Oroszországban erősített az OTP
Pervusina elmondta, hogy egyesítették a vállalati üzleti és treasury műveletek igazgatóságát, aminek következtében lendületet kap majd a termékek keresztértékesítése a meglévő és a leendő ügyfelek számára. Az igazgató szerint az OTP Bank befektetéseket hajt végre a vállalati ügyfelek számára kínált olyan high-tech szolgáltatásokba, mint a likviditásmenedzsment és a követelések adásvétele, a hagyományos szolgáltatásokat pedig az internetre helyezik át.
Az OTP Bank részesedése az orosz bankpiacon a POS-hitelezésben a bank februári adatai szerint 2015 februárjához képest 15,5 százalékra csökkent, 18,5 százalékról. Az OTP Bank nettó vesztesége az IFRS szerint 1,8-szorosára, 4,194 milliárd rubelre nőtt 2015-ben, a 2014-es 2,347 milliárd rubelről. A bank jogi személyeknek nyújtott hitelei 2015-ben 7,5-szereresükre nőttek és elérték a 7 milliárd rubelt a 2014-es 358,9 millió rubelhez képest.
Az OTP Bank Oroszország 1994-ben alakult meg, hét regionális központja és 96 fiókja van Oroszországban. A RIA Rating szerint az OTP Bank április 1-jén az 51. helyen állt az orosz bankok között, 153,4 milliárd rubeles mérlegfőösszeggel.