Láncfűrésszel riogatja a magas biztosítási árakat legújabb kampányában a CHERRISK
A nagysikerű 2018-as indulás reklámfilmjeit két arany CRAFT, valamint a Hipnózis reklámverseny „Fogyasztóközpontú kampányok” kategóriájának legjobb filmnek járó díjával jutalmazta a szakma. Az együttműködés idén is folytatódott és tavasztól a nyári főszezonra időzített kampány stratégiai tervezése is megkezdődött. A CHERRISK kezdettől figyeli és értékeli az ügyfelek visszajelzéseit, melyek alapján újabb releasekkel, gyorsabb és még egyszerűbb árkalkulációval és újrastrukturált árképzéssel kívánja kiszolgálni a célcsoport igényeit. A nagyközönség megszólításához ismét a Republic Group szállította a megoldásokat: a teljes stratégia alkotást, az animációk tervezését, a motion designt és a PR támogatást.
A kreatív koncepció kidolgozásánál fontos szempont volt, hogy a felhasználók által már megismert grafikai elemek keljenek életre mind az online display hirdetéseken, mind a TVC-kben. A márkaismertség növelése mellett erőteljes sales fókuszú üzenetrendszer megalkotása volt a feladat. A klisék elkerülése érdekében az ügynökség diszruptív módon közelítette meg az árkommunikációt.
„A CHERRISK figurája, Emma kedves lány. Egészen addig, amíg nem biztosítási árakról van szó. Akkor nem ismer tréfát. Egy taktikai üzenetet átadni sokféleképpen lehet, a legcélravezetőbb azonban, ha egyszerűek és hihetetlenül direktek vagyunk. De, hogyan kerüljük el a közhelyes megoldásokat? Válasszuk a túlzást, válasszuk a meglepőt! Mi ezt tettük, amikor láncfűrészt adtunk Emma kezébe és férfivá torzítottuk a hangját.” -meséli Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.
Lassan egy hónapja a nézők már TV-ben is láthatják Emmát, a CHERRISK barátságos, virtuális asszisztensét, amint egy napfényes strandon vagy éppen egy madárcsicsergős kertben ránt fejszét és láncfűrészt, hogy „megfésülje” a magas biztosítási árakat. A meghökkentő és figyelemfelkeltő megoldások nem állnak távol a biztosítási platform stílusától.
„A CHERRISK filozófiája azon alapul, hogy a biztosítás egy jó dolog, csak jól kell tudni csinálni. Feltérképeztük a piacot és megalkottuk azokat a módszereket, melyekkel az általános, hétköznapi igényekre szabott biztosítások árait igenis alacsonyan tudjuk tartani, jutalékok nélkül mindenki számára elérhető módon tudjuk gyorsan és egyszerűen elérhetővé tenni. Ez az innovatív személet tükröződik a legújabb kampányunkban is.” -tette hozzá Kurtisz Krisztián, a CHERRISK ügyvezetője.
A lead ügynökség feladata továbbá a kampányt támogató PR kommunikáció ellátása és az alvállalkozón keresztül történő médiavásárlás is. Az utasbiztosítás kampány extra támogatást kapott out-of-home hirdetésekkel is a Liszt Ferenc repülőtéren. Az abszurditás itt egy másik formában jelenik meg: CHERRISK utasbiztosítás napidíja olcsóbb, mint egy tábla csokoládé vagy egy palack víz, amit a beszállás előtt magunkhoz vennénk.
A kampány videói:
https://www.youtube.com/watch?v=e4FYIIvXAAA
https://www.youtube.com/watch?v=PFZxTnEMqYA