Tavaly 50 százalékkal több elektromos autót adtak el Spanyolországban
2017. 01. 05. 00:05
Több, mint ötven százalékkal nőtt tavaly az elektromos autók értékesítése Spanyolországban.
A spanyol autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ANFAC honlapján szerdán közzétett jelentés szerint tavaly 4746 teljesen elektromos hajtású autót értékesítettek az országban, 51,5 százalékkal többet, mint 2015-ben. A hibrid járművek eladása pedig 68 százalékkal 31 ezerre emelkedett.
A teljesen elektromos és hibrid járművek aránya azonban a nagyarányú növekedés ellenére is mindössze 2,6 százalék a tavaly Spanyolországban forgalomba helyezett 1,147 millió autóhoz képest.
A szervezet jelentésében felhívja a figyelmet az elektromos autók töltési infrastruktúrája fejlesztésének a szükségességére az elektromos autók elterjesztésének elősegítése érdekében.
Az Axel Springer megveszi a Politicót
az Axel Springer német kiadóvállalat a washingtoni Politico hírportál kiadóját, bővítve ezzel amerikai portfólióját - jelentették csütörtökön két amerikai lap, a The Wall Street Journal és a The New York Times internetes kiadásai.
Három partnerre lehet szükség a kormányalakításhoz Németországban
Németország második világháború utáni történetében először nem kettő, hanem három partnerre lehet szükség a kormányalakításhoz a szeptemberi szövetségi parlamenti (Bundestag-) választás után - jelentette ki az egyik legtekintélyesebb német választási szakértő csütörtökön Berlinben.
Áruházakban és iskolákban is felvehető lesz az oltás Brüsszelben
Az új típusú koronavírus ellen védettek arányának növelése érdekében szeptembertől a belga főváros több nagyáruházában is lehetőség nyílik az oltásra - derül ki csütörtöki közlésekből. Brüsszelben októbertől újra kinyithatnak a zenés szórakozóhelyek, bár Belgiumban az elmúlt hét napban átlagosan négy százalékkal emelkedett a koronavírussal fertőzöttek száma.
Új közép-európai keresleti igazgatót nevez ki a Mars
A Mars, a világ egyik legnagyobb édesség-, rágógumi-, élelmiszer- és kisállateledel-gyártója Daniela Hlavackovát nevezi ki új közép-európai keresleti igazgatójává. Daniela, aki korábban Szlovákia piaci igazgatója volt, most a régió négy országában - Csehországban, Romániában, Magyarországon és Szlovákiában – lesz felelős a marketingtevékenységért és az ezáltal ösztönzött növekedésért.
A vártnál nagyobb mértékben romlott a GfK német fogyasztói hangulatindexe
A vártnál nagyobb mértékben romlott a GfK német fogyasztói hangulatindexe szeptemberre. A gazdaságkutató intézet csütörtöki jelentése szerint szeptemberre vonatkozóan mínusz 1,2 pontra csökkent a fogyasztói hangulatindex az előző havi mínusz 0,4 pontról. Az elemzők kisebb esést, 0,7 pontot vártak.