K&H: 2,6 tonna papírt megspóroltak a biztosítottak

Többszörösére nőtt a biztosítós ügyeiket a K&H Biztosító netes portálján intéző ügyfelek száma, részben ezért megújult az ügyfélportál - közölte a K&H. A regisztrált ügyfelek száma három év alatt több mint 300 százalékkal, a feltöltött dokumentumok száma pedig 426 százalékkal nőtt. A netes dokumentumfeltöltések nemcsak gyorsabbá teszik az ügyintézést, de ennek köszönhetően még nagyjából 2,6 tonna papírt is megspóroltak az ügyfelek. A megújult virtuális felület az eddiginél is masszívabb biztonsági rendszerrel, például kétlépcsős azonosítással használható a jövőben, ráadásul felével, harmadával csökken az ügyintézési idő is.

K&H: 2,6 tonna papírt megspóroltak a biztosítottak

Jól vizsgáztak környezetvédelemből a K&H Biztosító ügyfelei: több tonnányi papírt mentettek meg az online dokumentumfeltöltésnek köszönhetően három év alatt. A társaság online ügyfélportáljára regisztráltak száma tavaly már meghaladta a 100 ezret, ami több mint 300 százalékkal haladja meg a 2015-ös szintet. 2018-ban több mint 847 ezer ügyet indítottak, ez 356 százalékos növekedést jelent az említett hároméves időtávon. Az ügyfélportált idén júniusban a legtöbben hétfőként délelőtt 11 és 1 óra között vették igénybe. Egyre többen használják mobileszközről az oldalt: arányuk 3 éve alatt 8 százalékról 27 százalékra nőtt.

Papírhegyek helyett

Az érintettek tavaly összesen 312 ezer dokumentumot kaptak a felületen keresztül a postai út helyett, 426 százalékkal többet, mint 2015-ben. Az online felület használatával nagyjából 2,6 tonna papírt spóroltak meg 2015 és 2018 között, ekkora mennyiséget nem kellett ugyanis postai úton kiküldeni az ügyfeleknek.

332 ezer belépés, megújult portál

A múlt évben egyébként 102 ezer regisztrált felhasználó 332 ezer alkalommal jelentkezett be a felületre. A K&H a nagy érdeklődés miatt most megújította az online ügyfélportálját. Ennek keretében még könnyebben megy az ügyintézés, még masszívabb biztonsági rendszer mellett. A regisztrált ügyfelek azonosítása a belépésnél kétlépcsős lesz, ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy SMS-ben is kapnak egy jelszót, amely szükséges lesz a rendszer használatához.
 
További újdonsága a biztosító rendszerének, hogy a regisztrált és belépett ügyfelek 30 különböző ügyet indíthatnak néhány kattintással, további azonosító és/vagy szerződési adatok megadása nélkül. Ez a megoldás a korábbinál 30-50 százalékkal kevesebb ügyintézési időt eredményez az érintettek számára.

Hozzászólások

Maradnánk home office-ban!

Szerettünk tovább aludni és örültünk, hogy többet lehetünk a családunkkal a karantén idején, derült ki az Allianz Hungária Zrt. által végzett felmérésből. A társaság egy rövid idejű felmérés keretében arra volt kíváncsi, hogy az elmúlt hónapok milyen hatással voltak a magyarok otthonukhoz és munkahelyükhöz való viszonyára, mi hiányzik és mit nem sírnak vissza a karanténidőszakból munkavégzésük szempontjából.
2020. 07. 13. 16:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Az Allianz 2020-as Globális Biztosítási Jelentése: Európa még jobban lemarad, Magyarország egyelőre ellenállónak bizonyult

Az Allianz július 1-én tette közzé Globális Biztosítási Jelentését, amelyben az elmúlt év teljesítményét számba véve és a jövőbeli fejlődést felmérve ad képet a világ biztosítási piacainak helyzetéről.[1]
2020. 07. 06. 07:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Az MNB elfogadta a CIG EMABIT helyreállítási tervét

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) elfogadta a CIG Pannónia Első Magyar Általános Biztosító Zrt. (CIG EMABIT) szavatolótőke-helyzetének rendezésére benyújtott helyreállítási tervét, a biztosítónak a jelenlegihez képest további 500 millió forint többlettőkét kell biztosítania működéséhez - közölte a jegybank szerdán az MTI-vel.
2020. 07. 01. 11:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Alaptőkét emel a CIG Pannónia Életbiztosító

A CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt. közgyűlési felhatalmazás alapján 6 milliárd 326 millió 693 ezer 420 forinttal emeli alaptőkéjét, aminek eredményeképpen a társaság alaptőkéje 9 milliárd 442 millió 826 ezer forintra növekszik - közölte a társaság a Budapesti Értéktőzsde honlapján.
2020. 06. 30. 10:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Rekordösszeget fizetnek a biztosítók a júniusi viharkárokra

Az elmúlt évek legpusztítóbb viharperiódusa volt az idei júniusi, a biztosítók által már kifizetett összegek, illetve a kártartalékok elérhetik az ötmilliárd forintot - közölte a Magyar Biztosítók Szövetsége (Mabisz) kedden az MTI-vel.
2020. 06. 30. 10:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Hangosan kezdődött a nyári viharszezon

Az utóbbi években tapasztaltakhoz hasonlóan június közepén a viharos időjárás állt a híradások középpontjában. Az Allianz Hungária eddig csaknem négyezer kárbejelentést regisztrált, és kárszakértői több mint 320 millió forintra becsülik a júniusi viharos időjárás okozta káresemények összesített értékét. Az előrejelzések szerint további viharokra lehet számítani a következő hetekben, ezért nem árt felkészülni, és megfogadni a károk megelőzésére vonatkozó tanácsokat.
2020. 06. 26. 10:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Terjeszkedik a Hungarikum Biztosítási Alkusz Kft.

A Hungarikum Biztosítási Alkusz Kft. 51 százalékos többségi tulajdont vásárolt az Insurance Partners Biztosítási Alkusz Kft.-ben.
2020. 06. 25. 01:30
Megosztás:
Hozzászólások:

A koronavírus tovább növeli az utasbiztosítások fontosságát

Június 18-ával jelentősen enyhültek a külföldi utazásokkal kapcsolatos korlátozások, Európa legtöbb országába immár korlátozás nélkül utazhatunk. A koronavírus okozta bizonytalanság azonban korántsem múlt el, a járványügyi helyzet országról országra gyorsan változhat. E bizonytalan helyzetben a korábbinál is fontosabb, hogy az utazók pontos információkkal rendelkezzenek arról, hogy az adott útra megkötött utasbiztosításuk milyen védelmet nyújt.
2020. 06. 24. 11:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Az Allianz 10 millió forinttal segíti a rászorulókat a Magyar Élelmiszerbank Egyesület fenntarthatósági programján keresztül

Magyarországon évente 1,8 millió tonna élelmiszerfelesleg keletkezik, miközben az országban több tízezer nélkülöző gyermek él.A Magyar Élelmiszerbank Egyesület felkutatja és összegyűjti az élelmiszerfelesleget, majd eljuttatja azt a rászorulókhoz, ezáltal csökkentve a nélkülözést és a pazarlást. A COVID-19 járvány kapcsán felmerülő, a szokásosnál nagyobb mértékű szociális problémák kezelésében az Allianz Hungária Zrt. azonnali pénzadománnyal segíti a szervezet élelmiszermentő munkáját és a nélkülözők élelmezését.
2020. 06. 17. 18:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Milliárdos kárt okozhatott a hétvégi vihar

Másfél milliárdos kárt okozhatott a hétvégi vihar és felhőszakadás, a biztosítók további kárbejelentésekre is számítanak.
2020. 06. 17. 05:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Kiemelt szakértő kapacitással dolgozza fel a viharkárokat az Aegon

Kiemelt kárszakértői kapacitással és az online kárbejelentésen dolgozók számának növelésével biztosítja a hétvégi viharkárok mielőbbi kifizetését az Aegon biztosító. Magyarország piacvezető lakásbiztosítójához hétfő délutánig mintegy 2000 kárbejelentés érkezett, a biztosító adatai szerint ez akár meg is duplázódhat a következő napokban. A kárérték elérheti a félmilliárd forintot.
2020. 06. 16. 15:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Az Allianz 2020-ban is Superbrands-díjas

Az Allianz Hungária tizenhatodik Superbrands díját kapta kimagasló szaktudásáért, ügyfél-orientált működéséért és a klienseinek nyújtott kiemelkedő ügyfélélményért. A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága 2004 óta minden évben az ország legkiválóbb márkái közé választotta az Allianzot, míg a Business Superbrands-díjat a vállalat tizenharmadik alkalommal vehette át.
2020. 06. 12. 20:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Ezeket a kedvezményeket adják a biztosítók a koronavírus miatt

A Bank360.hu arról kérdezte a biztosítókat, milyen könnyítésekkel próbálják a járvány miatt nehéz helyzetbe került ügyfeleket segíteni.
2020. 06. 10. 15:00
Megosztás:
Hozzászólások:

