Hírek > Fiatalok versenyeztek a bankszektor megújításáért >

Fiatalok versenyeztek a bankszektor megújításáért

2017.04.26 10:05
Több mint másfél millió forintos összdíjazásban részesültek a legjobb ötleteket bemutató diákok az OTP Business által meghirdetett ÜzletRace Hallgatói Pályázatot lezáró döntőn. Két kategóriában nyújthatták be ötleteiket a diákok: Fintech területen a bankok lehetőségeit feltérképező „Fejlesztő”, valamint a márkát erősítő CSR-témájú „Reklámguru” kategóriában. Tizenkilenc egyetemről érkeztek ötletek, két kategóriában hat díjat valamint egy közönségdíjat osztottak ki.
Fiatalok versenyeztek a bankszektor megújításáért

Az április 12-ei döntővel lezárult az első OTP Business ÜzletRace Hallgatói Pályázat, amelynek keretében fiatal tehetségek mutathatták be újszerű és innovatív ötleteiket. A verseny nem titkolt célja az volt, hogy az új ötletek hozzájáruljanak a bankszektor megújulásához.

 

Az 1.650.000 forintos összedíjazású pályázaton 19 egyetemről érkeztek pályázatok. Az első, online forduló után a döntőben kategóriánként 5-5 csapat mutathatta be szóban is ötletét az OTP Business szakmai zsűrije előtt. A zsűri 6 pályamunkát díjazott, valamint a rendezvényen egy közönségdíjat is kiosztottak. Mindkét kategóriában az első helyezett pályázat 350.000, a második 250.000, a harmadik pedig 150.000 forintos díjazásban részesült. A Facebook közönségszavazás különdíjasa 150.000 forintot kapott.

 

„A verseny keretében olyan új, formabontó ötletek kaphattak teret, amelyek túlmutatnak a hagyományos banki megoldásokon, újszerűségükkel nagyban hozzájárulhatnak a megváltozott ügyféligények teljesítéséhez. A pályázattal legfőbb célunk az volt, hogy felkutassuk és támogassuk azokat az ifjú tehetségeket, akik érdeklődnek a szektor iránt, értik a bankvilág működését, ismerik az ágazat kihívásait. A fiatal tehetségek új látásmodú javaslataikkal hozzájárulhatnak ahhoz, hogy mielőbb válaszokat, megoldásokat adjunk ezekre a kihívásokra” – hangsúlyozta Csonka Tibor, az OTP Business ügyvezető igazgatója.

Tudta, hogy bankbetétben romlik a pénze?
A csökkenő kamatkörnyezetben egyre nehezebb jó hozamú befektetést találni. A betéti kamatok általában 1% alatti éves hozamot fizetnek, miközben az infláció 1,8% (KSH, 2016. dec.). Így az Ön pénze reálértéken romlik.
Töltse ki kalkulátorunkat és megoldást találhat pénzügyeire!
Milyen távra fektet be általában?
   
Mekkora éves kamatot kap jelenleg?
   
Milyen kockázat mellett fektet be Ön?
   
Milyen ügyfél Ön?
 
Milyen éves hozammal lenne Ön elégedett?
   
Szeretne adómentes befektetést?
 
Pénzügyi megoldásunk:
Ahhoz, hogy testreszabott ajánlattal tudjuk Ön felkeresni, kérjük, töltse ki a következő adatokat:
Név:
Irányítószám:
Telefon:
E-mail:
Információ: Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény törvényben foglaltak alapján személyes adataim jelen weboldalon történő megadásával hozzájárulok ahhoz, hogy adataimat a ProfitLine.hu a Személyes adatok védelméről és biztonságáról szóló adatvédelmi szabályzatában leírtak szerint kezelje és adataimat továbbítsa a Partnereink menüpontban felsorolt szolgáltató partnerei részére további egyeztetés, tájékoztatás céljából.
Köszönjük megkeresését
Köszönjük megkeresését, kollégáink hamarosan felkeresik a megadott elérhetőségek egyikén.

A versenyzők két kategóriában mutathatták be ötleteiket: A Reklámguru esetében olyan előremutató CSR-kampányterveket vártak a szervezők, amelyek társadalmi hasznosságukkal egyszerre járulnak hozzá a közösségi problémák kezeléséhez, valamint a pénzintézet jó hírnevének építéséhez. A Fejlesztő kategóriába pedig olyan fintech, vagyis pénzügyi technológiai projektekkel lehetett nevezni, amelyek a digitalizáció korában felmerülő új kihívásokra keresnek megoldásokat.

 

„Az egyetemistákat aktívan foglalkoztatják a bankszektor kérdései, a pénzügyi innováció, a digitális megoldások, és nem utolsó sorban a társadalmi felelősségvállalás. Ezt támasztja alá az is, hogy 19 egyetemről érkeztek pályamunkák. A Fejlesztő kategóriában előremutató technológiákat, az ügyfelek igényeit és mobileszközeit felhasználva hoztak ötleteket a versenyzők, a Reklámguru kategória indulói pedig valóban átgondolt, és társadalmilag érzékeny témákat felkaroló projektekkel indultak a megmérettetésen. Kiemelendő, hogy a legtöbb csapat már előzetes piackutatással készült a versenyre, ez pedig már önmagában is jól mutatja a profi hozzáállást – zárta gondolatait az OTP Business ügyvezető igazgatója.

 

Egy profi tőzsdei szakembert keresel? Megtaláltad!


És erről mit gondolsz?
A szerkesztőség ezúton kijelenti, hogy a hozzászólások tartalmáért semmilyen felelősséget nem vállal. A hozzászólások mindenkor a szerzőik véleményét tükrözik, amikkel a honlap szerkesztősége nem feltétlenül ért egyet. A hozzászólások tartalmáért azok írója felel. A szerkesztőség fenntartja magának a mindenkori jogot arra, hogy saját megítélése szerint, részben vagy egészben töröljön, illetve ne töröljön hozzászólásokat vagy regisztrált felhasználókat. A szerkesztőség ezen döntéseit nem köteles indokolni.

Kapcsolódó hírek

Admiral Markets

Legfrissebb fórum témák