Ezek a diegós fiúk tavaly is kitaláltak valamit! - Jelentősen növekedett az árbevétel
Tájékoztatásuk szerint a társaság árbevétele az elmúlt öt évben csaknem 80 százalékkal nőtt; 2020-ig újabb, körülbelül 80 százalékos növekedés és 25 milliárd forint nettó árbevétel elérése a cél.
A 25 éve alapított, magyar központú társaság 1996-ban kezdte felépíteni franchise hálózatát, azóta padlóburkoló szakkereskedő láncból lakberendezési áruházhálózattá vált.
Jelenleg három országban 145 Diego szakáruház működik, a 96 magyarországi mellett Romániában 32, Szlovákiában pedig 17 helyen.
Magyarországon még 6-8 településen van lehetőség áruháznyitásra, külföldi üzleteik számát pedig 2020-ig duplázni fogják, a három országban így összesen 200 Diego bolt lesz. A fejlesztési tervekben az idén 6-6 új bolt indulása szerepel Szlovákiában és Romániában - közölték.
Kalkulátor ajánlónk:
Fix számokkal lottózol? Akkor ez neked való kalkulátor