A Generali 250 millió forintos kerettel támogatja az egészségügyi KKV-kat

A koronavírus járványban számos ágazat került nehéz helyzetbe, és sajnos egyelőre a vírus gazdasági hatásai még nem teljesen ismertek. Magyarországon a KKV szektor az egyik leginkább kitett a járvány hatásainak. A Generali a járványhelyzet gazdasági hatásainak enyhítésére 250 millió forintos támogatási kerettel igyekszik segíteni az egészségügyi magánpraxisokat.
2020. 06. 09. 11:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Az Allianz 10 millió forinttal támogatja az SOS Gyermekfalvakat a járvány okozta nehézségeik enyhítésében

A COVID-19 járvány miatti intézkedések következtében Magyarország legmeghatározóbb gyermekvédelmi szervezetének helyzete jelentősen megnehezedett. Az SOS Gyermekfalvakban és a nevelőszülőknél élő gyermekek fizikai, tanulási és lelki fejlődését támogatandó, az Allianz adománya több száz gyermek alkalmazkodását segíti elő az „új normális élethez”.
2020. 06. 05. 14:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Allianz Hungária: Készülj fel a tudásrobbanásra!

Memóriabővítő sebész, űr-idegenvezető, önvezető autó-szerelő, esetleg drón forgalomirányító? A jelenlegi általános iskolás gyerekek 65 százaléka olyan munkát végez majd 2030-ban a World Economic Forumjelentése szerint, amely ma még nem is létezik, ugyanis a technológia fejlődése radikális változásokat hoz a munka világába is. Mindehhez pedig az oktatásnak is alkalmazkodnia szükséges, hiszen az iskolai rendszer szerte a világon olyan alapokon nyugszik, amelynek pilléreit még az iparosodás teremtette meg. De mit tanuljunk? Mitől lesz a tudásunk és a gyerekeink tudása jövőálló? Ennek járt utána az Allianz Hungária A jövőről egyszerűen videósorozatának aktuális részében.
2020. 06. 02. 12:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Újrainduló létesítmények: Az Allianz a kockázatok csökkentésére hívja fel a figyelmet

Az Allianz Global Corporate & Specialty kockázati tanácsadói a koronavírus miatti lezárást követő sikeres és biztonságos újranyitás érdekében helyszíni biztonsági szemléket és kifejezett kármegelőzési intézkedéseket javasolnak a gyáraknak, létesítményeknek · A biztosítási káresemények között a legköltségesebb okok a tűzesetek, a gépek és berendezések meghibásodásai, illetve a hibás kivitelezési vagy karbantartási munkák lehetnek. · Az elektromos berendezések és felszerelések az állapotuktól függően különösen tűzveszélyesek, illetve a kézfertőtlenítőkhöz és egyéb gyúlékony fertőtlenítőszerekhez is javasolt tűzbiztonsági óvintézkedéseket bevezetni.
2020. 05. 27. 17:00
Megosztás:
Hozzászólások:

2020 első negyedévében növekedett a Vienna Insurance Group díjbevétele

Az új koronavírus járvány hatásai a sikeres évkezdet ellenére várhatóan már a második negyedévtől érezhetőek lesznek.
2020. 05. 20. 21:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Megkezdte nemzetközi terjeszkedését a Netrisk-csoport

A Netrisk-csoport két meghatározó tulajdonosa, a TA Associates és az MCI EuroVentures a mai napon közös projektcégen keresztül megvásárolta a cseh és szlovák online biztosításközvetítői piacon vezető pozíciót betöltő Klikpojišteni (a továbbiakban: Klik) 100 százalékos tulajdonrészét a Benson Oak befektetési banktól és annak társbefektetőitől. A lépés nyomán létrejön az a kelet-közép-európai online biztosításközvetítői platform, amelynek keretében a Netrisk-csoport tevékenysége immár a régió más országaira is kiterjed.
2020. 05. 20. 13:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Népszerű lett a videós kárrendezés az elmúlt hetekben

Fogócska az akvárium körül, kidobós a nappaliban, nyitva felejtett csap a fürdőkádnál… Az elmúlt hetekben jóval többet tartózkodtunk lakásunkban, számos családnál vált „sűrűbbé” az otthoni lét. Ha megtörténik a baj, segít a lakásbiztosítás, ám most az ügyintézés megszokott formái helyett sokan inkább a biztonságosabb megoldásokat keresték. Egy országos kutatás szerint a magyarok nyitottak az online ügyintézésre, így nem meglepő, hogy a videós kárrendezést igénybe vevők aránya is 3-4 szeresére emelkedett az elmúlt hetekben az egyik legnagyobb lakásbiztosítónál.
2020. 05. 19. 13:00
Megosztás:
Hozzászólások: