Nem lesz lassabb az online vásárlás a kétfaktoros azonosítás miatt

Nem lesz észrevehetően lassabb az online bankkártyás fizetés a szeptember 14-től kötelezően bevezetett kétfaktoros azonosítás miatt, a bank ugyanis valós időben küldi a kódot tartalmazó SMS-t - közölte Magyarország kiberkoordinátora pénteken az M1 aktuális csatornán.

Nem lesz lassabb az online vásárlás a kétfaktoros azonosítás miatt

Rajnai Zoltán azt mondta, a kétfaktoros azonosítást az online térben történő biztonságos vásárlásért vezeti be az Európai Unió, ugyanis világszerte óriási mértékben megnőtt az internetes banki csalások száma.
   
Az előírás miatt a szerződéseket nem kell módosítani, mert az internetes vásárlás menete nem változik - tette hozzá.

Hozzászólások

Az IKEA négy átvételi pont megnyitását tervezi Magyarországon

Az IKEA növekszik és átalakítja eddig megszokott kereskedelmét. A sikeres tavalyi év pénzügyi eredményei a következők voltak: Magyarországon 20,5%-kal, 90,3 milliárd forintra nőtt a forgalom. A három áruházba összesen több mint 6,7 millió látogató érkezett, akik közül 3,5 millióan vásároltak is. Az IKEA a változó vásárlói igényekhez igazodva arra törekszik, hogy elérhetőbbé, megfizethetőbbé és a bolygónk szempontjából fenntarthatóbbá váljon. A 2020-as tervek között szerepel többek között az új, non-branded átvételi pontok nyitása négy városban: Pécsett, Veszprémben, Kecskeméten és Debrecenben. Továbbá a budaörsi és a soroksári áruházak után a budapesti Örs vezér téri áruháznál is létrehoznak egy önkiszolgáló csomagátvételi pontot. Mindezek mellett Magyarországon a tavasz folyamán fog elindulni a „Bútorok második élete” elnevezésű kezdeményezés.
2020. 01. 24. 13:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Így nőtt az IKEA forgalma 2019-ben

Az IKEA Magyarország forgalma 20,5 százalékkal, 90,3 milliárd forintra nőtt a vállalat 2018. szeptember 1-től 2019. augusztus 31-ig tartó pénzügyi évében az előző évihez képest - ismertették a lakberendezési lánc regionális vezetői a vállalat csütörtöki budapesti sajtótájékoztatóján.
2020. 01. 23. 20:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Most kell mozdulni?! Drasztikusan emelkednek a belépő bérek az Auchannál

Megállapodott az Auchan Retail Magyarország a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezetével a 2020-as béremelésről. A 2020 során több mint 1,6 milliárd forint befektetést jelentő új javadalmazási rendszer a nem vezetői munkakörökben foglalkoztatott munkavállalók esetében 17%-kal emeli a belépő béreket.
2020. 01. 23. 04:05
Megosztás:
Hozzászólások:

A technológia mentheti meg a kiskereskedőket

Öt év alatt közel 20 ezerrel csökkent a hazai kiskereskedelmi üzletek száma a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adatai szerint. A sarki boltok megszűnésével járó folyamatot lelassíthatja a Schneider Electric és a Scale Computing új, közös megoldása.
2020. 01. 22. 21:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Új e-learning központ indult webáruház tulajdonosoknak

Manapság egyre többen ismerik fel, mekkora lehetőség rejlik egy webáruház indításában – mégis sokaknak alábbhagy a lelkesedése, amikor először szembesülnek a fenntartás költségeivel, a jogi vagy épp technikai macerákkal, vagy egyszerűen csak azzal, hogy áruházuk nem hozza a kívánt eredményeket. Nekik nyújtanak segítséget az M. I. Learning Tudásközpont újonnan indult online kurzusai.
2020. 01. 22. 18:00
Megosztás:
Hozzászólások:

A Jófogással már az egész országban jönnek-mennek a csomagok

A legnagyobb hazai online apróhirdetési oldal 1 millió Háztól-Házig tranzakció után továbbfejleszti a csomagküldéssel kapcsolatos szolgáltatásait. A Foxpost csomagautomata-hálózattal kötött, 2020 januárjától érvényes partneri megállapodás értelmében még kényelmesebb idők jönnek minden eladó és vevő számára, egyben a feladható termékek köre is bővült: már akár 1000 Ft minimum vételárú terméket is feladhatunk vagy épp fogadhatunk a Jófogáson.
2020. 01. 22. 16:00
Megosztás:
Hozzászólások:

40 százalékkal bővült az elektromos autók értékesítése Magyarországon

Tavaly 1803 darab új elektromos autót értékesítettek a forgalmazók Magyarországon, ami rekord mértékű, 41 százalékos emelkedés az előző év azonos időszakához képest, a vásárlók nagy része magánszemély volt - közölte a Vezess.hu honlap szerdán az MTI-vel.
2020. 01. 22. 13:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Pörög az online kereskedelmi forgalom Németországban

Újabb csúcsra emelkedett és megközelítette a 100 milliárd eurót az internetes és a csomagküldő kiskereskedelem forgalma Németországban tavaly a terület szakmai szövetségének (BEVH) kedden közölt kimutatása szerint.
2020. 01. 22. 05:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Így változik a kenyér ára - egy ábrán

fehér kenyér, házi jellegű kenyér, félbarna kenyér fogyasztói átlagára forintban
2020. 01. 22. 03:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Nőtt az új és a használt autók piaca

Tavaly 15,6 százalékos emelkedéssel 10 éves rekordot jelentő, 157 906-ra nőtt az új autók piaca az előző évhez képest, a használt autók adásvétele pedig 6,1 százalékkal több, 810 920 tranzakcióval járt a Datahouse Kft. adatai szerint - közölte a Használtautó.hu hétfőn az MTI-vel.
2020. 01. 20. 13:00
Megosztás:
Hozzászólások:

A válság előtti szinthez közelít az autókereslet

Véget ért a hét szűk esztendő az autóiparban, az eladások a válság előtti szinthez közelítenek - mondta Várkonyi Gábor autóipari szakújságíró szombat reggel az M1 aktuális csatornán.
2020. 01. 18. 11:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Szójapelyhet hívott vissza a Rossmann

A Rossmann Magyarország Kft. visszahívta az 500 grammos enerBIO Szójapehely elnevezésű termékét tropánalkaloid-szennyezettség miatt, a vállalkozás a termék visszahívásáról a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatalt (Nébih) is tájékoztatta - közölte a hivatal pénteken honlapján.
2020. 01. 18. 08:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Lebomló virágcserepekkel csökkenti műanyagfelhasználását a SPAR

Az áruházlánc újabb zöld kezdeményezése, hogy 2020 januárjától biológiailag teljesen lebomló és komposztálható tartókban is kínál vásárlóinak dísznövényeket. A környezetbarát cserepek érdemben redukálják a vállalat műanyagfelhasználását.
2020. 01. 16. 21:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Fordulat állt be karácsonykor az online kereskedelemben

Fordulat állt be karácsonykor az internetes kereskedelemben, az emberek a tárgyak helyett már sokkal inkább élményeket-szolgáltatásokat vásároltak ajándékba, a tavalyi negyedik negyedévben a piacvezető Bónusz Brigád oldalán több mint 1,250 milliárd forintot költöttek a vevők főként ajándékra, amelyek már éves szinten is a teljes eladás 27 százalékát teszik ki.
2020. 01. 16. 03:30
Megosztás:
Hozzászólások:

2020 legmeghatározóbb médiaügynökségi tenderét hirdeti meg az Extreme Digital és az eMAG

Miután a két cég összeolvadásához az eMAG és az Extreme Digital megszerezte a szükséges hatósági engedélyeket, a két online kereskedelmi márka számára közös médiavásárlási tendert hirdet meg. A közel kétmilliárd forintos összegről szóló megbízás jó eséllyel a 2020-as év legnagyobb és legmeghatározóbb médiaügynökségi tendere lesz.
2020. 01. 14. 23:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Így emelkedtek a fogyasztói árak tavaly

A fogyasztói árak a tavalyi év egészét tekintve 3,4 százalékkal emelkedtek, decemberben pedig 4,0 százalékkal voltak magasabbak az egy évvel korábbinál - közölte kedden a Központi Statisztikai Hivatal (KSH).
2020. 01. 14. 13:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Magasan a várakozások fölött teljesített Kína exportja és importja

Kína exportja és importja magasan a várakozások fölött teljesített decemberben a kereslet javulását jelezve, miközben a piaci hangulat javult az amerikai-kínai kereskedelmi részmegállapodás aláírásának közeledtével.
2020. 01. 14. 10:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Félmillió termék árát vizsgálta tavaly a fogyasztóvédelem

Több mint félmillió termék árát vizsgálta az üzletekben tavaly a fogyasztóvédelem - közölte az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) az MTI-vel hétfőn.
2020. 01. 14. 08:30
Megosztás:
Hozzászólások:

A fenntartható jövő mellett kötelezte el magát a SPAR

A SPAR aktív és úttörő szerepet vállal a Föld jövőjét érintő ügyekben. A vállalat most ezen tevékenységét egységes keretbe szervezi, összekötve a fenntartható fejlődés - számára kiemelt - ágait, mint a környezetvédelem, az egészséges életmód támogatása, az élelmiszer-biztonság, a munkatársak támogatása, valamint a társadalmi felelősségvállalás. Ennek első, a fogyasztók számára is jól látható lépéseként pedig új ernyőmárkát vezet be, melynek szlogenje „SPAR - a fenntartható jövőért”. A vállalat emellett a fenntarthatósági törekvéseit egy dedikált weboldalon keresztül is bemutatja.
2020. 01. 13. 16:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Így alakul a magyar-lett kereskedelmi forgalom - egy ábrán

A magyar-lett kereskedelmi forgalom alakulása (2001-2018); behozatal; kivitel; milliárd forint
2020. 01. 13. 02:00
Megosztás:
Hozzászólások: