Budapest, de szép!
A novembertől áprilisig tartó eddigi akciók sikeresnek bizonyultak, 2012-13 telén több mint 93 000 többlet vendégéjszakát generált a kampány, főként brit, olasz és francia turisták érkeztek - emlékeztet hétfői közleményében az MT Zrt.
Londonban és Bécsben ezen a héten már láthatók a Budapestet népszerűsítő kampány hirdetései, amelyeknek kiemelt ajánlata a Szépművészeti Múzeum Caravaggiótól Canalettóig című kiállítása. Ismét stratégiai partnerként csatlakozott az akcióhoz a Szépművészeti Múzeum mellett a Budapesti Tavaszi Fesztivál.
Azok a vendégek, akik az akció keretében legalább három éjszakára szállást foglalnak a részt vevő szállodák valamelyikében, egy további ingyenes éjszakát kapnak ajándékba. A kapcsolódó csomagajánlat részeként több fővárosi gyógyfürdő, valamint kulturális események és szórakoztató programok várják az érdeklődőket.
A központi online kampány kiegészítéseként az akció valamennyi kiemelt célpiacán, több mint 15 országban folynak online, PR és közterületi kampányok a Magyar Turizmus Zrt. külképviseleteinek szervezésében. A kampány legfőbb célpiaca az Egyesült Királyság, Németország, Franciaország, Olaszország, Skandinávia, Ausztria, Spanyolország, illetve Szlovákia, Lengyelország, Szerbia és Románia. (MTI)