Bejelentették a networking szövetség megalakulását
A Magyarországon 7 éve ismert friss üzleti modell, a jutalékmentes ajánlásokra épülő, „Aki ad az nyer!®” filozófia mentén szerveződő networking keretében, február 24-26-ig közel 1000-en kaptak betekintést esettanulmányok, konkrét példák révén a sikeres KKV-k üzleti gyakorlatába. A Nemzetközi Networking Hét keretei között februárban világszerte 62 ország vállalkozói 3 napig irányított körülmények között cserélték ki kapcsolati tőkéjüket, tudásukat és üzleti információikat.
Avidor András, a BNI Magyarország és a BNI Szlovákia igazgatója a konferenciasorozaton bejelentette a networking szakmában működő szervezetek munkájának segítésére és támogatására létrejött Magyar Networking Szövetség megalakulását.
A Magyarországon 2008 óta jelen lévő BNI-ban, jelenleg már közel 800 magyar vállalkozás rendelkezik tagsággal. Budapesten és számos vidéki városban harmincnál több csoport működik, ahol a tagok heti rendszerességgel találkoznak, hogy kizárólag jutalékmentes ajánlások révén többletbevételhez segítsék egymást.