Feltörekvőben a Jókenyér márka
A bővülést a cég részben az eladási pontok, valamint a tudatos vásárlók számának növekedésével magyarázta.
Ezt alátámasztja a társaság saját, 750 fő megkérdezésével készült felmérése is, amely szerint a vevők túlnyomó része (83 százalék) elsősorban a termék fajtája alapján dönti el, mit vásárol, az ár csak kis hányaduknál (19 százalék) mérvadó.
A vállalat várakozásai szerint a következő 5-8 éven belül 10-15 százalékkal többen vásárolnak majd élettanilag kedvezőbb -teljes kiőrlésű, kevesebb zsírt és szénhidrátot, valamint több ásványi anyagot, rostot tartalmazó - péktermékeket. A kft. évről évre árbevételének 10 százalékát költi technológia- és termékfejlesztésre, utóbbira az eddigieknél is nagyobb hangsúlyt fektet a következő időszakban. Ennek eredményeként például egyre több teljes kiőrlésű termék jelenik majd meg a kínálatban.
A Ludwig és Mentes Kft. a tavalyi évhez hasonlóan az idén is mintegy 2 milliárd forintos árbevételre számít, a szinte változatlan bevételeket az erős versennyel indokolta a vállalat, amely miatt a péktermékek ára alig változott az utóbbi 3 évben. Tájékoztatásuk szerint a kft. viszont stabilan tartja piaci pozícióit.
A több mint 20 éve családi vállalkozásként indult cég jelenleg 14 saját szaküzlettel működik, és közel 400 partnerüzlete van.