First Lady néven árusít termékeket Trump feleségének szülővárosa
2017. 03. 22. 03:30
First Lady márkanéven új, helyi kézműves termékekkel rukkolt elő Donald Trump amerikai elnök feleségének, Melania Trumpnak a szülővárosa, a szlovéniai Sevnica.
Rok Petancic, az intézet munkatársa a 24ur televíziónak elmondta: termékeik olyan elegánsak, mint az amerikai first lady maga és már felkeltették több nemzetközi internetes portál érdeklődését. Nemrég a brit Decanter bormagazin cikkezett a kékfrankosról, az amerikai Time pedig a szalámiról és Szlovéniáról közölt írást weboldalán - hangsúlyozta. Petancic jelezte, hogy a reklám hatására megrendelések is érkeztek a First Lady márkanévvel fémjelzett sevnicai kékfrankosra. A megrendelőket pedig egyáltalán nem érdekelte az ár, az első 300 palack két nap alatt elfogyott - mondta.
A város egyebek között új arculatot és új logót is kapott, amelyen az olvasható: Látogassa meg Sevnicát (Visit Sevnica).
A településen az amerikai választások óta kapható Melania Trumpról elnevezett palacsinta, poharas desszert és méz is, ám a legnagyobb médiafigyelmet a Melania-torta kapta, amellyel egy helyi pékség rukkolt elő még tavaly.
A város kulturális, idegenforgalmi, sport és ifjúsági intézete olyan termékeket dobott piacra First Lady márkanév alatt, mint egy kékfrankos száraz vörösbor, egy különleges szalámi, továbbá különféle sütemények, kozmetikai készítmények, csokoládék, csokoládéval bevont szárított almaszeletek, valamint gyógyteák és porceláncsészék.
Rok Petancic, az intézet munkatársa a 24ur televíziónak elmondta: termékeik olyan elegánsak, mint az amerikai first lady maga és már felkeltették több nemzetközi internetes portál érdeklődését. Nemrég a brit Decanter bormagazin cikkezett a kékfrankosról, az amerikai Time pedig a szalámiról és Szlovéniáról közölt írást weboldalán - hangsúlyozta.
Petancic jelezte, hogy a reklám hatására megrendelések is érkeztek a First Lady márkanévvel fémjelzett sevnicai kékfrankosra. A megrendelőket pedig egyáltalán nem érdekelte az ár, az első 300 palack két nap alatt elfogyott - mondta.
A város egyebek között új arculatot és új logót is kapott, amelyen az olvasható: Látogassa meg Sevnicát (Visit Sevnica).
A településen az amerikai választások óta kapható Melania Trumpról elnevezett palacsinta, poharas desszert és méz is, ám a legnagyobb médiafigyelmet a Melania-torta kapta, amellyel egy helyi pékség rukkolt elő még tavaly.
A Ljubljanától mintegy 60 kilométerre keletre, a Száva folyó alsó völgyében fekvő Sevnica korábban az iparáról volt híres, ma egyre inkább bővül a turizmus. Az első írásos emlékek a helyről a 13. századból származnak. A települést akkor Liehtenwalde néven említik. A helység 1322-ben piaci jogot kapott, de csak 1952-ben nyilvánították várossá.
A város kulturális, idegenforgalmi, sport és ifjúsági intézete olyan termékeket dobott piacra First Lady márkanév alatt, mint egy kékfrankos száraz vörösbor, egy különleges szalámi, továbbá különféle sütemények, kozmetikai készítmények, csokoládék, csokoládéval bevont szárított almaszeletek, valamint gyógyteák és porceláncsészék.
Köszönjük megkeresését
Köszönjük megkeresését, kollégáink hamarosan felkeresik a megadott elérhetőségek egyikén.
