Advertisement

Egyre igényesebbek a magyar vásárlók

A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kihirdette az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit. Több kategóriában is vizsgálták a magyarországi cégek teljesítményét: a nagyvállalatok közül a Telenor Magyarország Zrt. és a dm Kft. végzett az első helyeken, a kis- és középvállalkozások között pedig a DHL és a KIA Motors Hungary Kft. bizonyult a legjobbnak. Az összetett díjak mellett kiosztották a legjobb élményt nyújtó szolgáltató, a legjobb családbarát kiszolgálás és a legjobb munkahelyi csapat címét is.

Egyre igényesebbek a magyar vásárlók

Új elsők a nagyvállalatoknál


A felmérés 2018-as eredményei alapján a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között a Telenor Magyarország Zrt. nyert, mellettük a Diego Kereskedelmi Kft. és a PatikaPlus Gyógyszertárak kerültek a dobogóra. A kis- és középvállalatok között a KIA Motors Hungary Kft érdemelte ki a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” címet, a második helyre a Borháló Borkereskedést üzemeltető Vinotrend Kft. ért oda, míg a harmadik helyen az AlphaZoo Kft. végzett.

A telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriájában a dm Kft. futott be az élre, a második helyen a Cofidis Magyarországi Fióktelepe, a harmadikon a Telenor Magyarország Zrt. végzett. A kis- és középvállalkozásoknál ugyanebben a kategóriában DHL Express Magyarország Kft., KIA Motors Hungary Kft. és Profession.hu Kft. sorrend alakult ki. Az elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában a nagyvállalatok között holtversenyben végzett az első helyen a Telenor Magyarország Zrt. és a dm Kft. A kis- és középvállalatok esetében a KIA Motors Hungary Kft. nyert, a Zalavíz Zrt. és a szamlazz.hu-t üzemeltető KBOSS.hu Kft. előtt.

Sokat számít a családbarát kiszolgálás és a csapatszellem is

A kategóriánkénti legjobbak mellett a különdíjasokat is értékelték. Ez az elismerés a vállalat saját ügyfeleinek véleményét tükrözi, a legmagasabb ügyfélélmény mutatóval rendelkező cég kaphatja meg. A „Legjobb Élmény Szolgáltató” díjat három csoportban ítélték oda: a személyes ügyfélkiszolgálásban a Diego Kereskedelmi Kft. győzött, a telefonosban a DHL Express Magyarország Zrt., az elektronikusban pedig a Telenor Magyarország Zrt. nyert. A tesztvásárlók összesített véleménye alapján idén a Legjobb családbarát kiszolgálást a Patikaplus Gyógyszertárak nyújtották, a Legjobb munkahelyi csapat címét pedig a Telenor Magyarország Zrt. érdemelte ki.

Jelentős többletet hoz az odafigyelés

„Az ügyfélkiszolgálás színvonalának növekedése néhány éven belül akár 20-30%-os átlagos árbevétel növekedést is hozhat. A hazai ügyfélkiszolgálási színvonal javítását küldetésünknek tekintjük, minden évben vannak új indulóink, ebből is látjuk, hogy az egyes iparági szereplők, területtől függetlenül kiemelten kezelik a terület fejlesztését és az itt kapott eredményeket be is tudják építeni üzleti stratégiájukba” - hangsúlyozta Mózes István, a szervező ClientFirst Consulting ügyvezető partnere. „A tapasztalatok alapján egy elégedett vásárló akár 2,5-szer annyit is költhet egy vállalatnál, mint egy elégedetlen” – mutatott rá Mózes István. „Létrehoztunk egy úgynevezett Kiválóság Indexet, ami azt figyeli, hogy a gazdasági teljesítményhez képest a Kiválóság Program résztvevői milyen teljesítményt nyújtanak évről évre. Látszik, hogy az olló egyre nyílik és a csaknem tíz év alatt – amióta vizsgáljuk ezt a mutatót is - a résztvevők teljesítménye két és félszer jobb, mint a gazdaság átlagos teljesítménye” – összegez az ügyvezető.

Tudta, hogy bankbetétben romlik a pénze?
A csökkenő kamatkörnyezetben egyre nehezebb jó hozamú befektetést találni. A banki betéti kamatok általában 0-1% közötti éves hozamot fizetnek, miközben az infláció 3,1% (KSH, 2018. június). Így az Ön pénze reálértéken romlik, hiszen az infláció nagyobb, mint a kapott kamat. Mi a teendő ilyen helyzetben?

Töltse ki kalkulátorunkat és megoldást találhat pénzügyeire!
Milyen távra fektet be általában?
   
Mekkora éves kamatot kap jelenleg?
   
Milyen kockázat mellett fektet be Ön?
   
Milyen befektetésben gondolkodik?
 
Milyen éves hozammal lenne Ön elégedett?
   
Szeretne adómentes befektetést?
 
Pénzügyi megoldásunk:
Ahhoz, hogy testreszabott ajánlattal tudjuk Önt felkeresni, kérjük, töltse ki a következő adatokat:
Név:
Irányítószám:
Telefon:
E-mail:
Miért édemes Önnek regisztrálni, és mi fog történni?
  • Mi a pénzhez értünk, segítünk Önnek pénzügyeiben.
  • A megadott elérhetőségeken szakértőink megkeresik Önt.
  • Kollégáink válaszolnak pénzügyi kérdéseire.
  • Szakértőink segítenek Önnek befektetési döntéseiben, információt adunk döntéseihez.
  • Segítségünkkel számos pénzügyi konstrukciót elérhet (állampapírok, deviza, hazai- és külföldi részvénypiacok, befektetési alapok stb).
  • A tanácsadás díjmentes.
Különös tekintettel az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 Rendeletében („Általános Adatvédelmi Rendelet” vagy „GDPR”) foglaltakra valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény („Infotv.”) szerint személyes adataim jelen weboldalon történő megadásával hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat a ProfitLine.hu kezelje. Továbbá hozzájárulok ahhoz, hogy megadott személyes adataimat a ProfitLine.hu a Partnereink menüpontban feltüntetett szolgáltató partnerei részére továbbítsa további egyeztetés, tájékoztatás, kapcsolatfelvétel céljából.
Köszönjük megkeresését
Köszönjük megkeresését, kollégáink hamarosan felkeresik a megadott elérhetőségek egyikén.

Megnövekedtek a fogyasztói elvárások – egyre igényesebbek a magyarok

Az elektronikus ügyintézésben 76 százalékos átlagot mértek tavaly, ez 1 százalékpontos csökkenés az előző évhez képest, az ügyfél-elégedettségi index 68%-os eredményt mutat, a próbavásárlások során 89%-os volt az elégedettség. A Net Promoter Score (NPS) mutató, amely azt méri, hogy ki milyen szívesen ajánlaná az adott céget ismerőseinek 61 volt. Telefonos ügyintézési kategóriában az összesített 85%-os eredmény, ez a mutató egy év alatt 6%-kal nőtt. A személyes ügyintézéssel a magyarok ugyanolyan elégedettek voltak, mint egy éve: a 89%-os mutató megegyezik a tavalyi mérés eredményével.

A próbavásárlások 93 és 94 százalékos eredményt hoztak az előző két kategóriában. Az NPS esetében viszont jelentősen eltért egymástól a két terület: amíg a telefonos ügyfélkiszolgálás ajánlási mutatója habár növekedett, így is csak 70 volt, a személyes ügyfélkiszolgálás még kicsit rontva is 82-es mutatót ért el, azaz jóval meghaladja a telefonos gyakorlatot. „Minden évben úgy tapasztaljuk, hogy az ügyfelek alacsonyabbra értékelik a vállalatok ügyfél-kiszolgálási tevékenységét, mint azt a próbavásárlók tapasztalták. Ennek többek között az lehet oka, hogy míg az ügyfélszolgálatokon, az üzletekben dolgozó, ügyfelekkel foglalkozó munkatársak jó szolgáltatást nyújtanak, addig a háttérfolyamatokon még sokat kell javítani.” – emelte ki Mózes István. Hozzátette: „A több mutatóban is jelentkező csökkenő tendencia elsősorban a növekvő ügyféligényeket tükrözi. A fogyasztók egyre érzékenyebbek, ami két dolgot jelent: egyrészt sokkal negatívabban értékelik a nem megfelelő bánásmódot, másrészt, ha valahol kiváló kiszolgálással találkoztak, hűségesebbek lesznek.”

