Online mozgáskampányt indított a Magyar Diáksport Szövetség
			
		    A szervezet célja, hogy a koronavírus-járvány  miatt bevezetett otthoni oktatás jelentette új helyzetben motiválja a  fiatalokat, és napi testmozgásra buzdítsa őket.
    
A program  élsportolókat, közéleti személyiségeket, influenszereket, testnevelőket,  edzőket és egyetemi hallgatókat fog össze. Az MDSZ - amint azt  közleményében jelzi - felismerve saját felelősségét és szerepét,  rendelkezésre bocsátja szakmai tudását és kommunikációs felületeit és  segíti a diákokat, pedagógusokat és szülőket az egészségi és fittségi  állapotuk fenntartásában.
    
"Célunk az, hogy a WHO által az iskolás  korosztálynak ajánlott napi 60 perc közepes-erős intenzitású  testmozgást ebben a helyzetben is ösztönözzük, amely az MDSZ által  útjára indított DO60 mozgalom legfőbb üzenete - mondta Balogh Gábor, az  MDSZ elnöke. "Ennek érdekében április 1-én elindítottuk a #mozogjotthon,  #moveathome kampányunkat az MDSZ Facebook és YouTube csatornáján, és a  fiataloknak szóló DO60 Facebook, Instagram és YouTube csatornáinkon."
    
A  kisebbekhez a pedagógusokon, szülőkön keresztül szól a kezdeményezés,  minden nap 14 órakor jelenik meg egy 15-20 perces mozgásvideó az MDSZ  Facebook oldalán, ezeket testnevelők, edzők, élsportolók és közéleti  személyiségek készítik az általános iskolás korosztályra szabva. A  nagyobbakhoz már közvetlenül szól a kampány, nekik a DO60 Facebook és  Instagram csatornákon jelenik meg a napi edzéstartalom naponta 16  órakor. A programban szerepel zumbaóra, saját testsúlyos edzés,  kifejezetten a lányoknak és fiúknak szóló tréning, illetve páros  gyakorlat is.