Szingapúrban alapított leányvállalatot a Cellum
Cellum Asia Pacific néven új Cellum-leány alakult a társaság kelet-ázsiai működésének összehangolására. A Cellum APAC felel a mobilfizetési megoldásokkal foglalkozó cég tevékenységéért a térségben, első lépésként a meglévő thaiföldi operáció, valamint tokiói és jakartai képviseleti irodák vezetése kerül hozzá. Az új cég felügyeli a Cellum régióban nyújtott biztonságos mobilfizetési és e-commerce szolgáltatásait, ellátja az ügyfelek támogatását, de a termékek helyi igényeknek megfelelő testreszabása és a regionális üzletfejlesztés is ide tartozik majd.
A kínai piac nem tartozik a Cellum APAC alá, erre a célra egy helyi partnerrel együttműködve külön céget hoznak létre, amit júliusban, a sanghaji Mobile World Congressen jelentenek majd be. „Az ázsiai piacokban óriási lehetőségek rejlenek a biztonságos mobilkereskedelmi- és fizetési megoldások területén. A Cellum már korábban megvetette a lábát a térségben, számottevő sikereket ért el nemcsak Thaiföldön, hanem Japán és Indonézia fontos gazdasági szereplői is szolgáltató partnerüknek választották.
A banki, távközlési és kereskedői piac fontos játékosai ma a Cellumot a kelet-ázsiai mobilfizetési piac egyik legígéretesebb cégének tartják” – mondta Roxanne Davies, a Cellum APAC igazgatója. „A Cellum APAC megalapítása mérföldkő a vállalat életében, hiszen a helyi irányítás jelentősen támogatja befektetési terveinket, és felgyorsítja fejlesztéseinket. 2020-ra a régió legalább öt országában szeretnénk a három legjelentősebb szolgáltató között lenni” – tette hozzá Kóka János, a Cellum Global Zrt. elnök-vezérigazgatója.
A Cellum széleskörű nemzetközi tapasztalattal rendelkezik a mobilfizetés területén, az általa üzemeltetett rendszer 14 éve tranzakciók millióit kezeli biztonságosan. Ázsiában a vállalat nevéhez kötődik Thaiföld első többfunkciós, kártyás fizetésre alkalmas mobilpénztárcája, amelyet a jövőben több termékbevezetés és a biztonságos mobiltranzakciókat támogató infrastruktúra további fejlesztése követ a régióban.