Digitális szórólapként működik az új magyar app

Cégeknek instant mobilalkalmazást, a vásárlóknak információs térképet és előnyöket kínál egy új magyar startup fejlesztése. Az AmpeGo-ban intelligens térkép, navigáció, kuponajánlatok, hűségkártya-tároló, és digitális idegenvezető is helyet kapott.

Digitális szórólapként működik az új magyar app

Magyarországon a lakosság több mint fele, közel hatmillió ember használ okostelefont. Ez az eszköz nemcsak kommunikációs szerepet tölt be az életünkben, hanem az információszerzés egyik alappillérévé nőtte ki magát. Egy új magyar startup terméke, az AmpeGo nevű alkalmazás legfőbb előnye, hogy segít a felhasználóknak eligazodni a hétköznapokban, ezzel időt és pénzt spórolva mindenkinek,összekötő kapcsot teremtve az üzletek között.

Az applikációban megtudhatjuk, hogy milyen látnivalók, múzeumok találhatók a közelünkben, hol van a legközelebbi gyógyszertár, állatorvosi rendelő vagy ATM, de rákereshetünk a parkolókra – amivel automatikus zónakód felismeréssel parkolhatunk, visszanavigálhatunk a kocsinkhoz. Ne fizessünk, hamár nem parkolunk, ezért jelez nekünk, ha nem állítottuk le a parkolást. Időzíthető a parkolási idő. Kedvezményesen is parkolhatunk vele. Rögzíthetjük, akár felhőben is hűségkártyáinkat, hogy azokat ne kelljen mindenhová cipelni, telefoncserénél is meglegyen.

Az applikáció letöltése ingyenes, és jelenleg 1300 üzlet kínálatából válogathatunk. Horváth Péter, az AmpeGo megálmodója elmondta: a vállalkozók marketingeszközként is használhatják az appot. Amivel jelentősen csökkenthetik az eddig megszokott reklám kiadásaikat, növelik a bevételeiket, amivel új értéke a kapnak a vásárlóik.

Önkormányzatoknak is ajánljuk ezt a rendszert. Turistákat, lakosokat az online feleletről gyorsan elérik az információikkal. Legyen egy látnivaló, vagy egy csőtörés. Elkészítjük nekik a településüket bemutató rövidfilmüket.

„A cégeknek nem kell egyedi mobilapplikációt fejleszteniük, mert mi már megtettük helyettük. Akár több ezer üzletet is felhelyezhetnek az applikáció térképére.  Az AmpeGo-n keresztül multimédiás üzeneteket küldhetnek a felhasználóknak, naprakészen frissíthetik és személyre szabhatják a profiljukat egy egyszerű online felületen keresztül” – fogalmazott az ötletgazda, Horváth Péter.

Példaként azt említette, hogy ha valaki betér egy bevásárlóközpontba, az üzletek digitális szórólapot küldhetnek neki az aktuális ajánlatokról.

„Az üzletek nyereményjáték létrehozásával, kuponok megosztásával, vagy a közösségi médiában történő megosztáskéréssel a lehető legkönnyebben tudnak új ügyfeleket szerezni, és ezzel növelhetik népszerűségüket” – tette hozzá.

Az AmpeGo segítségével a cégek többet spórolhatnak, mint amennyibe az applikációs csomag kerül, ugyanis a szolgáltatás igénybevételével olcsóbban vásárolhatnak a partnereknél, használhatják a G4 Partner Klub mobilflottáját és pénzvisszatérítésre is van lehetőség. Az AmpeGo a te céged applikációja is, bármikor cserélheted a tartalmaidat, képeidet, videó üzeneteket is küldhetünk vele.

Az 5 legfőbb ok arra, hogy miért éri meg csatlakoztatni egy üzletet a rendszerhez:
1. Légy mindig fókuszban a meglévő és leendő ügyfelek számára!
2. Juttasd el ajánlatod közvetlenül a vásárlókhoz!
3. Reklámozd céged, növeld bevételed!
4. Növeld a vásárlói elégedettséget!
5. Lépj ki a tömegből, juss előnyhöz a versenytársakhoz képest!

Mi több, az érdeklődő cégek kapcsolódhatnak Magyarország egyik legnagyobb törzsvásárlói rendszeréhez (1,5M), akár saját arculatú kártyával is. Ezzel a vásárlók a kártya használatkor az adott üzletnek teremtenek ingyenes reklámot.


