A trendvonal tökéletes példája
Részvényekkel történő kereskedés esetén (főleg Amerikában) érdemes szűrőket alkalmazni a részvények kereséséhez/kiválasztásához, hiszen több ezer részvény nyomon követése minden segítség nélkül könnyen problémákba ütközhet.
A Luxottica 1961-ben alapított milánói központú vállalat, mely a világ minden pontjára eljuttatja napszemüvegeit. Hozzájuk tartozik többek közt a Ray Ban és az Oakley is, de a Dolce&Gabbana, a Prada és a Chanel is a vállalat napszemüvegeit forgalmazza. Bevételei évről évre nőnek, a 2008-as csúcsokat már bőven meghaladta az árfolyam.
Az alábbi charton is látszik, hogy az árfolyam, szinte töretlenül emelkedik, és a nyári időszak kezdetével nem is látunk rá különösebb okot, hogy ez esésbe forduljon, inkább az eladások felfutása várható, ahogy az ilyenkor lenni szokott.
A részvény kereskedhető Milánóban valamint a NYSE-en, valamint opciók formájában is van lehetőségünk kereskedni a cég papírjaival.