Átfogó kutatás: többezer ügyfél véleménye alapján alakult ki a sorrend

Egy-egy vizsgálat során az adott cég több száz saját ügyfelének véleményét kérdezik meg az objektív kép kialakítása érdekében. A próbavásárlók több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek az idei díj megítélése előtt, ezzel párhuzamosan a szervezők összegyűjtötték csaknem 6.500 ügyfél véleményét is az érintett cégek kiszolgálásról, akik több mint kétszázezer kérdésre adtak választ az értékelés során. Ezek elemzése után alakult ki a végső rangsor.

 

Hozzászólások

Így alakult a BÉT forgalma a héten

Növekvő forgalom mellett erősödött a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) részvényindexe a héten, a BUX történelmi csúcson, 45 760,15 ponton fejezte be a kereskedést pénteken, 1552,65 ponttal, 3,51 százalékkal magasabban az előző heti záróértékénél.
2019. 12. 15. 12:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Kékestetőn csaknem 20 centis hó van

Kékestetőn 19 centiméteres hóvastagságot mértek szombaton. Az országban máshol is van hó, de csak foltokban - írta az Országos Meteorológiai Szolgálat a honlapján.
2019. 12. 15. 09:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Új fejezetéhez érkezett a motorgyártás Szentgotthárdon

Új fejezetéhez érkezett a motorgyártás a szentgotthárdi Opel gyárban, 2020-ban megkezdik a PSA fejlesztésű három hengeres, benzines turbómotor gyártását - közölte a gyár szóvivője az MTI-vel.
2019. 12. 15. 08:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Lengyelország 2022 után már nem a Gazpromtól veszi a földgázt

A PGNiG lengyel állami gázszolgáltató 2022 után már nem vesz földgázt a Gazprom orosz gázipari vállalattól, az energiahordozót Norvégiából, az euróövezetből, az Egyesült Államokból és Katarból szerzi majd be.
2019. 12. 15. 07:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Három új ősmaradványfajt tártak fel a Mecsekben

Mintegy 130 millió éves őskörnyezetből, különleges tulajdonságokkal rendelkező, eddig ismeretlen fosszilis ősmaradványfajokat tártak fel a Mecsekben - tájékoztatta a Pécsi Tudományegyetem (PTE) az MTI-t.
2019. 12. 15. 06:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Jótékonysági sütivásár indult az autizmussal élők megsegítésére

Jótékonysági sütivásárt tart Süti Shop néven az Együtt az Autistákért Alapítvány szombaton és vasárnap a Szent István-bazilika előtt.
2019. 12. 15. 03:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Online pályakövetési rendszerrel segíti a pályaválasztást az ITM

A köznevelés és a felsőoktatás közötti átmenetet, a pályaválasztást, valamint a pályaorientációt segíti a diplomantul.hu honlapon elérhető Diplomás Pályakövetési Rendszer, az online felület objektív, számszerű adatokat mutat arról, hogyan alakult a felsőoktatásban végzettek helyzete a munka világában - mondta Schanda Tamás, az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) parlamenti államtitkára szombati budapesti sajtótájékoztatóján.
2019. 12. 15. 02:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Baleset miatt lezárták a Ferihegyi út egy részét

Baleset miatt lezárták a Ferihegyi út egy részét - közölte a rendőrség szombat este a honlapján.
2019. 12. 15. 01:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Új ősmaradványfajokat tártak fel a Mecsekben

Mintegy 130 millió éves őskörnyezetből, különleges tulajdonságokkal rendelkező, eddig ismeretlen fosszilis ősmaradványfajokat tártak fel a Mecsekben - tájékoztatta a Pécsi Tudományegyetem (PTE) az MTI-t.
2019. 12. 15. 00:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Malőrmentes volt a likőrök fogyasztóvédelmi vizsgálata

Húszféle likőrt vizsgáltatott meg akkreditált laboratóriumában az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) időszaki ellenőrzéssorozatának részeként - közölte a tárca szombaton az MTI-vel, hangsúlyozva, hogy malőrmentes volt a likőrök fogyasztóvédelmi vizsgálata. A közleményben hangsúlyozták: az üvegen, címkén található tájékoztatás és jelölések, az italok cukor- és alkoholtartalma e termékek mindegyikénél megfelelt az előírásoknak.
2019. 12. 14. 23:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Így nyerhettél az ötös lottón!

Az ötös lottó televízióban közvetített számsorsolásán az alábbi nyerőszámokat húzták ki:
2019. 12. 14. 21:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Több mint egy milliárd forint összegű bírság a Vodafone-nak ismétlődő jogsértés miatt

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a Vodafone megalapozatlanul állította piacelsőségét „Európa legnagyobb 4G partnerhálózata” és „Európa legnagyobb 4G hálózata” szlogenjeivel. A vállalkozásnak 1 milliárd 176 millió forintos bírságot kell fizetnie.
2019. 12. 14. 20:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Erős volt az október a budapesti turizmusban

Az idei október volt a 2019-es év legdinamikusabban növekvő hónapja a vendégérkezéseket és a vendégéjszakákat tekintve Budapesten - hívta fel a figyelmet a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK) elemzésében.
2019. 12. 14. 19:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Megkezdődött az Országházi Gyermekkarácsony

Megkezdődött szombaton az Országházi Gyermekkarácsony, amelyre az Országgyűlés és a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat (NGYSZ) közös szervezésében mintegy nyolcszáz hátrányos helyzetű, nehéz anyagi körülmények között élő általános iskolás gyermeket hívtak meg Magyarországról és határon túli, magyarok lakta településekről.
2019. 12. 14. 18:30
Megosztás:
Hozzászólások:

3,7 milliárd forint körül alakul a BDO Magyarország idei árbevétele

A BDO Magyarország cégcsoport konszolidált árbevétele a tavalyi 3,37 milliárd után az idén 3,7 milliárd forint körül alakul majd. A BDO Global tagvállalatainak összesített díjbevétele elérte a 9,6 milliárd dollárt (8,5 milliárd eurót) a 2019. szeptember 30-án zárult pénzügyi évben, ez 10 százalékos bővülés a 2018-as pénzügyi évhez képest.
2019. 12. 14. 16:30
Megosztás:
Hozzászólások:

44 százalékkal több cég szűnt meg, mint amennyi létrejött

Novemberben 2112 cégalapítás mellett 3033 cégtörlést tett közzé a cégbíróság, 44 százalékkal több cég szűnt meg, mint amennyi létrejött - derül ki az Opten elemzéséből.
2019. 12. 14. 15:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Ingyenesen letölthető az új, bankjegyfelismerő applikáció

Ingyenesen letölthető az az új applikáció, amely segítségével bárki megállapíthatja, hogy valódi-e a nála lévő bankjegy - mondta Réthy Barbara, a Magyar Nemzeti Bank főosztályvezetője szombat reggel az M1 aktuális csatornán.
2019. 12. 14. 14:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Több mint 30 ezer vasutas részesül többletjuttatásban

Még az ünnepek előtt, december 18-áig év végi egyszeri juttatásban részesül több mint 30 ezer vasutas - közölte a MÁV Zrt. szombaton az MTI-vel.
2019. 12. 14. 13:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Indul az év legforgalmasabb időszaka

Indul az év legforgalmasabb időszaka az üzletekben, a legnagyobb rohamra december 20-23-a között számítanak az MTI által megkérdezett áruházláncok.
2019. 12. 14. 11:30
Megosztás:
Hozzászólások:

A Videoton idei árbevétele elérheti a 190 milliárd forintot

A Videoton idei árbevétele elérheti a 190 milliárd forintot - mondta a vállalatcsoport elnök-vezérigazgatója pénteken Székesfehérváron, a cég évzáró rendezvényén.
2019. 12. 14. 08:00
Megosztás:
Hozzászólások: