A Cellum folytatja terjeszkedését Dél-Kelet-Ázsiában
A Cellum fejleszti és üzemelteti az Evercoss ECPAY névre keresztelt mobiltárcáját, amely számos funkciót kínál a felhasználók számára: többek között számlafizetésre, telefonegyenleg-feltöltésre, pénzküldésre, QR-kódos fizetésre és internetes vásárlásra lehet majd használni. Az Evercoss évente körülbelül 3 millió mobiltelefonjára fogja gyárilag telepíteni az ECPAY alkalmazást. A mobilpénztárcát nagyszabású marketingkampánnyal, valamint a cég kiterjedt, ötvenezres kereskedői partnerhálózatán keresztül népszerűsítik majd a több mint 250 millió lakosú országban.
„Az ECPAY izgalmas, innovatív lehetőség számunkra, hiszen a mobiltárcával termékeinket még vonzóbbá tehetjük az indonéz fogyasztók milliói számára” – mondta Sony Wangsa Putra, az Evercoss társalapítója és operatív igazgatója. „A Cellummal kötött partnerség nagy lépés egy helyi okostelefon-gyártónak, mint az Evercoss: megnyitja előttünk az utat egy olyan fenntartható fejlődés felé, ami rendkívüli előnyöket kínál az ökoszisztéma összes szereplője számára is” – tette hozzá.
„A világ negyedik legnépesebb országában tesszük biztonságossá és egyszerűvé a mobiltranzakciókat” – mondta Kóka János, a Cellum Global vezérigazgatója. „Másodpercek alatt feltöltheted a telefonegyenleget, pénzt küldhetsz az ismerősöknek, befizetheted a villanyszámládat, fizethetsz a boltban, vásárolhatsz interneten, vagy akár az utcán, séta közben. Míg az Egyesült Államokban az Apple Pay és a SamsungPay az internetes és NFC-s fizetésre koncentrál, mi az Evercoss-szal együttműködve az indonéz felhasználók alapvető tranzakciós igényeinek kiszolgálására hozunk létre egy nagyszerű rendszert.”
A Cellum jakartai képviseletének és az Anabatic Technologies vállalattal kötött együttműködésének eredményeképpen helyi üzemeltetést és technológiai támogatást kínál Indonéziában. A cég indonéz irodáját a Szingapúrban nemrég megnyitott regionális Cellum központ felügyeli.