Robbanásszerűen bővült az alkoholmentes radlerek forgalma az elmúlt öt évben

Jelentősen bővült az alkoholmentes sörök és radlerek forgalma a HEINEKEN Hungáriánál az elmúlt öt évben. A Heineken 0.0 alkoholmentes sör egy év alatt megduplázta a forgalmát, míg az alkoholmentes radlerek értékesítése 2014 óta 130 százalékkal nőtt – közölte a piacvezető HEINEKEN Hungária. A vállalat ezért 0.0% Zóna elnevezéssel egységes kereskedelmi megjelenést biztosít az alkoholmentes termékeinek, és továbbra is támogatja az ittas vezetés visszaszorítását célzó aktivitásokat.

Robbanásszerűen bővült az alkoholmentes radlerek forgalma az elmúlt öt évben

A gyümölcsös ízesítésű radlerek piaca erősen szezonális, a fogyasztók az időjárás függvényében, inkább a nyárias hőmérsékletű hónapokban vásárolják ezeket. Ezzel együtt a termékkategória értékesítése dinamikusan növekszik, az elmúlt öt évben 130 százalékkal többet adott el ezekből a termékekből a HEINEKEN Hungária. A nagy arányban magyar gyümölcsökből készülő ízesített radlerek mellett az alkoholmentes sörök piaca is nő, ennek szinte egyedüli mozgatórugója a Heineken 0.0, amely egyetlen év alatt megduplázta forgalmát.
 
Az alkoholmentes sörök Európa szerte az 1980-as évek óta elérhetőek, hazánkban pedig a 90-es években jelentek meg nagyobb mennyiségben. Szignifikáns volumennövekedés csupán az elmúlt években volt megfigyelhető a kategóriában, lokálisan és globálisan is.  

Az alkoholmentes sörök előállítása igazi kihívás a gyártóknak, akik kétféle technológia közül választhatnak. Az egyik, a sör alapját adó maláta erjedésének megszakítása, ebben az esetben nem képződik alkohol az italok előállítása során. Költségesebb és bonyolultabb módszer az alkohol teljes mértékű kivonása az erjedt, alkoholos sörökből. Ezzel az eljárással készül a Heineken 0.0 is, így a fogyasztók a közkedvelt Heineken lager ízt kapják.

Mennyi alkoholt ihatok egy nap? - kalkulátor ITT

Az alkoholmentes radlerek térnyerésének trendje olyannyira erős, hogy mindeközben az alkoholos radlerek értékesített mennyisége 45%-kal csökkent öt év alatt, a teljes piacot érintően. Ebből látszik, hogy amíg az alkoholmentes termékek fogyasztási alkalmainak lehetősége egyre nő, addig az alacsony alkohol tartalmú italokat kevésbé választják a fogyasztók.
 
„Az alkoholmentes radlerek piaca tartósan növekszik Magyarországon, ez a folyamat illeszkedik a nemzetközi trendekhez. Egyre többen választják ezeket az italokat azért, mert természetes alapanyagokat tartalmaznak, mint például a maláta vagy a komló. A Soproni és a Natur Zitrone radlerei valóban alkoholmentesek, így autóvezetés előtt, vagy közben is biztonságosan fogyaszthatók. A vásárlók nyitottak az új ízekre, ezért a HEINEKEN Hungária folyamatosan bővíti a választékát, a legnépszerűbbek a citrusos ízű, illetve a magyar gyümölcsökből készülő italok” – mondta Balogh Barbara, a HEINEKEN Hungária marketing igazgatója.
 
A fogyasztók számára a természetesség mellett fontosak a hazai alapanyagok vagy a hozzáadott cukor mennyisége. Ezért is készülnek Soproni radlerek magyar meggy és bodza felhasználásával, a Natur Zitrone radlerek pedig természetes steviával, melynek édességüket köszönhetik.

„Az alkoholmentes termékek iránti, növekvő fogyasztói igény miatt szerettük volna egy ernyő alá vonni az összes ilyen terméket, ezért alakítottuk ki a boltokban a 0.0% Zónát. Az ilyen hűtőkben és a polcokon az összes alkoholmentes termékünk egyszerűen megtalálható, a Heineken 0.0-tól a Soproni radlerekig. Ezeket a termékeket sokan fogyasztják sportolás közben, munkaidőben, vagy ebédhez, ennek megfelelően egyre több helyen elérhetőek, akár egy bolt polcairól beszélünk, akár egy munkahelyi büféről, vagy egy pékség kínálatáról” – tette hozzá Balogh Barbara.
 