Kalkulátor ajánlónk:

Fix számokkal lottózol? Akkor ez neked való kalkulátor

Összeilletek-e a pároddal? Párkapcsolati kalkulátor

Mekkora az agyam a magyar átlaghoz képes

Hozzászólások

Közeleg az 5G, felfutóban a mobil IoT

A mobil IoT kapcsolatok száma 2023-ra várhatóan eléri a 3,5 milliárdot Az 5G már idén megjelenhet, a technológia átvételében Észak-Amerika áll az élen. 2023-ra a globális mobil adatforgalom 20 százaléka már 5G hálózatokon bonyolódik majd
2018. 06. 21. 07:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Az Olympic Destroyer visszatért: biológiai- és vegyvédelmi pontokat támad Európában támad

A Kaspersky Lab kutatói, akik az Olympic Destroyer nevű kibercsapdát azonosították a Téli Olimpiai Játékok idején úgy látják, hogy a pusztító fertőzés mögött álló hekkercsapat még mindig aktív. Úgy tűnik támadásaik célpontjai most Németországban, Franciaországban, Svájcban, Hollandiában, Ukrajnában és Oroszországban lévő vegyi- és biológiai veszélyekkel szemben érintett szervezetekre irányul.
2018. 06. 21. 06:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Informatikai támadás érhette a katasztrófavédelem szerverét

A jövő évi költségvetési javaslat biztonsági fejezeteiről és az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság (OKF) szerverét ért informatikai támadásról is tájékozódott keddi, részben zárt ülésén az Országgyűlés nemzetbiztonsági bizottsága.
2018. 06. 19. 14:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Indul a Safer Internet Program pályázata

Pályázatot hirdet 13-19 éves fiatalok részére a magyarországi Safer Internet Program (SIP) képviselője a biztonságos internethasználatot középpontba állító brüsszeli konferencián való részvételre.
2018. 06. 18. 22:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Az állatok digitális élete: mit tudunk tenni, hogy biztonságban tudjuk házi kedvenceinket?

A Kaspersky Lab az Opeepl kutatóintézettel közösen vizsgálta 15 országban és közel 8.000 háztartásban, hogy miként hatnak a modern technológiák a kis kedvencek biztonságára. A vizsgálat eredménye azt mutatja, hogy minden ötödik kisállat tulajdonosa használ valamilyen digitális eszközt kedvenceik megfigyelésére, ezek közül majdnem minden második valóban veszélyezteti az állatokat vagy a gazdájukat.
2018. 06. 16. 16:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Új hiányszakmát szült a mesterséges intelligencia

Ma már közhely, hogy a mesterséges intelligencia miatt munkahelyek szűnnek meg, ám arról kevesebb szó esik, hogy újak is jönnek létre. Ilyen a CRM (ügyfélkapcsolat-kezelő) menedzser is, amiből akkora hiány mutatkozik, hogy milliós fizetésekkel halásszák el egymástól a szakembereket a nagyvállalatok. A hiány pótlására Magyarországon először indul szakirányú továbbképzés az Edutus Főiskolán.
2018. 06. 13. 20:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Felvásárlással hoznák be technológiai lemaradásukat a cégek

Folyamatos nyomást jelent a digitalizáció a nagyvállalatok vezetői számára. Minden második döntéshozó ezért jelentős IT-beruházásra készül a következő években – derül ki az EY digitális gazdasággal foglalkozó felméréséből, amelynek elkészítése során 26 országban, kilenc iparágból, 900 vezetőt kérdeztek meg. A különböző szektorok összemosódása lesz a fő témája az EY Az Év Üzletembere globális Fórumnak is, amelyet több száz döntéshozó, köztük Váradi József, a Wizz Air alapító-ügyvezetőjének részvételével rendeznek meg a héten, Monte-Carlóban.
2018. 06. 13. 15:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Mire keresnek rá a gyerekek a leggyakrabban?

A Kaspersky Lab a gyerekek internetes viselkedéseiről szóló riportja szerint a gyerekek által keresett videók 17 százaléka felnőtt tartalom volt.
2018. 06. 13. 05:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Adathalász bővítményt találtak a Chrome-ban

A különböző alkalmazásokhoz kapcsolódó áruházak (Google, Apple, Amazon) tulajdonosainak ugyanolyan napi küzdelem a kártékony programok elleni harc, mint a szoftvergyártó cégeknek. Mint oly sok minden az életben, ez is egy soha véget nem érő folyamat: a kiberbűnözők olyan rosszindulatú programokat írnak, amelyek bekerülnek az internetes áruházakba és ott pusztítanak mindaddig, amíg a kiberbiztonsági csapatok meg nem találják és törlik őket.
2018. 06. 08. 17:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Adathalászokra figyelmeztet a Díjnet

Csaló adathalászok a Díjnet Zrt. nevével visszaélve akarnak bankkártyaadatokhoz hozzáférni, ezért óvatosságra intik az érintetteket.
2018. 06. 07. 15:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Új trendek a szórakoztatóiparban és a médiában: fókuszban a bizalom, egyre több a „szuperversenytárs”

Konvergencia, kapcsolatok és bizalom – ezek a trendek határozzák meg a szórakoztató-, a média-, a technológia- és távközlési ipar jövőjét a következő években a PwC legújabb kutatása szerint. Az egyes szegmensek közötti hagyományos különbségek elmosódnak, ami új üzleti modellek kialakítására készteti az iparág szereplőit.
2018. 06. 07. 12:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Magyarországon a licenc nélküli szoftverek aránya eléri a 36 százalékot

Magyarországon a licenc nélküli szoftverek aránya eléri a 36 százalékot, az arány 2 százalékkal csökkent az előző évhez képest - közölte a Microsoft Magyarország Kft. szerdán az MTI-vel, a BSA globális szoftveripari érdekképviseleti szervezet legfrissebb felmérése alapján.
2018. 06. 06. 17:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Drónernyőt fejlesztettek ki Japánban

Drónhajtású napernyőt fejlesztett ki egy japán cég, amely szerint a speciális ernyő a fej felett lebegve óvja meg használóját a napsugaraktól.
2018. 06. 06. 16:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Hekkerek jelentik a legnagyobb veszélyt a bankok számára

Az adatvédelem növelése a pénzintézetek legfontosabb feladata az idei évben – derül ki az EY felmérésből, amely során 221 vezetőt kérdeztek meg világszerte a bankszektor kilátásairól. A válaszadók kétharmadának fontos, hogy szervezete 2020-ra élen járjon a digitális technológiák alkalmazásában.
2018. 06. 06. 08:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Közel 8.000 nyilvános wi-fi hálózat jelent potenciális veszélyt a labdarúgó-világbajnokságon

A Kaspersky Lab kutatásai szerint az idei FIFA labdarúgó-világbajnokság 32.000 nyilvános wifi-hálózatának közel negyedének nem titkosított az adatforgalma, amely mondani sem kell, hogy milyen hatalmas veszély mindazoknak, akik a versenyekre ellátogatnak. Az eredmények azt sugallják, hogy a szurkolóknak maguknak kell gondoskodniuk megfelelő védelemről, ha nem akarják veszélyeztetni adataikat.
2018. 06. 06. 03:00
Megosztás:
Hozzászólások:

A vártnál nagyobb mértékben nőtt a WebEye árbevétele

A járműkövető rendszerek fejlesztésével és menedzselésével foglalkozó WebEye Hungary 2017-es árbevétele a vártnál nagyobb mértékben, 2,01 milliárd forintról 2,2 milliárd forintra nőtt. A nemzetközi cégcsoport, a WebEye Telematics az előző évi 4,086 milliárd után, 4,4 milliárd forint bevételt realizált a 2018. április 30-ával záródó pénzügyi évben.
2018. 06. 05. 17:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Okospénztárca, fenntartható food truck és albérletkereső alkalmazás is döntős a középiskolás startupok versenyén

Minden eddiginél több, összesen 96 hazai középiskolás vett részt a Magyarországi Brit Kereskedelmi Kamarával stratégiai partnerségben megrendezett uSchool oktatási programban. A jövő startupjait építő fiatalokat 37 cég és az általuk delegált 84 mentor segítette, a program során 11 eseményen – személyes és távoktatásos képzésen, tréningen – vehettek részt olyan szervezetek jóvoltából, mint a KPMG, a Heim Pál Alapítvány, az Invendor Kft., az NN Biztosító innovációs programja a Sparklab by NN vagy a United Way Magyarország. A 40 budapesti és debreceni középiskolát képviselő diák-startupok közül az öt legjobb most pénteken, a Brain Bar Budapest konferencián versenghet a fődíjért. A program fővédnöke Iain Lindsay, az Egyesült Királyság magyarországi nagykövete.
2018. 06. 04. 11:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Az adattudós az új szuperhős, aki megmentheti a földet

Képes-e az adat és a mesterséges intelligencia (AI) megváltoztatni társadalmunkat? Hogyan tehetjük fenntarthatóbbá és energiatakarékosabbá a háztartásokat a segítségükkel, hogyan menthetik meg a technológiai újdonságok a Földet a globális felmelegedéstől, és hogyan valósul meg mindez a gyakorlatban? Ezeket a kérdéseket érintette Dr. Juan Bernabé-Moreno, az E.ON AI szakértője, az Advanced Analytics és Data Lab egység vezetője Budapesten az idei Brain Bar-on, Európa legnagyobb jövőfesztiválján.
2018. 06. 04. 00:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Bővült a Napi közbeszerzés mobilapplikáció

Az átláthatóságot növeli tovább a már ötezer felhasználóval rendelkező Napi közbeszerzés elnevezésű mobilapplikáció funkcióinak bővítése - mondta Rigó Csaba Balázs, a Közbeszerzési Hatóság elnöke háttérbeszélgetésen Budapesten csütörtökön.
2018. 05. 31. 14:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Nagyot dobott a technológia, a kontent és a kreativitás a BrandZTM Top 100 márkákon

A Netflix boxsetek iránti magas kereslet, a Facebook storyk, illetve az Apple iTunes és az Alibaba filmgyártó cégének köszönhetően mintegy 21%-kal, 750 milliárd dollárral növekedett a 2018-as BrandZTM Top 100 legértékesebb globális márka listáján szereplő brandek összértéke. A jelenleg 4,4 billió dollár értékűre becsült rangsort a WPP csoporthoz tartozó Kantar Millward Brown tette közzé.
2018. 05. 31. 05:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Árfolyamok

BÉT Ár % Változás