Rok Petancic, az intézet munkatársa a 24ur televíziónak elmondta: termékeik olyan elegánsak, mint az amerikai first lady maga és már felkeltették több nemzetközi internetes portál érdeklődését. Nemrég a brit Decanter bormagazin cikkezett a kékfrankosról, az amerikai Time pedig a szalámiról és Szlovéniáról közölt írást weboldalán - hangsúlyozta. Petancic jelezte, hogy a reklám hatására megrendelések is érkeztek a First Lady márkanévvel fémjelzett sevnicai kékfrankosra. A megrendelőket pedig egyáltalán nem érdekelte az ár, az első 300 palack két nap alatt elfogyott - mondta.
A város egyebek között új arculatot és új logót is kapott, amelyen az olvasható: Látogassa meg Sevnicát (Visit Sevnica).
A településen az amerikai választások óta kapható Melania Trumpról elnevezett palacsinta, poharas desszert és méz is, ám a legnagyobb médiafigyelmet a Melania-torta kapta, amellyel egy helyi pékség rukkolt elő még tavaly.
A Ljubljanától mintegy 60 kilométerre keletre, a Száva folyó alsó völgyében fekvő Sevnica korábban az iparáról volt híres, ma egyre inkább bővül a turizmus. Az első írásos emlékek a helyről a 13. századból származnak. A települést akkor Liehtenwalde néven említik. A helység 1322-ben piaci jogot kapott, de csak 1952-ben nyilvánították várossá.
Még több ezer elektromos készüléknél hibádzik a címkecsere
A tavaly megújított energiahatékonysági címkéket március elejétől az üzletekben is ki kell helyezni. A fogyasztóvédelmi hatóság három hónapon keresztül ellenőrizte az előírás teljesülését a hagyományos és az online kereskedelemben is. Hatezer vizsgált termék több mint negyedénél volt probléma - közölte az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) pénteken az MTI-vel.
Az Axel Springer megveszi a Politicót
az Axel Springer német kiadóvállalat a washingtoni Politico hírportál kiadóját, bővítve ezzel amerikai portfólióját - jelentették csütörtökön két amerikai lap, a The Wall Street Journal és a The New York Times internetes kiadásai.
Három partnerre lehet szükség a kormányalakításhoz Németországban
Németország második világháború utáni történetében először nem kettő, hanem három partnerre lehet szükség a kormányalakításhoz a szeptemberi szövetségi parlamenti (Bundestag-) választás után - jelentette ki az egyik legtekintélyesebb német választási szakértő csütörtökön Berlinben.
Áruházakban és iskolákban is felvehető lesz az oltás Brüsszelben
Az új típusú koronavírus ellen védettek arányának növelése érdekében szeptembertől a belga főváros több nagyáruházában is lehetőség nyílik az oltásra - derül ki csütörtöki közlésekből. Brüsszelben októbertől újra kinyithatnak a zenés szórakozóhelyek, bár Belgiumban az elmúlt hét napban átlagosan négy százalékkal emelkedett a koronavírussal fertőzöttek száma.
Új közép-európai keresleti igazgatót nevez ki a Mars
A Mars, a világ egyik legnagyobb édesség-, rágógumi-, élelmiszer- és kisállateledel-gyártója Daniela Hlavackovát nevezi ki új közép-európai keresleti igazgatójává. Daniela, aki korábban Szlovákia piaci igazgatója volt, most a régió négy országában - Csehországban, Romániában, Magyarországon és Szlovákiában – lesz felelős a marketingtevékenységért és az ezáltal ösztönzött növekedésért.
A vártnál nagyobb mértékben romlott a GfK német fogyasztói hangulatindexe
A vártnál nagyobb mértékben romlott a GfK német fogyasztói hangulatindexe szeptemberre. A gazdaságkutató intézet csütörtöki jelentése szerint szeptemberre vonatkozóan mínusz 1,2 pontra csökkent a fogyasztói hangulatindex az előző havi mínusz 0,4 pontról. Az elemzők kisebb esést, 0,7 pontot vártak.