Bezárnak az E.ON ügyfélszolgálati irodák, szünetel a személyes ügyintézés a koronavírus miatt
Az E.ON mindent elkövet annak érdekében, hogy hozzájáruljon a koronavírus terjedésének megelőzésére tett kormányzati lépésekhez és felkészüljön egy lehetséges járványhelyzetre. A társaság célja, hogy ügyfelei, munkatársai, partnerei és hozzátartozóik egészségét megóvja, ugyanakkor szolgáltatásainak biztonságát garantálja a kihirdetett veszélyhelyzet idején. Ezért az eddig megtett óvintézkedések mellett hétfőtől ideiglenesen felfüggesztik a személyes ügyintézést az E.ON valamennyi ügyfélszolgálati irodájában.
Személyes megjelenés nélkül egyszerűbb, gyorsabb és a jelenlegi helyzetben biztonságosabb az ügyintézés, amely a következő időszakban az E.ON digitális platformjain, azaz telefonon, e-mailben és online lesz elérhető.
Az E.ON arra kéri ügyfeleit, hogy lépjenek be, illetve, ha még nem tették, regisztráljanak az online ügyfélszolgálaton (www.eon.hu/ugyintezes), ahol az alábbi ügyek kényelmesen és teljes körűen intézhetők:
- mérőállás diktálás,
- számla- és egyenlegmegtekintés,
- számlabefizetés,
- e-számlára váltás,
- értesítés tervezett üzemszünetekről.
A hosszabb várakozási idő elkerülése érdekében kérik ügyfeleik együttműködését, hogy a telefonos ügyfélszolgálatot (https://www.eon.hu/hu/lakossagi/elerhetosegek.html) csak sürgős esetben keressék a következő időszakban.
Az E.ON már korábban döntött arról, hogy egyetlen lakossági ügyfélnél sem kapcsolja ki tartós számlatartozás miatt az áramot. A társaság az önként vállalt kikapcsolási moratóriummal járul hozzá ahhoz, hogy a veszélyhelyzet időszakában minden ügyfele számára biztosított legyen a villamosenergia-ellátás.