A 0.0% Zóna kereskedelmi megjelenítése része azon kezdeményezéseknek is, amelyekkel a HEINEKEN Hungária az ittas vezetés visszaszorításáért küzd. A HEINEKEN globálisan ezért a jó ügyért közös kampányt indított David Coulthard volt Formula-1® pilótával, a HEINEKEN Hungária pedig egyedülálló kezdeményezésként felkérte az Intim Torna Illegál zenekart, hogy írjon dalt és forgasson klipet az ittas vezetés veszélyeiről.

A „Zenével az ittas vezetés ellen” kampány keretében elkészült a Feltöltve című szám és klip idén debütált.


KALKULÁTORUNKKAL (csak kattints rá) MOST KISZÁMOLHATOD, HOGY:

- Mekkora az agyad a magyar átlaghoz képest?

Mekkora lenne az ideális vérnyomásod?

Mennyi pénzt kellene keresned, ha rendesen megfizetnék a tudásodat?

Hozzászólások

Nagy beruházásra készül a Nestlé

Csaknem 2 milliárd svájci frankot ruház be a Nestlé, hogy áttérjen az újonnan gyártott műanyagokról az élelmiszeripari minőségű újrahasznosított műanyagok használatára és felgyorsítsa az innovatív fenntartható csomagolási megoldások fejlesztését - közölte a svájci élelmiszeripari vállalat csütörtökön.
2020. 01. 17. 11:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Lebomló virágcserepekkel csökkenti műanyagfelhasználását a SPAR

Az áruházlánc újabb zöld kezdeményezése, hogy 2020 januárjától biológiailag teljesen lebomló és komposztálható tartókban is kínál vásárlóinak dísznövényeket. A környezetbarát cserepek érdemben redukálják a vállalat műanyagfelhasználását.
2020. 01. 16. 21:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Fordulat állt be karácsonykor az online kereskedelemben

Fordulat állt be karácsonykor az internetes kereskedelemben, az emberek a tárgyak helyett már sokkal inkább élményeket-szolgáltatásokat vásároltak ajándékba, a tavalyi negyedik negyedévben a piacvezető Bónusz Brigád oldalán több mint 1,250 milliárd forintot költöttek a vevők főként ajándékra, amelyek már éves szinten is a teljes eladás 27 százalékát teszik ki.
2020. 01. 16. 03:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Nőtt a magyarok halfogyasztása

A halfogyasztás növekedéséről is beszélt az agrárminiszter szerdán, a 110 millió forintból felújított tiszacsegei halászcsárda átadásán.
2020. 01. 16. 03:00
Megosztás:
Hozzászólások:

2020 legmeghatározóbb médiaügynökségi tenderét hirdeti meg az Extreme Digital és az eMAG

Miután a két cég összeolvadásához az eMAG és az Extreme Digital megszerezte a szükséges hatósági engedélyeket, a két online kereskedelmi márka számára közös médiavásárlási tendert hirdet meg. A közel kétmilliárd forintos összegről szóló megbízás jó eséllyel a 2020-as év legnagyobb és legmeghatározóbb médiaügynökségi tendere lesz.
2020. 01. 14. 23:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Így emelkedtek a fogyasztói árak tavaly

A fogyasztói árak a tavalyi év egészét tekintve 3,4 százalékkal emelkedtek, decemberben pedig 4,0 százalékkal voltak magasabbak az egy évvel korábbinál - közölte kedden a Központi Statisztikai Hivatal (KSH).
2020. 01. 14. 13:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Magasan a várakozások fölött teljesített Kína exportja és importja

Kína exportja és importja magasan a várakozások fölött teljesített decemberben a kereslet javulását jelezve, miközben a piaci hangulat javult az amerikai-kínai kereskedelmi részmegállapodás aláírásának közeledtével.
2020. 01. 14. 10:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Félmillió termék árát vizsgálta tavaly a fogyasztóvédelem

Több mint félmillió termék árát vizsgálta az üzletekben tavaly a fogyasztóvédelem - közölte az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) az MTI-vel hétfőn.
2020. 01. 14. 08:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Megvette a Master Good a Ságát

Megvette a magyar tulajdonban lévő Master Good Kft. az angol tulajdonú Sága Zrt. részvényeinek 100 százalékát, a vételár kiegyenlítése hétfőn megtörtént - tájékoztatta a Master Good az MTI-t.
2020. 01. 13. 19:30
Megosztás:
Hozzászólások:

