásoknak megfelelni, stratégiai döntéseit és operatív lépéseit minden esetben ezek figyelembe vételével valósítja meg” – hangsúlyozta Bärbel Nieten, az ADBOARD ügyvezető igazgatója.


Október elejétől országszerte a városokban és az utak mentén már a megújult reklámfelületekkel lehet találkozni. Ahogy az ügyfelek már megszokhatták, a különféle felületek – az eszközök, illetve azok helyszíne, szöge, láthatósága alapján – Magyarország legjobb minőségű reklámfelületei közé tartoznak. A cég bízik abban, hogy első osztályú felületeivel és szolgáltatásával mind piaci, mind állami megrendelőinek körét bővíteni tudja.


A cég hosszú távú stratégiájának egyik első lépéseként tavaly Magyarországon is bevezette a nemzetközi szinten már több piacon is bizonyított, cseh MGE Data fejlesztőcég által kifejlesztett CMS (Campaign Management System) innovatív kampány-optimalizáló rendszert. Ennek segítségével az ADBOARD lehetővé teszi, hogy a magyar hirdetők a felületek helyszíne és környezete, a forgalom vagy épp a potenciálisan releváns üzletek, szolgáltatók, intézmények több milliós lokációs adatbázisa (POI – Point of Interest) alapján, akár felületenként állíthassák össze teljesen igényeikre szabott outdoor reklámkampányaikat.


Kalkulátor ajánlónk:

Fix számokkal lottózol? Akkor ez neked való kalkulátor

Összeilletek-e a pároddal? Párkapcsolati kalkulátor

Mekkora az agyam a magyar átlaghoz képest?  

Jelentősen nőtt a Duna House adózott eredménye és árbevétele is

Az ingatlanközvetítéssel és -fejlesztéssel foglalkozó Duna House-csoport konszolidált adózott eredménye 32 százalékkal, 270 millió forintra nőtt a második negyedévben éves összevetésben, ugyanebben az időszakban a csoport nettó árbevétele 3,4 milliárd forintra emelkedett, ez 2020 második negyedévéhez képest 78 százalékos növekedés - közölte a társaság pénteken az MTI-vel.
2021. 08. 29. 20:00
Megosztás:

Közel 4 százalékos volt a munkanélküliség júliusban

A munkanélküliek száma 189 ezer volt júliusban, a 3,9 százalékos munkanélküliségi ráta 0,1 százalékponttal csökkent az előző hónaphoz és 0,6 százalékponttal az egy évvel korábbihoz mérve - közölte pénteken a Központi Statisztikai Hivatal (KSH).
2021. 08. 29. 18:00
Megosztás:

Ekkora volt foglalkoztatottak száma az előző hónapban

Júliusban 4 millió 704 ezer volt a 15-74 éves foglalkoztatottak átlagos havi létszáma - közölte pénteken a Központi Statisztikai Hivatal (KSH).
2021. 08. 29. 16:00
Megosztás:

Javult a magyarok egészségértése

Javult a magyarok egészségértése a legtöbb területen, és emelkedett azoknak a száma, akik könnyebben megtalálják és jobban értik az egészséggel kapcsolatos információkat az elmúlt hat évben - közölte reprezentatív felmérése alapján az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete szerdán az MTI-vel.
2021. 08. 29. 12:00
Megosztás:

Még több ezer elektromos készüléknél hibádzik a címkecsere

A tavaly megújított energiahatékonysági címkéket március elejétől az üzletekben is ki kell helyezni. A fogyasztóvédelmi hatóság három hónapon keresztül ellenőrizte az előírás teljesülését a hagyományos és az online kereskedelemben is. Hatezer vizsgált termék több mint negyedénél volt probléma - közölte az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) pénteken az MTI-vel.
2021. 08. 28. 15:00
Megosztás:

Így spórolunk a telefonszámlán egy felmérés szerint

Elsősorban online hívásokkal és üzenetekkel igyekeznek csökkenteni a mobilhasználati költségeiket a magyarok, 47 százalékuk részesíti előnyben a csevegőapplikációkat a hagyományos mobilhívásokkal szemben, 38 százalékuk pedig inkább e-mail-eket küld SMS-helyett - derül ki a transzparens mobilcsomag-összehasonlítással foglalkozó BillKiller friss reprezentatív kutatásából.
2021. 08. 28. 09:00
Megosztás:

Vitatja a Pannónia Nyugdíjpénztár a jegybank határozatát

A Pannónia Nyugdíjpénztár nem ért egyet a Magyar Nemzeti Bank (MNB) határozatában foglaltakkal, azokat kifejezetten vitatja; a pénztár vezetése vizsgálja a jogorvoslat lehetőségét - tájékoztatta a nyugdíjpénztár az MTI-t.
2021. 08. 28. 07:00
Megosztás:

Sporttörténeti kiállítás nyílt Budapesten

Ünnepélyesen megnyitották csütörtök este a helyi sportműhelyek és sportlétesítmények történetét bemutató II. kerületi Sporthistóriák című kiállítást, amely szeptember 2-ig a Klebelsberg Kultúrkúriában, szeptember 3-tól három héten át pedig a Marczibányi téri Művelődési Központban lesz díjmentesen megtekinthető.
2021. 08. 28. 06:00
Megosztás:

A hazai halgazdálkodási ágazat profitálhat az EUROFISH tevékenységéből

Szentpéteri Sándor, az Agrárminisztérium (AM) erdőkért felelős helyettes államtitkára és az AM Halgazdálkodási főosztályának vezetői Marco Frederiksennel, az Európai Halászat- és Akvakultúrafejlesztési Nemzetközi Szervezet (EUROFISH) megbízott igazgatójával egyeztettek az EUROFISH és Magyarország együttműködési lehetőségeiről, Budapesten - közölte az AM csütörtökön az MTI-vel.
2021. 08. 28. 03:00
Megosztás:

Elkészült a szeghalmi belvízrendszer vízrendezési főműveinek rekonstrukciója

Közel 1,2 milliárd forint vissza nem térítendő támogatásból felújították a szeghalmi belvízrendszer vízrendezési főműveit - közölte a Körös-vidéki Vízügyi Igazgatóság (KÖVIZIG) csütörtökön az MTI-vel.
2021. 08. 28. 01:00
Megosztás:

Megszűnik a bérkerékpáros rendszer Nagykanizsán

A létrehozása után öt évvel, a magas fenntartási költségek és az alacsony kihasználtság miatt megszűnik Nagykanizsán a közösségi bérkerékpáros rendszer - egyebek mellett erről is döntött csütörtökön Nagykanizsa közgyűlése.
2021. 08. 28. 00:00
Megosztás:

Egész napos eseménnyel fejeződik be a Zenélő Budapest

Egész napos eseménnyel fejeződik be a Zenélő Budapest ingyenes koncertsorozat hetedik évada augusztus 29-én a Millenáris Széllkapu Parkban.
2021. 08. 27. 23:00
Megosztás:

Az Axel Springer megveszi a Politicót

az Axel Springer német kiadóvállalat a washingtoni Politico hírportál kiadóját, bővítve ezzel amerikai portfólióját - jelentették csütörtökön két amerikai lap, a The Wall Street Journal és a The New York Times internetes kiadásai.
2021. 08. 27. 21:00
Megosztás:

110 ezer rászoruló diák kap ingyenes tanszercsomagot

Több mint 110 ezer rászoruló diáknak osztanak ki ingyenes tanszercsomagot a tanévkezdésre - közölte a lebonyolító Klebelsberg Központ elnöke csütörtökön budapesti sajtótájékoztatón.
2021. 08. 27. 20:00
Megosztás:

Kiváló minőségű a magyar dinnye, de lesz belőle elég?

Kiváló minőségű a magyar dinnye, amelynek termőterülete valamivel csökkent a pandémia hatására, de a hozama emelkedett, így bőven jut a hazai piacra és exportra is - mondta az Agrárminisztérium agrárpiacért felelős helyettes államtitkára Balatonvilágoson, az Agrármarketing Centrum dinnyefogyasztást ösztönző kampányának sajtótájékoztatóján.
2021. 08. 27. 17:00
Megosztás:

Az MKB Bank adózás utáni eredménye elérte a 11,6 milliárd forintot

Az MKB Bank korrigált, konszolidált adózás utáni eredménye a második negyedévben 11,6 milliárd forintot tett ki, szemben az egy évvel korábbi 0,7 milliárdos veszteséggel, illetve az első negyedévi 28,9 milliárdos eredménnyel - tájékoztatta a pénzintézet a befektetőket a Budapesti Értéktőzsde honlapján közölt jelentésben.
2021. 08. 27. 07:00
Megosztás:

Erre kérte az iskolákat az Emmi

A tanév közeledtével a higiéniás és alapvető egészségvédelmi szabályok fokozott betartására kérte az iskolákat az Emberi Erőforrások Minisztériuma (Emmi) csütörtökön.
2021. 08. 27. 02:00
Megosztás:

Emelkedett az 5, 10 és 15 éves államkötvények aukciós átlaghozama

A meghirdetett mennyiségnél 20 milliárd forinttal kisebb összegben, 35 milliárd forintért értékesített 5, 10 és 15 éves lejáratú államkötvényeket csütörtöki aukcióján az Államadósság Kezelő Központ (ÁKK).
2021. 08. 27. 00:00
Megosztás:

Az E.ON Hungária Csoport marad a férfi és a női vízilabda ob I névadó főszponzora

A 2021/22-es szezonban is az E.ON Hungária Csoport lesz a női és a férfi vízilabda ob I névadó főszponzora.
2021. 08. 26. 23:00
Megosztás:

Tovább gyorsult a mezőgazdasági felvásárlási árak emelkedése

Júniusban 20,5 százalékkal magasabb volt a mezőgazdasági termékek átlagos felvásárlási ára az egy évvel korábbinál, ami 3,1 százalékponttal nagyobb emelkedés az egy hónappal korábbi 17,4 százaléknál. Az élénkülésben némi szerepet játszhatott a bázishatás, mert tavaly májusról júniusra 2,5 százalékponttal, 4,5 százalékosra mérséklődött a drágulás üteme. A legnagyobb drágulást a burgonya és a tojás mutatta.
2021. 08. 26. 22:00
Megosztás: