Rekordbevételt spriccelt össze a SodaStream
A SodaStream gépeivel a csapvízből másodpercek alatt szódavíz, ízesített víz és akár üdítő készíthető úgy, hogy a szénsav erősségét a készítő befolyásolhatja. Becslések szerint évente mintegy 800 millió liter szódát készítenek készülékeik segítségével, így a SodaStream felhasználói közel 500 millió PET-palackkal kevesebb hulladékot termelnek. Világszerte 45 országban több mint 70 000 értékesítési ponton vásárolhatók meg a márka termékei és szinte minden országban online is megrendelhetők. Jelenleg Magyarországon közel 450 boltban érhetőek el a SodaStream készülékek, szörpök és kiegészítők, de az üzletek száma folyamatosan bővül. A márka nem titkolt küldetése, hogy világszerte megváltoztassák a fogyasztók gondolkodásmódját, és elérjék, hogy a megfelelő folyadékbevitel döntő részét ne a magas kalóriatartalmú, cukros, feldolgozott italok, hanem a víz – azon belül is a csapvíz - jelentse.
„Nagy öröm számunkra, hogy mind a négy földrajzi régióban növelni tudtuk árbevételünket. Ez kiváló visszaigazolása annak, hogy jól döntöttünk, amikor egy olyan stratégia mentén építettük fel a márkát, melyben kiemelt hangsúlyt helyzetünk a fogyasztók bizalmának erősítésére. A SodaStream márka újrapozícionálása és az otthon elkészített szénsavas víz előnyeinek kommunikációja meghozta eredményét. Büszkeséggel tölt el minket, hogy sikerült megőriznünk vezető pozíciónkat, mint a világ legnépszerűbb szénsavas víz márkája. Az év második negyedévében rekordszámú, összeses 7,5 millió darab üres patront cseréltek be vásárlóink– tájékoztatott Daniel Birnbaum a SodaStream vezérigazgatója.