A fenntartható jövő mellett kötelezte el magát a SPAR

A SPAR aktív és úttörő szerepet vállal a Föld jövőjét érintő ügyekben. A vállalat most ezen tevékenységét egységes keretbe szervezi, összekötve a fenntartható fejlődés - számára kiemelt - ágait, mint a környezetvédelem, az egészséges életmód támogatása, az élelmiszer-biztonság, a munkatársak támogatása, valamint a társadalmi felelősségvállalás. Ennek első, a fogyasztók számára is jól látható lépéseként pedig új ernyőmárkát vezet be, melynek szlogenje „SPAR - a fenntartható jövőért”. A vállalat emellett a fenntarthatósági törekvéseit egy dedikált weboldalon keresztül is bemutatja.
2020. 01. 13. 16:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Így alakul a magyar-lett kereskedelmi forgalom - egy ábrán

A magyar-lett kereskedelmi forgalom alakulása (2001-2018); behozatal; kivitel; milliárd forint
2020. 01. 13. 02:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Ennyi pénzt keresnek a SPAR-nál dolgozók 2020-ban

Megállapodott a 2020-as bérfejlesztésről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete (KASZ). A megegyezés értelmében továbbra is megmarad a SPAR Hűségprogram. Újdonság a 13. havi juttatás rendszerének kibővítése, valamint az, hogy az eddig elérhető dolgozói vásárlási kedvezmény a KASZ kezdeményezésére február 1-től 10%-ra emelkedik. A bérfejlesztést a vállalat kizárólag saját forrás felhasználásával valósítja meg.
2020. 01. 10. 09:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Megállapodott a 2020-as bérfejlesztésről a Spar

Megállapodott a 2020-as bérfejlesztésről a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete (KASZ), a vállalat a garantált bérminimum, illetve a minimálbér jogszabályban rögzített mértékéhez képest magasabb bért biztosít munkatársainak, amelyet továbbra is kiegészít saját hűségprogramjának juttatási elemeivel.
2020. 01. 09. 17:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Ötéves csúcsra emelkedtek az élelmiszerárak

Decemberben már a harmadik egymást követő hónapban nőttek a világpiaci élelmiszerárak, amelyek így ötéves csúcsra emelkedtek, elsősorban a növényi olajok drágulása miatt.
2020. 01. 09. 16:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Jövő héten aláírják az amerikai-kínai kereskedelmi részmegállapodást

Liu Ho kínai miniszterelnök-helyettes január 13-án háromnapos látogatásra Washingtonba utazik, ahol aláírja az amerikai-kínai kereskedelmi konfliktus megoldását célzó részmegállapodást - jelentette be Kao Feng, a kínai kereskedelmi minisztérium szóvivője csütörtöki sajtótájékoztatóján Pekingben.
2020. 01. 09. 14:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Csökkent a Tesco forgalma

Csökkent a Tesco forgalma a karácsony körüli üzleti időszakban. A legnagyobb brit kiskereskedelmi hálózat csütörtökön Londonban ismertetett eredményjelentése szerint a visszaesés különösen a közép-európai érdekeltségeket érintette, mindenekelőtt a lengyelországi üzletág átalakítása miatt.
2020. 01. 09. 10:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Idén stagnálhat a hazai autópiac

Nem számít jelentős változásra 2019-hez képest az autók és kishaszongépjárművek piacán a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete (MGE), viszont a tisztán elektromos hajtású autók eladása alacsony darabszám mellett 40 százalékkal bővülhet idén - mondta a szervezet ügyvezető elnöke kedden Budapesten.
2020. 01. 08. 08:30
Megosztás:
Hozzászólások:

77 hónapja folyamatosan emelkedik a kiskereskedelmi forgalom

A foglalkoztatottak számának növekedése és a bérek folyamatos emelkedésének köszönhetően a kiskereskedelmi forgalom már 77 hónapja folyamatosan bővül - mondta Cseresnyés Péter, az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) államtitkára a Központi Statisztikai Hivatal adatait kommentálva kedden az M1 aktuális csatornán.
2020. 01. 08. 07:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Mélyponton az Egyesült Államok importja

Novemberben két éve legkisebb import mellett a várnál kisebb deficitje alakult ki az Egyesült Államoknak a javak és szolgáltatások külkereskedelmi forgalmában a washingtoni kereskedelmi minisztérium statisztikai intézetei, a Bureau of Economic Analysis és a Census Bureau kedden publikált jelentése alapján.
2020. 01. 07. 22:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Lassabb pörgés várható a boltokban

Tavaly novemberben 7,3 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom. A tempós bővülés elsősorban a tartós fogyasztási cikkek népszerűségének köszönhető. Másik oldalról pedig a béremelkedés, a foglalkoztatottak számának növekedése, valamint a fogyasztási hitelezés húzza a kiskereskedelmet. A forgalom az idén is emelkedőn lesz, de lassabb ütemű növekedésre lehet számítani, mint 2019-ben.
2020. 01. 07. 21:00
Megosztás:
Hozzászólások: